Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Βραδινή Τετάρτης και καλό μας μήνα

Πρωτομηνιά, μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα (τα δικά μου πιτσιρίκια πάντως έχουν ήδη στολίσει το μπαλκόνι και τα μικρά δεντράκια στα δωμάτιά τους) και προσωπικά έχω ακριβώς μια βδομάδα να καβαλήσω ποδήλατο...

Αύριο λοιπόν λέω να την κάνω νωρίς από το γραφείο και να είμαι στις 19:00 στο Ble, για να πάω /πάμε μέχρι τη Σαρωνίδα (ή μήπως την Ανάβυσσο;).

Θα έρθει κανείς ή να βάλω τις φωνές;

Επίσης, πείτε καμιά καλή πρόταση (χωρίς πολύ βουνό παρακαλώ!) για το Σάββατο, γιατί το ...πολύ το "Κύριε ελέησον" (δηλ. την πολύ την Παραλιακή) το βαριέται κι ο Φανατικός Νότιος Ποδηλάτης!

11 σχόλια:

  1. Λογικα αυριο πρασινος...


    Για Σαββατο θελω κατι μεγαλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω ,εγω για το Σαββατο, εδω και 2 εβδομαδες σχεδιαζω πιθανες(ανηφορικες) διαδρομες τις οποιες θελω να κανω στην αδεια που θα παρω. Θα στειλω τις προτασεις και τις συζηταμε. Οι διαδρομες ειναι απο 100 εως 150 χλμ.
    Σαββατο και εγω πρασινος για κατι μεγαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τετάρτη μέσα, μάλλον με Σπύρο και ελπίζω Αλέκο.
    Ο καιρός αλλάζει το Σαββατοκύριακο (επιτέλους πηγαίνει βόρεια). Ας ληφθεί υπ' όψιν.
    Εάν έχετε λυσσάξει πολύ, πάμε Ναύπλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράσινος για Σήμερα
    και προτείνω κάτι όμορφο για Σάββατο, πχ Κουβαράς και πίσω, ή Μαγούλα (ή και από Δαφνί) - Κόρινθο και πίσω.
    (ας αφήσουμε τα ΙΧ στην άκρη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για το Σαββατο ειμαι μεσα και στις δυο επιλογες του Πετρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα θα είμαι και εγώ με τροφοδοσία για μερικούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά θα τις βάλω τις φωνές (όπως έλεγα και στο αρχικό μου post), αλλά για ... άλλο λόγο!

    Αφού κατάφερα να είμαι στην ώρα μου στο ραντεβού, και όντας χαρούμενος που είδα (για μια ακόμα φορά) αρκετό κόσμο, πρόλαβα να κάνω (εκτός από το κατέβασμα της Αλίμου μέχρι το Ble), μόλις ... μισή πεταλιά!

    Ένα κρίκος της αλυσίδας μου άνοιξε και σκάλωσε στο μπροστινό ντεραγιέ! ΟΚ αν ήμουν σε brevet, θα το πάλευα (κόβεις αλυσίδα, αφαιρείς κρίκο, προσθέτεις καινούριο πίρο). Εκτός του ότι δεν είχα τίποτα από τα χρειαζούμενα μαζί μου, δεν είχα και καμία όρεξη να καθυστερήσω την παρέα.

    Οπότε, τηλέφωνο στη σύντροφο (μη γυρνάμε και με τα πόδια με ποδηλατικά παπούτσια ;-)) και επιστροφή στο σπίτι...

    Αύριο θα επισκευάσω αλυσίδα, θα αλλάξω και λάστιχα (αυτό ήταν στο πρόγραμμα ούτως ή άλλως) και θα είμαι έτοιμος για το Σάββατο. Που θα πάει, θα τελειώσει η γκαντεμιά...

    Ελπίζω να περάσατε όλοι καλά!
    Για το Σάββατο ψηφίζω Αττική (δηλ. Κουβαρά). Ποιος θα προτείνει ακριβή διαδρομή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλλη μια ωραια και πολυ δυνατη προπονηση ειδικα στην επιστροφη,14 στην εκκινηση αλλα η καντεμια του frankie μας εκανε 13 και στην βουλιαγμενη μας εγκατελειψε και ο Αλεκος...

    Στην Σαρωνιδα ενωθηκαμε με το τραινο της ΠΕΠΑ και γιναμε αρκετοι περισσοτεροι..

    για Σαββατο και γω Κουβαρα

    (αρεσει και στον τσικι τσικι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φράνκι, εχθές δεν μπήκε καλά ο 12ος του 2010...
    Και για εμένα, στην επιστροφή (ευτυχώς στο ύψος του ΜΠΛΕ) ξεβίδωσε η σέλα.... Στην αρχή νόμισα ότι είχαν σπάσει οι ράγες (ήμουν σίγουρος ότι την είχα σφίξει ΚΑΛΑ). Ευτυχώς με το πολυεργαλείο έκανα δουλειά, αλλά το σκύψιμο για να δω και να βιδώσω με χτύπησε στη μέση.... Σήμερα ΟΛΑ ΚΑΛΑ...
    Πάμε για τα Σάββατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεσα για κουβαρα το Σαββατο ενημερωστε ωρα και αφετηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πιθανον να εχουμε αυριο τις καινουργιες μπλουζες,παρακαλουντε οι κυριοι συναδελφοι να μεριμνησουν το οικονομικο θεμα,ειτε μαζι μου,ειτε με τον frankie

    ΑπάντησηΔιαγραφή