Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ble Πρωτοχρονιάτικη Πίτα - Πρόσκληση


Αγαπητά μέλη της ΜΠΛΕ, φίλοι της ΜΠΛΕ, οικογένεια της ΜΠΛΕ και οικογένειες των ΜΠΛΕδων.

Όπως κάθε σωματείο που σέβεται τον εαυτό του, έτσι κι εμείς αποφασίσαμε να τιμήσουμε τον ερχομό του 2013 με την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας.

Αποφασίσαμε να συγκεντρωθούμε σε ένα μέρος που το αγαπάμε και μας καταλαβαίνουν. Αυτό είναι τα GOODY's της Σαρωνίδας (Λεωφ. Αθηνών - Σουνίου, Σαρωνίδα) όπου κάθε Σαββατοκύριακο, γυρνώντας από τις προπονήσεις μας σταματούμε για καφέ και γλυκάκι και απολαμβάνουμε τη φιλοξενία.

Τι θέλουμε από εσάς; Απλά να είστε εκεί την Κυριακή 27 Ιανουαρίου στις 12.00 το μεσημέρι. Μπορείτε να έρθετε με όποιο μεταφορικό μέσο θέλετε: Αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα, ποδήλατο, με τα πόδια... Μπορείτε να έρθετε με όποια παρέα θέλετε: Σύζυγο, σύντροφο, οικογένεια, παιδιά, προγιαγιά...

Θα γνωριστούμε καλύτερα, θα συζητήσουμε για ποδηλατικές και όχι μόνο στιγμές, θα δούμε φωτογραφίες από το παρελθόν μας και θα ευχηθούμε για τη νέα χρονιά.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και δεν συμπεριλαμβάνεται κάποιο μενού στην πρόσκληση. Όμως τα παιδάκια θα έχουν δωράκι αναψυκτικό και οι ενήλικες νεράκι με τον καφέ τους. Επίσης, το μενού των GOODY's είναι στη διάθεσή σας! 

Για να δελεάσουμε να έρθουν ολόκληρες οι οικογένειες, έχουμε κανονίσει δωράκι έκπληξη για τα παιδιά:
 Α) Για παιδιά μέχρι Δ' Δημοτικoύ
 Β) Για παιδιά μέχρι Β' Γυμνασίου
 Γ) Για παιδιά μέχρι Γ' Λυκείου
  
Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να στείλετε ένα email με τίτλο " PITA BLE " στο love_ektoras@yahoo.com μέχρι την Παρασκευή 18/1/13 στις 09.00 το πρωί αναφέροντας:

1. Πόσα άτομα θα είστε (για να κανονίσουμε το μέγεθος της Βασιλόπιτας)
2. Πόσα παιδιά και ποιος ηλικιακής κατηγορίας συνοδεύετε (για να υπολογίσουμε τα δωράκια)

Σας περιμένουμε,

Το ΔΣ του BleCyclingClub

67 σχόλια:

  1. Με Ν-ΝΔ ανέμους 6 Bf και βροχή, δε νομίζω να έχετε πολύ όρεξη για ποδήλατο σήμερα...

    Ανεβείτε στα προπονητήρια (για να τα χρησιμοποιούμε κάτι τέτοιες μέρες, τα έχουμε αγοράσει) και αύριο... βλέπουμε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμ πως νομίζεις ότι θα ξεχωρίσουμε εμείς που έχουμε προπονητήρια.
    Παρακαλάμε να βρέχει για να χάνουν προπονήσεις αυτοί που δεν έχουν (χα χα χα ....).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανταπόκριση από Γλυφάδα, Βούλα κλπ... Ηλιοφάνεια με αραιές νεφώσεις, τα μποφόρ με το μάτι πρέπει να είναι 2 με 3 το πολυ και ο δρόμος έχει στεγνώσει ήδη οπότε ότι πρέπει για ποδήλατο γι'αυτό αφήστε τα φλωρικα προπονητηρια και για βγείτε στο δρόμο! Οσο για εμένα που λέω πολλα ΜΑΥΡΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο το έγκυρο windguru άλλη βροχή δεν έχει αλλά το αεράκι στα 5~6 bf...επιφυλασσομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι τα μποφόρ εχουν ανέβει λίγο αλλά ο ουρανός παραμένει καθαρός και μάλλον θα προλάβω να έρθω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. OK, θα εμπιστευτώ την επιτόπια έρευνα...
    Τα λέμε στις 19:00... (αλλά πάρτε και κάνα αδιάβροχο μαζί, καλού-κακού...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγοι "γενναίοι" πήγαμε μέχρι την Αγία Μαρίνα, δύσκολα (με τον αέρα κόντρα) και γυρίσαμε "αεροπορία" σε Ζώνη 0 και 1 (με τον αέρα πρίμα).

    Οι αστραπές και οι κεραυνοί που βλέπαμε στον ορίζοντα, μας έπεισαν να μην παίξουμε περισσότερο με την τύχη μας και να αναστρέψουμε στην Αγία Μαρίνα. Αλλά το διωράκι μας το κάναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το καλό για την ψυχολογία του ανεμοβαλόμενου την τρίτη (πολλά τα μποφώρ..), χτες και σήμερα πέμπτη, για όποιον βγει, είναι ότι το ξύλο θα είναι στην αρχή, μέχρι την αναστροφή στο φανάρι. Ύστερα, οι παλμοί πέφτουν, η ταχύτητα ανεβαίνει και πάμε σπίτια μας, αφήνοντας πίσω μας με ευκολία το σκοτάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. .... ωραίοι, τολμήσατε και πετύχατε.
    Εμένα στο γυρισμό από δουλειά με βρήκαν κάτι χοντρές ψιχάλες (17.30 περίπου) και είπα να μην το ρισκάρω.

    .... χωρίς να θέλω να χαλάσω προπονητικά προγράμματα, ζώνες και τιράντες... νιώθω ότι μου λείπουν πολύωρα brevet-αδικα χλμ ... εννοώ κάτι σε στυλ "ΜΠΛΕ - Σούνιο και πίσω", σε κλασσικό brevet-αδιτκο ρυθμό, με ελάχιστες συντομότατες στάσεις...
    Τι θα λέγατε για αυτό το Σάββατο?

    Επίσης: τρέξτε γραφτείτε για Νεμέα. Έχει γίνει ψιλοχαμός, από ότι μου είπε ο Κούκος. Και οι θέσεις είναι 400 όλες και όλες.

    Τέλος: τροχός εμπρός (fulcrum racing 3) βγήκε Off. Το στεφάνι δεν έρχεται, οι ακτίνες είναι ελάχιστες (16) και το χτύπημα μεγάλο σε 2 σημεία. Πάμε για άλλα....
    ... καλοί, ελαφρυοί και αεροδυναμικοί οι ολιγοάκτινοι τροχοί, αλλά ευαίσθητοι και μάλλον ακατάλληλοι για να ανεβαίνεις πεζοδρόμια με ταχύτητα..... χαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μιλήσει ο DS παρακαλώ... Το αίτημα του Πέτρου μου φαίνεται λογικό, και - ενόψει brevet Νεμέας - ίσως και πολύ χρήσιμο!

      Διαγραφή
    2. Πάντως, για να αποφύγουν οι αναγνώστες τις παρεξηγήσεις για το ποιόν των τροχών σου, ροκαρόλλα παιδί μου, πρέπει να προσθέσω ότι για τη δουλειά που φτιάχτηκαν (προπονήσεις, μπρεβέ, αγώνες, όλα στην άσφαλτο) οι fulcrum είναι εξαιρετικοί. Ανθεκτικοί, γρήγοροι, τίμιοι. Στη γελοία και επικίνδυνη άσφαλτο που τρωγόμαστε κάθε φορά δεν έχουν πάθει το παραμικρό, μετά από εννέα χιλιάδες χλμ. Και δεν είμαι ο τύπος που φέρεται με ιδιαίτερη στοργή στα (τυχερά) οχήματά του. Για εκτός δρόμου, έχω να προτείνω μάλλον τους XT..
      Πάντως, είναι ευχάριστο που μετά από ανώμαλη προσγείωση δε σταματάς να σκέφτεσαι τα επόμενα χιλιόμετρα. Είσαι μπλε.

      Διαγραφή
  10. βεβαιότατα.... το long ride υπάρχει και στο πρόγραμμα.... οπότε διαλέξτε μέρα και μέρος... Σ ή Κ....βόρεια ή νότια...

    την προηγούμενη ή την επόμενη (του long ride) θα έχει τεμπο (όχι πάσα τέμπο...)ένα 2ωρο μαξ (όλα μαζί)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραία, ακόυγεται εφικτό.
    Σ: μακρύ βασανιστικό αγγούρι
    Κ: γρήγορο σύντομο αγγούρι

    για πείτε γνώμες?
    άντε, όλοι στην πίτα κολήσατε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ περιμένω να δω τί ζαρζαβατικό θα προτιμήσετε τελικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ καλη βολτα με τον Pit σημερα πρωι μεχρι αγια μαρινα και σε vintage εκδοση...
    α ρε ατσαλιναρες!!αυτα ειναι ποδηλατα!λιγο δυσκολο να βγαλεις μουαγιε αλλα απολαυστικοτατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με σκοπό να μείνει περισσότερο χρόνο στην "κορυφή" η ανακοίνωση για την πίτα (ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ email στον Έκτωρα!), βάζω εδώ την ανακοίνωση για το Σάββατο (αυτά είναι τα μειονεκτήματα του blog... γι' αυτό προσπαθούμε να στήσουμε ΚΑΙ το site):

    - Σάββατο 19/1, 8:30: Ble - Σούνιο - Ble, Ρυθμός endurance (Ζώνη 2)
    - Κυριακή 20/1, 9:00: Ble - Σαρωνίδα - Ble, Ρυθμός tempo (Ζώνη 3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάλλον θα είμαστε (Πετρόπουλος, Καραουλάνης, Ελευθεριάδης, γράφων) το Σάββατο στην εκκίνηση.

    Ζώνη 2 είπατε, έ;
    Ή να φέρω την ζώνη που μας δέρνανε πιτσιρικάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παναγιώτη, προσωπικά θέλω να γράψω ώρες και χλμ πάνω στη σέλα σε brevet-αδικο ρυθμό, με ελαχιστότατες και συντομότατες στάσεις.
    .... για να δω αν αντέχουν ακόμα κ*λ*ς / αυχένας / ομοπλάτες / πατούσες....
    Οπότε άσε τα ζωνάρια του "μπαμπά" και θα πάμε μούρλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ αύριο δε θα σας κάνω παρέα.
    Καλά να περάσετε !!


    Μην ξεχάσετε να δηλώσετε το αργότερο μέχρι ΣΗΜΕΡΑ ποιοι θα δώσετε το παρών στην πίτα. (στο μέιλ του Έκτορα - δείτε αρχικό ποστ).


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για το Σάββατο μέσα, για Κυριακή θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαίρεται παλικάρια
    μέσα μέχρι το Σούνιο σε ότι ρυθμό επιθυμεί η ομάς
    έπειτα συνεχίζω για Λαύριο - Αγ. Κωνσταντίνο - Ανάβυσσο και επιστροφή
    όσοι πιστοί ... welcome ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μέσα για αύριο τα λέμε 8:30 στο Ble

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως το βλεπετε για αυριο με τον καιρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τελικά άκυρος για αύριο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δε θα είμαι αύριο μαζί σας, αλλά ενδέχεται να σας δω στο δρόμο και να σας κορνάρω κλέφτικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Άκυρος παρομοίως.
    Φεύγω γιά Μονεμβάσια. Κηδεία. Έμειναν πιά μόνο 3 από 8 αδέλφια της μητέρας μου.
    Πλησιάζει κι η σειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συλληπτήρια, αλλά δεν θέλω τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ωραία η βόλτα σήμερα!
    Απών αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ωραία η βόλτα και σήμερα νεα πρόσωπα στην παρέα αλλα κάτι ΕΛΕΙΠΕ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 130 χιλιομετρα για μενα (απο το σπιτι) με μεσους παλμους στην πανω περιοχη της ζωνης 2. Γεγονος που σημαινει οτι αρκετα χιλιομετρα σε ζωνη 3 και λιγα και σε 4.
    Για αυριο θα δω το βραδυ. Αλλα αν ερθω θα ειναι αυστηρα διωρο (συνολικα) και λογω περιορισμενου χρονου και λογω της σημερινης μεγαλης και τσιμπημενης βολτας. Διαφορετικα για μενα πρωι πρωι 10 χμμ ανωμαλου δρομου.
    Περιμενω να δω συμμετοχες και τι εχετε σκοπο να κανετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ ούτε αύριο θα σας κάνω παρέα.
    Τα λέμε μεσοβδόμαδα ή το Σάββατο. Ή και Κυριακή!

    Κυριακή έχουμε πίτα, το θυμάστε έτσι?


    @Σταύρος: Γιατί μου "στεναχωρήθηκες" σήμερα? Τι έλειπε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τί έλειπε? Μα τι άλλο πέρα από τους συνήθεις ύποπτους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. αύριο το 2ωρακι όπως το έχουμε πει 09:00 στο μπλε...
    μέχρι Αγ.Μαρίνα (ή Καλύβια μαξ).... ρυθμός 2 και εάν υπάρχει όρεξη και 20 λεπτά 3...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαλλον θα ειμαι και εγω.
    Αν στραβωσει κατι θα ειδοποιησω εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαύρος και για αύριο γιατι είμαι εκτός Αθηνών.
    Καλή προπόνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κανονικα στις 09.00 στο BLE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Αλεξ... μάτι.. μάτι..

    πήγαμε (;) και σήμερα..... 2& 30 με 20 τεμπο...

    ο πολύς και σήμερα κόσμος τράβηξε για μακρινά μονοπάτια... Σουνιάκι..

    ο Αλέξανδρος βάλθηκε να αλλάξει ακτίνες... (μία μία...)

    ανυπομονώ να μαζευτούμε για πίτα!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολυ ωραια βολτα ( για 15 χλμ) μεχρι να μου σπασει η πισω ακτινα οποτε και γυρισα. Φορεσα τα παπουτσακια μου και βουρ για 10 δρομικα χιλιομετρα. Ανυπομονω να ερθουν στο cycist οι νεοι τροχοι (Fulcrum racin3 και zero). Η τσεπη και η λογικη λενε παρε τους 3, η καρδια και το ανταγωνιστικο πνευμα μου λενε παρε τους zero, μια και καλη να πονεσεις (στην τσεπη) αλλα να ξεμπερδευεις και να μην ξαναασχοληθεις με τροχους για πολυ καιρο.
    Για καταθεστε μου τη γνωμη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dura ace και να αδηνατισεις.... Και θα δεις ότι θα λυθούν τα πρόβληματα!! :-)

      Διαγραφή
    2. Εγώ σου τα είπα εκείνη τη μέρα στο ναό. Για το τομάρι μου (δύναμη-αναζητήσεις-βαθμός εμπλοκής-πεδίο δράσης) τα τριάρια ήταν εξαιρετική επιλογή. Ιδιαίτερα στην τιμή που τους χτύπησα.. ξέρει και ο πιτ.

      Διαγραφή
    3. παρε αυτες που δεν θα μετανειωσεις οτι τις πηρες.....

      Διαγραφή
    4. Φιλόσοφε, έγραψες!!!

      Διαγραφή
    5. Ήμουν σε αυτό το δίλημμα και πήρα Shamal. Πολύ καλοί τροχοί, αλλά αν γύριζα τον χρόνο πίσω, θα έπαιρνα Fulcrum 3 ή Zonda.

      Διαγραφή
    6. Και εγώ έτσι έλεγα Τάσο, μέχρι που κράτησα στα χέρια μου τον μπροστινό σου τροχό (Shamal) μαζί με τον δικό μπροστινό (Fulcrum 3)πριν μία βδομάδα έξω από το Ble.
      Ότι πληρώνεις πέρνεις γ@μ#το...

      Διαγραφή
  38. Καλά περάσαμε κι εχθές.
    Μόνο που δεν ήταν καν ζώνη κι έτσι παράτησα το γκρούπ γιά χαλαρότερους ρυθμούς.
    Φυσική κατάσταση χάλια, ευτυχώς όμως βγήκε το 140άρι σε 5,5 ώρες, οπότε τέλος καλό όλα καλά.

    Ελπίζω να συναντήσω του ΠΕΠΑτζήδες σήμερα το βράδυ στην ΓΣ της ΠΕΠΑ (αν και αυτό το 9 το βράδυ μα τσακίζει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όλες οι απαντήσεις έχουν τη λογική τους. Τελικά αυτά που σου δίνει ο zero δικαιολογεί τα 400 ευρώ παραπάνω που κοστίζει, ειδικά στην σημερινή δύσκολη οικονομική συγκυρία. Και τι παραπάνω θα καταλάβει ένας αναβάτης για να δώσει αυτά τα παραπάνω (σχεδόν διπλά) χρήματα, όταν δεν είναι pro αλλά ένας σοβαρός χομπίστας που θέλει έναν αξιόπιστο, ανθεκτικό, σχετικά γρήγορο τροχό για πολλά χιλιόμετρα.
    Μήπως οι zero λόγω των ιδιόμορφων ρουλεμάν (κεραμικά), αποδειχθούν και πιο ευαίσθητοι στη χρήση τους στους ελληνικούς δρόμους της γνωστής ποιότητας και σε βάθος χρόνου ζητήσουν χρήματα για συντήρηση.
    Δεν αμφισβητώ τους zero (μάλλον προσπαθώ να εκμαιεύσω γνώμες κάνοντας συνέχεια το συνήγορο του διαβόλου και για τους δύο τροχούς), όπως έχω πει στην αρχή του thread η καρδιά μου λέει να πάρω αυτούς (η τσέπη μου και η λογική βέβαια διαφωνεί), αλλά προσπαθώ να καταλάβω με τη βοήθειά σας πάντα, που σταματάνε τα πραγματικά δεδομένα και που αρχίζει το marketing (μιλώντας πάντα για κοινούς θνητούς και όχι ποδηλάτες με μεγάλους στόχους).
    Άντε πολύπειρε Παναγιώτη κατάθεσέ μας την άποψή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι να σε πώ φίλε Αλέξανδρε;

    Όταν πήρα το Scott Μάϊο 2006, η πρώτη βελτιωση που έκανα ήταν ένα ζευγάρι τροχοί Shimano DuraAce tubeless αλουμινένιοι. Αν θυμάμαι καλά κάπου 600,00 € απ' τον Κώστα Κεφαλά (αγοράζω πάντα απ' την Ελλάδα εκτός κι αν η διαφορά τιμής ξεπερνά το 25%).
    Αυτούς έχω ακόμη. Έσπασε μιά ακτίνα αρχές 2007 στον αγώνα της Χασιάς, την αλλάξαμε κι από τότε έχουν κάνει 6 Χ 10000 σχεδόν 60.000 χλμ.
    Όχι λάθος -> έχω αλλάξει το μπροστινό στεφάνι γιατί το προηγούμενο το 'έφαγα' (ως μηχανόβιος φρενάρω μόνο το μπροστινό).

    Έχω φτιάξει κι ένα ζευγάρι (πάλι στον Κώστα) με στεφάνια Mavic, ακτίνες DT-Swiss, κέντρα το μπροστά Novatec το πίσω Ultegra γιά 250,00 €, που βρίσκονται στο Scott. Υποτίθεται ότι θα ήταν τροχοί προπονήσεως, αλλά τους χρησιμοποιεί ο υιός.

    Η άποψή μου είναι να μιλήσεις με τον Τάκη (Ξουρή) και ν' αλούσεις ότι σου πεί (αφού τείνεις προς Campa και Fulcrum).

    Πάντως εγώ απλός χρήστης είμαι, που είπε κάποτε και μιά ψυχή, όταν την είχε σταματήσει η αντιτρομοκρατική γιά έρευνα στο αυτοκίνητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αχ Παναγιώτη, όλοι ως απλοί χρήστες ξεκινάμε αλλά καταλήγουμε ως έμποροι η πιο σωστά πέφτουμε στα χέρια των εμπόρων, γιατί ξεπουλιόμαστε. Έτσι και οι άαααααλλοι χρήστες ξεκινάνε από τα μαλακά για το φτιάξιμό τους και καταλήγουν στα σκληρά.
    Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατά την άποψή μου έχει έρθει για να μην πω παρέλθει, η εποχή που 'άξιζε' να πετάμε λεφτά στα σίδερα....

      ...μην ξοδεύεσαι Αλέξανδρε!!
      πάρε οικονομικούς τροχούς ή φτιάξε(υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις και με χαμηλό βάρος) ακόμα οικονομικότερους (αφού πρώτα διορθώσεις αυτούς που έχεις και μετά τους 'σπρώξεις')...

      ...στη συνέχεια αφού τελειώσεις με αυτά... ξέχασε τα όλα και μην ξαναασχοληθείς...
      κάνε προπόνηση ευ όσων έχεις χρόνο και διασκέδασε κάθε στιγμή με τη ρόδα σου (και τις καινούργιες ρόδες σου...)...

      .... επί των τεχνικών έχουν μιλήσει οι συνάδελφοι...

      τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πράγματα.... (δεν το λέω εγώ η διαφήμιση το λέει...)

      400 ευρώ τα 130 γραμμάρια (από F3 σε F0).... έρχεται περίπου 3 ευρώ το γραμμάριο....
      ....δηλαδή εάν χάσεις ένα κιλό σωματικού βάρους θα έχεις 'κονομίσει' περίπου 3 χήνες...
      ....εάν χάσεις 2 κιλά σωμ. βαρ. 6 χήνες και ούτω καθ εξής.... (πάρε τις 6 χήνες και κάντην...)

      τα κεραμικά και τα φρου φρου είναι τρίχες κατσαρές....
      εάν η αλυσίδα σου είναι αλάδωτη, έχεις 10 φορές περισσότερες τριβές από τη διαφορά των κεραμικών.... οπότε βάζε λίγο λάδι παραπάνω στην αλυσίδα....

      εάν από την άλλη έχεις περίσσευμα, οικονομικό εννοώ, δώστα στα χωριά ΣΟΣ και πήγαινε GBI (ή άθλο).... τους τροχούς θα τους ξεχάσεις πολύ γρήγορα... το GBI (ή τον άθλο) θα το θυμάσαι όλη σου τη ζωή...

      Διαγραφή
  43. Α ρε Χρήστο πάντα εύστοχος, ρεαλιστικός και τεκμηριωμένος.
    Η τοποθέτησή σου λαμβάνεται σοβαρά υπόψη, γιατί εμείς οι "νέοι" στον χώρο της ποδηλασίας, επειδή είμαστε ακόμη ενθουσιασμένοι με το ποδήλατο (όχι ως σπορ αλλά ως πράγμα, που δεν είναι απαραίτητα κακό αρκεί να κρατάμε τις ισορροπίες) τείνουμε να γίνουμε γκατζετάκηδες.
    Μακάρι να κρατηθεί ο ενθουσιασμός μας στο άθλημα της ποδηλασίας, γιατί προσφέρει πάαααρα πολλά που δεν είναι πράγματα (όπως εμπειρίες, επαφή με τη φύση και συναναστροφές με ενδιαφέροντες ανθρώπους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πάρε τις zero να τελειωνεις,αφού εκεί θα καταλήξεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @dimzaf.Δημήτρη διάβασε αυτά που λεει ποιο πανω ο DS και θα καταλάβεις τι ελειπε......
    DS +10000 για αυτα που γράφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ο κύβος ερίφθη και η απόφαση ελήφθη. Περιμένω να έρθουν οι ρόδες στο cyclist για να τις πάρω (ελπίζω κατά τα λεγόμενά τους μέσα στην εβδομάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ευχαριστώ όλους τους φίλους για την κατάθεση των απόψεών τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χρήστο έγραψες...όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή