Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011

Βραδινή Τετάρτης

Το κλασσικό ραντεβού (στις 19:00, στο Ble).
Αν είμαστε πολλοί και ορεξάτοι (όπως συνήθως συμβαίνει τελευταία), θα κάνουμε ένα ωραίο τρένο που θα πάει μέχρι την Ανάβυσσο και θα επιστρέψει, μετά από 10λεπτη στάση.

Οι μετεωρολογικές προβλέψεις μιλάνε για θερμοκρασία σχετικά χαμηλή, αλλά ευχάριστη και χωρίς βροχή. Ας ελπίσουμε να επαληθευτούν...

19 σχόλια:

  1. Πράσινος.
    Ελπίζω να προλάβω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαύρος!!!!!
    Υποχρεώσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράσινος κι εγώ.....εκτός απροόπτου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράσινος και ότι προκύψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιά να μην ανησυχείτε.....
    Ο Λευτέρης είναι καλά.
    Τον αφήσαμε σπίτι του με μόνο πρόβλημα (εκτός από τα συνήθη των πτώσεων) ένα χτύπημα στον αριστερό ώμο που όμως είναι διαχειρίσιμο, άρα δεν είναι σπασμένο.
    Ελπίζω να περάσατε καλά.
    Τα λέμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διορθώστε το αριστερό με δεξιό ώμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να ήμασταν (πάλι) πολλοί (32), μπορεί να ήταν ο καιρός καλός (λίγος αέρας, υποφερτό κρύο), μπορεί να πήγαμε και να γυρίσαμε σβέλτα, αλλά...

    ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ με την πτώση του Λευτέρη... Ευτυχώς αποφεύχθηκαν τα χειρότερα. Κάποιος (δεν έχει και πολύ σημασία ποιος) φρέναρε (ξέρω... κάποιος άλλος φρέναρε πιο μπροστά, και κάποιος άλλος πιο μπροστά, κ.ο.κ.) ο Λευτέρης "βρήκε" πάνω του και έπεσε...

    Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά πριν από λίγο, αλλά δεν τα κατάφερα. Ευτυχώς έχουμε την ενημέρωση του Παναγιώτη (που γύρισε πίσω μαζί του και μαζί με κάνα-δυο ακόμα) να μας καθησυχάζει. Ευχαριστούμε!

    Η παρουσία ποδηλατών όπως του Λευτέρη (Παπουτσά), του Σήφη (Δαλέζιου) και άλλων, είναι τιμή και μεγάλη τύχη για μας, που μόνο να μάθουμε έχουμε από τέτοιους έμπειρους αθλητές.

    Και σήμερα φάνηκε ότι κάτι που ακόμα δεν έχουμε μάθει όλοι, είναι ότι στο γκρουπ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΑ ΦΡΕΝΑ ΜΑΣ! Αν δούμε ότι πλησιάζουμε (επικίνδυνα) τον μπροστινό μας, ανοιγόμαστε λίγο αριστερά ή δεξιά και ο αέρας θα μας φρενάρει όσο χρειάζεται, για να ξαναμπούμε στη θέση μας. Αν ο μπροστινός μας μειώσει απότομα ταχύτητα, έχουμε έτοιμη "οδό διαφυγής" (λοξά αριστερά ή δεξιά) την οποία χρησιμοποιούμε ΧΩΡΙΣ να φρενάρουμε. Γι' αυτό λέμε (στις "Οδηγίες προς Ναυτιλλομένους") ότι κοιτάμε δυο ποδήλατα μπροστά και όχι την πλάτη του μπροστινού μας! Σε ύστατη ανάγκη, ξεκινάμε να ΧΑΪΔΕΥΟΥΜΕ τα φρένα μας!

    Ελπίζω το (μεμονωμένο) περιστατικό να μην αλλάξει τη γνώμη του Λευτέρη για την παρέα μας και να έχουμε τη χαρά να τον έχουμε και στο μέλλον μαζί μας.

    Παρόλο που είμαι σίγουρος ότι ο Λευτέρης τέτοια περιστατικά έχει να θυμάται πολλά, ελπίζω να αργήσει πολύ να ξανασυμβεί κάτι τέτοιο και εύχομαι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πρωί - πρωί και 1ο μέλημα να διαβάσω τι έγινε με τον συμποδηλάτη μας εχθές.
    Ευτυχώς μάλλον γλίτωσε τα χειρότερα.
    Περαστικά και ελπίζω και εγώ με τη σειρά μου να μην υπάρξει "επόμενη φορά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οταν πεφτει ενας ποναμε ολοι μας...περαστικα στο φιλο και γρηγορα παλυ μαζι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχώς το παλικάρι γλύτωσε τα χειρότερα....
    Πάντως, επειδή έχουμε γίνει πολλοί, ίσως θα πρέπει να ξαναδούμε σοβαρά τα θέματα της ασφάλειας όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο frankie. H ταχύτητα που κινείται το γκρουπ είναι κάθε φορά και λίγο μεγαλύτερη, οι αποστάσεις είναι ελάχιστες μεταξύ των ποδηλάτων και μια μικρή στραβοτιμονιά ή ένα άγγιγμα στο φρένο αρκεί για να γίνει το κακό. Επίσης μην ξεχνάτε την ανασυγκρότηση του γκρούπ μετά τη λίμνη στην επιστροφή.
    Προτείνω τα εξής:
    όταν είμαστε περισσότεροι από 15 να σπάμε σε δύο γκρουπ τα οποία να κράτουν διαφορά μεταξύ τους περίπου 5 μέτρα. Νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο διαχειρίσιμη η κατάσταση. Χθες αν προσέξατε η κεφαλή πέρναγε φανάρια με πράσινο και η ουρά με βαθύ κόκκινο.
    Νομίζω ότι με τη δημιουργία δύο ή τριών γκρουπ των οποίων οι "οδηγοί" θα έχουν την ευθύνη των φαναριών και της επαφής(περίπου 5 μέτρα) με το προπορευόμενο ή το ακολουθούμενο γκρουπ, θα μειώσουμε σημαντικά την πιθανότητα ατυχήματος.
    Μια ιδέα ρίχνω. Πείτε τις απόψεις σας και οι υπόλοιποι για να βγάλουμε άκρη...
    Η μέρα χθες δεν ήταν καλή....Στο τελείωμα της βόλτας είμαστε με τον Γιώργο(Σούλη) στη κεντρική πλατεία της Ηλιούπολης και κινούμαστε κανονικά όταν παραβιάζοντας στοπ ένα αυτοκίνητο που σαφώς μας είχε δει κόντεψε να μας ξυρίσει στην κυριολεξία...Εγώ φώναξα δυνατά.....ο Γιώργος τον στόλισε με κάτι Γαλλικά....νυχτιάτικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά στον φίλο Λευτέρη. Η πτώση του, έδωσε την χαριστική βολή στην ήδη κακή διάθεσή μου χθές το βράδυ.
    Παρόλο που οι συνθήκες ήταν ιδανικές και η παρέα εξαιρετική, επικρατούσε αναρχία και νευρικότητα που τελικά κούρασαν. Βλέποντας τον εαυτό μου να παλεύει να ακολουθήσει, αποφάσισα μετά τα πρώτα λιμανάκια να κάτσω πίσω και να πάω με τον ρυθμό μου. Δύο λεπτά μετά, το κακό έγινε!
    Στην αρχή ανησύχησα αλλά μετά θύμωσα και ενώ όλα μου λέγανε «γύρνα πίσω δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίσεις», εγώ συνέχισα θυμωμένος και ανήσυχος. Γεγονός που οδήγησε στο να μην ευχαριστηθώ την βόλτα και την παρέα.

    Οφείλω να ομολογήσω πως στις τελευταίες βόλτες, (από τότε που ο Φραγκίσκος πρότεινε να πηγαίνουμε χαλαρά και μακριά στη ζώνη 2) το πράγμα έχει ξεφύγει. Δεν λέω ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε για κάτι καλύτερο και να σπρώχνουμε τους εαυτούς μας στα άκρα. Αλλά δεν πρέπει να ξεφεύγουμε.
    Κάποια συλλογική δύναμη μας οδηγεί στο να πηγαίνουμε όλο και πιο γρήγορα (ενίοτε δίχως αύριο) μέχρι την Ανάβυσσο προσπαθώντας να «σπάσουμε» το προηγούμενο ρεκόρ στο μουαγέν.

    Όπως έχω ξαναπεί οι Μπλέδες είναι η επιλογή μου, η παρέα μου και δεν την αλλάζω. Αλλά αν συνεχιστεί αυτό (το να μην απολαμβάνω τις βόλτες μου) θα υποχρεωθώ στο να μένω τελευταίος και να πηγαίνω με τον ρυθμό μου ή να διακόψω.

    Με πολλή αγάπη και ενδιαφέρον
    Τάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην βγάζετε συμπεράσματα και μην παίρνετε αποφάσεις εν θερμώ.

    Η αλήθεια είναι ότι :
    1. Προσωπικά διαλέγω να είμαι σχετικά μπροστά και πίσω από κάποια 'γνωστή' ρόδα.
    2. Στην χθεσινή βόλτα δύο φορές βρέθηκα στο όριο μου. Σε μιά εποχή που όπως έχω ξανατονίσει πρέπει να είμαστε χαλαροί.
    3. Σε ένα μεγάλο γκρούπ σαν το χθεσινό η εμπειρία είναι σημαντικότατος παράγοντας.

    Απ' την άλλη όπως κανείς δεν γεννήθηκε από παρθενογέννεση, έτσι κανείς δεν έμαθε ποδήλατο μόλις το καβάλλησε.
    Έτσι λοιπόν ας σκεφτούμε όλοι μαζί κι ο καθένας χωριστά και κυρίως ας πράξει ο καθένας με την ατομική του ευθύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ με τον Παναγιώτη....όχι εν θερμώ..
    Τάσο θα τη βρούμε τη λύση σε εκάθε περίπτωση. Δεν νομίζω ότι η βόλτα της τετάρτης είναι προπόνηση πρωταθλητών...
    Αυτό μαζεύεται εύκολα.....

    ΥΓ: θεέ μου τι έγραψα. Γλίτωσε γράφεται με ι και όχι με υ που το έγραψα στο προηγούμενο post. xa xa xa....να πούμε και καμιά μ.......α να ελαφρύνει τι κλίμα .... LOL.. που λέει και ο admin...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρέπει να επιστρέψω σύντομα να βάλω τάξη !

    Περαστικά στον συνποδηλατη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι σαφής ότι θα συνεχίσω να ποδηλατώ με τους "Μπλέδες". Δεν πήρα κάποια αρνητική απόφαση. Δεν συνηθήζω να παίρνω αποφάσεις εν θερμώ.
    Απλά ελπίζω να πάμε καλύτερα τις επόμενες φορές.

    Περικλή & Vagtas λείψατε απο την παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παιδια ηρθε ο καιρος να σκεφθειτε σοβαρα τα δυο πελοτον που σας ειχα προτεινει παλαιοτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ με τον Ιωάννη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την πρόταση του Γιάννη, την έχω σκεφτεί σοβαρά και μάλιστα έχω κάνει και σχετική αναφορά σε παλιότερο post.

    Θα ανοίξω καινούριο θέμα, όπου θα πούμε τις ιδέες μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή