Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Πρόγραμμα 25 - 27 Μαρτίου

Την Παρασκευή έχουμε παρελάσεις (οι μπαμπάδες) οπότε θα περιοριστώ σε "ατομική" προπόνηση (ανάβαση Λαγού νωρίς το πρωί, αν κάποιος έχει περιέργεια ;-))

Το Σάββατο 26 Μαρτίου ξεκινάμε από το Ble στις 8:00. Πάμε προς Σούνιο και στην πορεία θα αποφασίσουμε μια από τις παρακάτω δύο εναλλακτικές:
 α. Καφέ στο Ναό και επιστροφή από τον ίδιο δρόμο
 β. Ανάβαση προς Άγιο Κων/νο και επιστροφή από Ανάβυσσο

Για την Κυριακή, προσωπικά θα είμαι στο γνωστό σημείο (πρώην αεροδρόμιο Ελληνικού) στις 10:00 και θα κάνω 60' ασκήσεις τεχνικής (high cadence και single-leg).

Δηλώστε παρουσίες (για το Σάββατο)!

10 σχόλια:

  1. Με αναβαση Αγ.Κωνσταντινου για να ερθει και ο φιλος μου ο cosmo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαύρος για το Σάββατο. .. Θα είμαι Σαλαμίνα.. Θα βγω αύριο Παρασκευή το πρωί με τον Chris για καμία Ανάβυσσο..8:00 απο Μπλε ή 08:20 από Vive Mar..Μόλις γύρισα απο Γραμμάριο (καθάρισμα ελεύθερου πίσω κέντρου).Την Κυριακη μάλλον είμαι διαθέσιμος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κυριακή μέσα, πείτε ώρα αν είναι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω σε καλό να μου βγει. Τις τελευταίες προπονησούλες που κάνω φροντίζω να εμπλουτίζω με αρκετά υψομετρικούλια: πάρνηθες, υμηττούς και πεντέλες. Έτσι έκανα και σήμερα με το φίλο μου το scarp (τον είχατε μαζί σας την τετάρτη). Ελπίζω να με βοηθήσουν για μία αξιοπρεπή παρουσία στη νεμέα σε δύο βδομάδες. Αύριο θα λειτουργήσω εξωποδηλατικά, αλλά την κυριακή σχεδιάζω ερχόμενος από υμηττό να δώσω την αναφορά μου στο φανάρι της σαρωνίδας.
    Έχω καιρό να σας δω και αν όχι την κυριακή, στη βραδυνή της τετάρτης θα συναντηθούμε. Ελπίζω να είναι και ο φίλος μου ο περικλής ο μεγάλος. Έχει καιρό να μου την πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα τα πας μια χαρά στη Νεμέα!
    Αλλά για την Κυριακή, δεν έχει κανονιστεί (ακόμα τουλάχιστον) κάτι...

    Θα είναι κανείς (εκτός από μένα και τον Περικλή) αύριο; Ο Πέτρος και ο Δημήτρης είναι "μαύροι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στις 08¨0 θα είμαι και εγώ στο Ble.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήμασταν 4. Είχαμε κέφι και "πατήσαμε" λίγο παραπάνω... Ο chris έπρεπε να φύγει νωρίτερα, οπότε έκανε αναστροφή στην Ανάβυσσο. Οι υπόλοιποι (PC997, Tasos και υπογράφων) φτάσαμε στο Σούνιο, ήπιαμε καφεδάκι και επιστρέψαμε.

    Υπέροχος καιρός, και προσωπικά αισθανόμουν δυνατός και ορεξάτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή