Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

ΣΚ (7/7 & 8/7)

Προφανώς δεν υπάρχει ιδιαίτερο κέφι για ποδήλατο, λόγω των συμβάντων...
Προσωπικά, θα απουσιάζω εκτός Αθηνών το Σάββατο και ίσως κάνω μερικές ανηφόρες στη Βόρεια Εύβοια. Όσο για την Κυριακή, ίσως να μην είμαι διαθέσιμος το πρωί, οπότε θα κάνω κάτι "μοναχικό" το απόγευμα. Ο DS θα είναι επίσης απασχολημένος και πιθανόν να μην προλάβει να ποδηλατίσει το ΣΚ.

Σε κάθε περίπτωση, βάζω προτεινόμενο ραντεβού για Σάββατο στις 8:00 και Κυριακή στις 8:00, με σημείο συνάντησης το Ble και κατεύθυνση σύμφωνα με τη βούληση των παριστάμενων. Καλό θα ήταν να δηλώσετε προθέσεις κάτω από το παρόν post ώστε να μπορέσετε να μαζευτείτε.

1. Για να μαζευομαστε, θα είμαι 8:00 στο ble

2. 700 σούλης και εγώ στο μπιλέ. Θα πάμε μία δόση μέχρι ανάβυσσο, θα πάρουμε τα υψώματα (συντερίνα, άγιο κωνσταντίνο) και θα γυρίσουμε είτε από σούνιο (μέσω παλιών μεταλλίων-γνωστός δρόμος των χιλίων λακουβών), είτε από λαύριο, είτε θα περάσουμε και από πλάκα και καλύβια. Θα το αποφασίσουμε στην εκκίνηση. Σκοπεύουμε να μην καθυστερήσουμε ιδιαίτερα, για να μην μας ψοφήσει πολύ η ζέστη.
    Όποιος σεσυμμασμένος επιθυμεί, ας εμφανιστεί.

3. Κάπου θα σας συναντήσω από τη Σαρωνίδα που βρίσκομαι

4. Αν καταλαβα καλα υπαρχουν δυο ραντεβου ενα 07.00 και ενα 08.00?

5. Αν καταλαβα καλα υπαρχουν δυο ραντεβου ενα 07.00 και ενα 08.00?

6. Cosmo και soulis ώρα 700 ισχύει. Για εκτέσεση μίας από τις τρεις εναλλακτικές διαδρομές και επιδίωξη για επιστροφή κατά 1130.

7. Θα ερθω απλα δεν ξερω ακομα τι ωρα. Ια τα πουμε το πρωι.

8. Τα λέμε αύριο στις 8:00 στο ble

9. 8:15 θα σας πιάσουμε με τον Jim από Vive Mare.

10. Ωραία η βόλτα σήμερα αν και λίγο σύντομη...
    Φανταστική η παρέα και πολύ ευχάριστο το καφεδάκι μας. Με τέτοια καλή παρέα που να χορτάσω τα χιλιόμετρα ... φαίνονται λίγα ...
    Οπότε αύριο απαιτείται συμπλήρωμα. Επειδή όμως το πρωί έχω δουλίτσα, το απόγευμα θα ανηφορίσω την Πάρνηθα. Όποιος ψήνεται ας γράψει για να περάσω σε λεπτομέρειες!

11. Φοβερό καφεδάκι σήμερα και πολύ "γαμο-γυναικο"κουβέντα. Οτι έπρεπε για χαλάρωμα.

Α!... κάναμε και λίγο ποδήλατο με τον Nintendo (DS) και τον Ιταλοκινέζο (Dimzaf) να μας πηγαίνουν σβέλτα στη Ανάβυσσο.

12. όπως τα είπατε ωραία βόλτα!!! σούπερ παρέα!!!! και ολίγον από ποδήλατο!!!

σας ευχαριστώ όλους!!!

13. Η μέρα επιφύλασε διαφορετικές καταστάσεις για το σούλη, που είμαι σίγουρος ότι πέρασε καλύτερα από τους άλλους μπλέδες. Σούλη, δεν ήθελα να καταλάβεις ότι ήμουν κουρασμένος, γι'αυτό το πήγαμε χωρίς πολλή στοργή και προδέρμ. Μην ξεχάσεις, ο έντυ χρειάζεται τσεκ απ. Παραμένεις σταθερά σκύλος, γι'αυτό έχεις την εκτίμησή μου.

Θυμάστε το τοπίο από την ανάβυσσο προς τα υψώματα του αγίου κωνσταντίνου; Οι τελευταίες ευεργετικές περιβαντολογικές παρεμβάσεις του "ανθρώπου" έχουν προάγει το μέρος σε διαφορετικό επίπεδο. Η εικόνα επεκτείνεται και σε μεγάλο κομμάτι της παραλιακής διαδρομής από το σούνιο ως τη φώκαια. Τί πεύκα και αηδίες..

14. για αύριο όποιος θέλει στις 07:30 στο νεκροταφείο Καισαριανής για Υμηττό..

15. Χθες, Σάββατο, ξεκίνησα να κάνω μια 60λεπττη προπόνηση ανηφόρας, στη Β. Εύβοια, υπό τον καυτό ήλιο και τους 37oC.

Αφού ολοκλήρωσα (με επιτυχία μπορώ να πω), τα 40 λεπτά ανηφορικής διαδρομής, έκανα αναστροφή (για την επιστροφή). Αλλά στο πρώτο χλμ. της επιστροφής ένα δυνατό ΜΠΑΜ από το πίσω λάστιχο (ίδιο με αυτό που έκανε το λάστιχο του Γιώργου Κ. στο brevet της Θήβας!) διέκοψε απότομα την απόλαυση της κατηφόρας!

Αφού είχα βρει μια σκιά και είχα αλλάξει σαμπρέλα, μόλις ξεκίναγα το φούσκωμα, ένας καλός άνθρωπος που πέρναγε με το SUV του, προσφέρθηκε να με φορτώσει και να με πάει πίσω στη βάση μου. Αποδέχτηκα την προσφορά, γιατί το "βυζί" που είχε πετάξει το λάστιχό μου, δεν ήταν πολύ καλό σημάδι! (Είχα βέβαια και την τελευταία εναλλακτική, να πάρω τηλέφωνο τη σύζυγο, που έκανε το μπάνιο της στη θάλασσα, στο σημείο επιστροφής μου, και να έρθει εκείνη να με μαζέψει, αλλά δεν χρειάστηκε τελικά να καταφύγω σε αυτή τη λύση).

Κι έτσι πέρασα ένα ενδιαφέρον Σάββατο, με ποδηλατική προπόνηση, βουτιά στη θάλασσα και καλό παϊδάκι για recovery!

16. στον Υμηττό σήμερα με τον 'διαβολεμένο' μας ρυθμό και Γιώργο Καραγιάννη...!!!

Θενκς Γιώργο!

17. Chris boy την επόμενη φορά -μετά τον Υμητό- να φύγουμε για Κρεμαστό Λαγό...νομίζω η μπλε αρμάδα πρέπει να εντάξει σε σταθερή βάση τη συγκεκριμένη διαδρομή/προπόνηση μια φορά την εβδομάδα.