Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

Cannondale & after-sales support



Τον Δεκέμβριο του 2008 όταν παράγγειλα την πρώτη μου κούρσα, ένα six carbon μοντέλο 2009 το μόνο που ήξερα ήταν ότι αγοράζω από ένα μεγάλο κατασκευαστή.
Τα όσα είχα διαβάσει και ακούσει από φίλους και γνωστούς δικαίωναν την επιλογή μου.

Πριν περίπου από 2 μήνες και μετά από περίπου 6000 χιλιόμετρα, έχοντας πάρει μέρος σε όλα τα brevet χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, καθώς έπλενα το ποδήλατο, παρατήρησα 2 μικρές ομοιόμορφες ρωγμές στα πίσω ψαλίδια εκεί που δένει το νύχι που είναι από αλουμίνιο με το ψαλίδι που είναι carbon (παραθέτω φωτο).

Τηλέφωνο στην επίσημη αντιπροσωπεία kcp και στην άλλη πλευρά του σύρματος ένας ευγενέστατος κύριος (κος Πλέστης) ακούγοντας το πρόβλημά μου, χαμογελαστός και ήρεμος να με καθησυχάζει ότι όποιο και να είναι το πρόβλημα η Cannondale θα μου το λύσει.

Απλά μου είπε να πάω σε κάποιον από τους αντιπροσώπους τους να το δουν, να βγάλουν φωτο και αυτός θα τις στείλει στη μαμά εταιρία για τα περαιτέρω, όπως και έκανα.

Έχει περάσει μια βδομάδα και μη έχοντας νέα τους, λέω, δεν παίρνω τηλέφωνο να δω τι γίνεται (όλες οι συνεννοήσεις εν τω μεταξύ έχουν γίνει στο τηλέφωνο, δεν τους έχω δει καν τους ανθρώπους).

Καλημέρα…

Στην άλλη άκρη ο κος Πλέστης

- Είμαι ο τάδε με το πρόβλημα στο SIX και πήρα να δω τι έχουμε κάνει..
- Ναι, μισό λεπτό να το δω... Α, είναι εντάξει..
- Δηλαδή;
- Το έχουν στείλει...
- Τι έχουν στείλει;
- Τον έχουν στείλει, το σκελετό και πάρε με αύριο, μεθαύριο να σου πω πότε φτάνει Ελλάδα

Και μένω κάγκελο.

Την Παρασκευή χτυπάει το τηλέφωνο και μου λένε ο σκελετός είναι Ελλάδα και σε περιμένει.

Κάτι οι δουλειές, κάτι το brevet του Σαββάτου, μόλις σήμερα μπόρεσα να πάω να αφήσω το ποδήλατο και να δω και τον καινούργιο μου σκελετό, που πλέον είναι λευκός (μου το είχαν πει, αν υπάρχει 2009 θα στείλουν ό,τι χρώμα υπάρχει, διαφορετικά αν είσαι πιο τυχερός και δεν έχουν stock θα στείλουν του 2010!!) Η πλάκα είναι ότι η αρχική μου προτίμηση ήταν το λευκό!!! Αλλά επειδή θα αργούσε το πήρα σε κόκκινο.

Θέλω να ευχαριστήσω την kcp και προσωπικά τον κο Πλέστη για τη βοήθεια και τον επαγγελματισμό που έδειξαν, στο πρόβλημα μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Cannondale γιατί ξέρει να προσέχει και να ευχαριστεί τους πελάτες της.

3 σχόλια:

  1. Κι όπως είπα ήδη, τώρα έχεις ένα πολύ όμορφο, καινούριο και στο ΣΩΣΤΟ χρώμα, ποδήλατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο φοβερό after sales service η cannondale.Καλώς ήρθες periklis και εσύ στο club των άσπρων.Τώρα η κούρσα σου θα δείχνει πιο μεγάλη σε αυτό το χρώμα αλλά μετά από κάθε προπόνηση(δεν λέω πια βόλτα) θα θέλει καθάρισμα.Ε να είναι η δική σου ομάδα Παναθηναϊκός και να έχεις κόκκινη κούρσα δεν πήγαινε και πάρα πολύ.Νομίζω η τάξη αποκαταστάθηκε αν και στο ποδήλατο δεν παίζουν ρόλο τα χρώματα και οι ποδοσφαιρικές ομάδες.Καλοτάξιδο το νέο πλαίσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο Κεφαλά πηγες ε???

    Που ειναι οι ρωγμές? Δε φαινεται κάτι στη φωτογραφια. Σου ειπαν που οφείλονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή