Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011

Ομαδικότητα

Με αφορμή κάποια σχόλια του Γιώργου, επανέρχομαι στο θέμα:

1. Κανείς δεν (πρέπει να) μένει μόνος του. Προφανώς πρέπει να είναι (επί της αρχής) ικανός να ακολουθήσει το ρυθμό. Αλλά αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορεί (κούραση, λάθος εκτίμηση των δυνάμεων του, κλπ), κάποιος θα μένει μαζί του. Προσωπικά, έχω μείνει πίσω και έχω αποκοπεί μερικές φορές από το γκρουπ, για να βοηθήσω κάποιον (συνήθως νέο). Το κάνω γιατί πριν από 1 χρόνο ήμουν εγώ που εμένα πίσω.

2. Στο λάστιχο σταματάμε συνήθως όλοι, εκτός αν αλλιώς συμφωνηθεί επι τόπου.

3. Όταν κάνουμε άνοιγμα/σπριντάκι κλπ. το δηλώνουμε στους υπόλοιπους ΠΡΙΝ ξεκινήσουμε. Τους λέμε να μην μας ακολουθήσουν και ότι θα περιμένουμε το γκρουπ κάπου πιο κάτω. Εννοείται ότι το γκρουπ δεν αλλάζει ρυθμό.

4. Ο ρυθμός του γκρουπ καθορίζεται σε γενικές γραμμές από την εποχή του χρόνου: πιο χαλαρά το χειμώνα (χτίσιμο βάσης), πιο γρήγορα αργότερα. Το κράτημα σταθερού ρυθμού (αργού ή γρήγορου) είναι απαιτούμενο πάντα (αλλά δύσκολο, θέλει εμπειρία από τους πρώτους).

Δεν επεκτείνομαι (προς το παρόν) σε περισσότερες λεπτομέρειες. Ελπίζω να είμαστε σύμφωνοι, μέχρι εδώ.

Sent from my BlackBerry® from Vodafone

7 σχόλια:

  1. Ολα αυτα που αναφερεις ειναι στοιχεια που με εκαναν να ενταχθω σε αυτο την παρεα . Μακαρι να με αφηναν οι κακες επιρροές , Μ***Σ ,C***O , P*******9 ,P*****S και φυσικα ο Αβδ*****ς , ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε.Αλλα για αυτο εισαι εσυ και Παναγιωτης για την επιβολη του νομου.Ωραια δεν ειναι!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν λείπει η γάτα χορεύουν τα ποντίκια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Chers bleus,
    ως συμπαθών του peloton σας και επειδή είσαστε καλά παιδιά θα ήθελα να σας υποβαλλω την αποψη μου:

    Πιστεύω πως υπάρχει αρκετή διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των μελών σας και ιδίως των νέων και μάλλον θα πρέπει να φτιάξετε δύο γκρούπ: ένα 32+ (με αρχηγό τον Μάνο που αφηνιάζει όταν δει ευθεία) και ένα πιο συντηρητικό στα 27+.

    Πηγαίνετε μέχρι Βούλα όλοι μαζί και μετά σπάτε. Ετσι και οι μέν και οι δε, θα είναι χαρούμενοι και το club σας θα εμφανίζει δύο peloton με αποτέλεσμα καλύτερη διαφήμιση.

    Στην εν λόγω περίπτωση οι πιο γρήγοροι θα το χαρούν και οι πιο αργοι δεν θα υποφέρουν, εάν δε κάποιος αργός θέλει να ακολουθήσει το γρήγορο peloton θα ξέρει πως στην περίπτωση που μείνει πίσω θα τον μαζέψει το δεύτερο.

    Bien cordialement
    Ο μεταλλωρύχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο cosmoς δε θα ήταν ο ίδιος αν έλειπαν οι παραπάνω επιρροές, συμπεριλαμβανόμενης και αυτής κάποιου προλαλήσαντα (ονοματα δεν λεμε οικογενειες δεν θιγουμε). Χασιές, τμήματα από μπρεβέ, παραλιακές θα είχαν άλλο χρώμα. Αλλά και η σεβαστή παρουσία του παναγιώτη κάνει τη διαφορά. Μία φωνή χρειάζεται μόνο για να μαζέψει τους παραστρατημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εμπειρία μίλησε. Μπράβο γιάννη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Greek miner η ιδέα σου δεν είναι καθόλου άσχημη. Εμένα μου φαίνεται πολύ καλή. Σε συζητήσεις πού έχω πιάσει κατά καιρούς με ποδηλάτες κατά την διάρκεια εξόρμησης μου στην παραλία και αναφερόμενος στους Μπλέδες υπάρχει ή φήμη ότι το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και αυτό αποτρέπει πολλά παιδιά να έρθουν κάποια Τετάρτη με τον φόβο ότι θα καθυστερούν το group ή δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν.

    Μια τέτοια κίνηση (δημιουργία 2 group) πιστεύω ότι θα βοηθούσε στην αύξηση του αριθμού των συμμετεχόντων και βέβαια στην ευχαρίστηση όλων (γρήγορο group-αργό group).

    Ένα άλλο βήμα που θα βοηθούσε είναι ενας οδηγός για το πως πρέπει να είναι προετοιμασμένος κάποιος που θα έρθει για πρώτη φορά (νερό,ισοτονικό, τροφή, φώτα, διακριτικά νύχτας, ρεζέρβα κτλ) και την αναγκαιότητα αυτών. Για πολλούς δεν είναι αυτονόητα και αυτό δημιουργεί προβλήματα ασφάλειας άλλα και απόδοσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιάννη ζωγραφισες!

    Συνεχίζεται . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή