Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Απογευματινή Τετάρτης

Δεν έχω μιλήσει ακόμα με τους PBP και δεν ξέρω αν έχουν σκοπό να βγουν την Τετάρτη (εγώ στη θέση τους δεν θα έβγαινα πάντως ;-)). Οπότε δεν ξέρω πόσοι και ποιοι θα μαζευτούμε...

Παρόλα αυτά, βγάζω τη σχετική ενημέρωση, αφού ο υπογράφων θα είμαι παρών:

Στις 19:00 στο Ble για Ανάβυσσο.

ΥΓ 1: Έχω καινούρια λάστιχα, οπότε ο κίνδυνος για φούιτ (είχα 2 την προηγούμενη βδομάδα) είναι (λογικά) ελάχιστος (μην το γρουσουζεύουμε κιόλας ;-) )

ΥΓ 2:  Θα έχω καλεσμένη/ες κυρία/ ες και αυτή τη φορά θα είμαι σωστός οικοδεσπότης: αν ο ρυθμός είναι πιο γρήγορος απ' ό,τι αντέχουν, θα μείνω μαζί τους!

15 σχόλια:

  1. Μαύρος ,θα πρέπει να ετοιμασω το ποδήλατο στην βαλίτσα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Periklis: Όπως το υπέθεσα!

    Επίσης να ενημερώσω ότι Periklis19, cosmo και rafailakis προβλέπεται να εμφανιστούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη τη φορα ειμαι σιγουρα μαυρος αφου σας γραφω απο το καραβι για Τηνο.

    Σημειωση για Φραγκισκο και δια τους ηρωες της Βρετανης: φουιτ εκ του γαλλικου fuite (προφερεται φυιτ το πρωτο φυ κλειστο)= διαρροη fuite d' eau, air διαρροη νερου, αερα fuite d'information διαρροη πληροφοριων επι του θεματος ουδεν σχολιον για καποιους καποιους.
    Βεβαιως οι ηρωες της Βρετανης εαν παθουν λαστιχο μην και πουν για fuite γιατι δεν θα τους καταλαβει κανεις. Ειναι καλυτερα να πουν pneu a plat η pneu a terre.

    Αντε παιδια καλη βολτα και προσοχη στις κυριες

    Ο μεταλλωρυχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράσινος! Θα μείνω και εγώ με τις κυρίες Φραγκίσκο... Για να σου κάνω παρέα φυσικά, όχι για κανένα άλλο λόγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι κυρίες μάλλον "λακίσανε". Μπορούμε άνετα να κάνουμε "καφρίλες" :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τάσο θα μπορέσεις να μου φέρεις την σέλα για την γυναίκα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O blogger δεν πάει πολύ καλά σήμερα... Έχω χάσει 3 φορές το post μου...

    Πολύ κέφι (μέχρι και μπουγέλο εν κινήσει είχαμε), δυνατός ρυθμός (παρά τον αέρα), και άλλη μια προπόνηση κύλησε ομαλά.

    Παρόντες μεταξύ άλλων, ο "είμαι νιόπαντρος αλλά είμαι cool" rafailakis και ο "προσπαθώ μάταια να συνέλθω από την κραιπάλη των διακοπών" periklis19.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @George (SmileOfTheChild): Στείλε καμιά φωτό από αυτές που βγάλαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα στείλω μέσα στο Σαβκυρ! Θα μπορέσεις να μου βάλεις παραγγελία μια φανέλα medium ποy να γράφει πίσω Soulis? Την Θέλω για την Γαλλία! 9 Σεπ φεύγω... Πιστεύεις θα την έχω μέχρι τότε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παραγγέλθηκε ήδη. Θα την έχεις. Κοντομάνικη, καλοκαιρινό ύφασμα ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή