Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

Τριήμερο...

Ευκαιρία για προπόνηση και αγώνες...

Σάββατο 23/3 (επιλογή Α): Πρωινή συνάντηση στο Ble, στις 8:30. Τα χιλιόμετρα θα είναι σχετικά λίγα, εν' όψει αγώνα Δευτέρας.

Σάββατο 23/3 (επιλογή Β): 13:30 από την πλατεία Βαρυμπόμπης για προπόνηση ανηφόρας (Κατσιμίδι ή Ανάβαση Πάρνηθας, ανάλογα τις διαθέσεις)

Κυριακή 24/3: Για τους αγωνιάρηδες, έχει ξεκούραση. Οι υπόλοιποι, μπορείτε να συννενοηθείτε από εδώ και να είστε στις 8:30 στο Ble, για ό,τι έχετε διάθεση...

Δευτέρα 25/3: Αγώνας Θυσίας - Οι Ble εκπρόσωποι θα είναι στην Πάτρα. Καλή επιτυχία σε όλους!

1. Παρόν αύριο.
    Ελπίζω να είναι και οι συμμετέχοντες στο γύρο Θυσίας, για να κανονίσουμε κάποιες λεπτεμέρειες. Μία εκ των οποίων είναι να συμφωνήσουμε ποιος θα πάρει πιο μετάλλιο για να μην πλακωνόμαστε στο σπρίντ στον τερματισμό.

1. ...υπό την προϋπόθεση να βρεθούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ στο σπριντ...(πιθανότητα 0,0000000000000000000000000000000000000000000001%)

2. Θα είμαι εκεί για να κανονίσουμε λεπτομέρειες. Φαντάζομαι Άλεξ εννοείς για το που έχει καλό σουβλατζίδικο κοντά στην Χαλανδρίτσα κτλπ., έτσι?
    Εμείς εξάλλου δεν κατεβαίνουμε για αγώνα. Για το τοπίο και το φαγητό πάμε...

1. Σε ποιο χιλιόμετρο είναι η Χαλανδρίτσα ρε παιδιά να κανονίσω τη διατροφή μου;
      Μη ξεχάσεις την Canon εε!

2. Χαχαχα!!! Γιατί για φωτογράφηση θα πάμε?

3. ... με 5 bf, ανάβαση 8-10% επί 80 km και κρύο
    ... στην αγ. λαύρα τα δούμε το χριστο φαντάρο ....
    ... σας αφήνω να πλακωθείτε μόνοι σας
    ... εγώ θα πάω με το pit να τρώω pop corn

1. ...και να μου χτυπάς τη πλάτη στην ανηφόρα να κατεβαίνει...

2. Δε θα είναι τόσο άσχημα, παύλο!
      Σάββατο λέω να έρθω κι εγώ. Όχι με το mtb, όμως.

4. χαχα... εγώ ήμουν όχι το μπρεβετόσκυλο...

αύριο αύριο παραλιακά λοιπόν...

1. Πω πω αμεσότητα!!!
      Καλά, καλά, αύριο παραλιακά λοιπόν...

5. Παραλια it is then!Τα λεμε αυριοοοο!

6. Επίσης, σας το λέω από τώρα για να κανονίσετε το πρόγραμμά σας! Όσοι ΔΕΝ πάτε στο 600άρι της Λάρισας, περιμένω να συμμετέχετε σε αυτό:

Θα επανέλθω με λεπτομέρειες από βδομάδα!

7. Μέσα για αύριο!
    Μέσα για καφέ!
    Μέσα για GBI!

Όλα Μέσα!

8. Μεσα κ'εγω παιδια τα λεμε το πρωι!

9. Τώρα αν πω ότι κάναμε ποδήλατο σήμερα... θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Περάσαμε καλά όμως!

10. Φοβερη ημερα φοβερη παρεα σημερα,καλη επιτυχια σε ολους τους αγωνιζομενους και καλη επιστροφη τα λεμε τεταρτη!

11. ευχαριστω για την φιλοξενια και τον Χρηστο για τις συμβουλες του. Εισαστε πολυ ωραια παρεα και ελπιζω να τα καταφερω να παραμεινω κοντα σας στον Πυργο και να μην μου φυγετε πολυ μπροστα. Καλη επιτυχια στα παιδια που θα πανε στον αγωνα, να πανε και να γυρισουν με ασφαλεια, οι θεσεις στον αγωνα σε δευτερη μοιρα, σωστα?

ευχαριστω και παλι

12. Είχα καιρό να σας δω και σήμερα μου φάνηκε σαν να είχα πάει εκδρομή. Φαίνεται ότι χάνω μεγαλεία που κάνω απιστίες.

13. Σούπερ παρέα, σούπερ μέρα και βεβαίως σούπερ βόλτα.
    Τελικά τα λίγα χλμ που θα έπρεπε να κάνουμε πριν τον γύρο Θυσίας...βγήκαν ούτε λίγο ούτε πολύ 115 και 6 ώρες γεμάτες στη σέλα.
    Λογικό, αφού όταν στο αεροδρόμιο συναντήθηκα με τη Μαριλένα, κάναμε και καμιά 35ριά χλμ εκεί μέσα.
    Ευχαριστώ και το Μήτσο με τον Χρηστάρα που μας κάνανε παρέα.
    Είδαμε και τ' αεροθούμενα ;)
    Καλό 3ήμερο σ'όλους!

14. Αν καποιος εχει την διαδρομη απο το Μπλε και πισω σε Garmin θα μπορουσε να το δημοσιευσει? ευχαριστω πολυ

15. Πράγματι πολυ σούπερ ολα σήμερα αλλα χάσαμε τους Δημήτρηδες [ΚΙΑΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΚΥΚΛΟ].Καλή επιτυχία σε όλους που θα πάνε στον αγώνα ,και να προσέχετε...

16. Αλλη μια ομορφη βολτα!Τις ευχες μου για τα παιδια της Θυσιας!!

17. "Μυστική'" για Κοσμά και υπογράφοντα ;-). Ανάβαση Πάρνηθας. Υπέροχη μέρα, δε θέλαμε νσ κατεβούμε από το ποδήλατο!

18. "Μυστική'" για Κοσμά και υπογράφοντα ;-). Ανάβαση Πάρνηθας. Υπέροχη μέρα, δε θέλαμε νσ κατεβούμε από το ποδήλατο!

19. Καλή επιτυχία σε όσους πάτε στον αγώνα!!...(έβαλα και βιντεάκι στο facebook στην ομάδα απο την σημερινή βόλτα)

1. Ευχαριστουμε για την καλυψη Δημητρη!Μεχρι να καταλαβω οτι ησουν εσυ με την καμερα μου πηρε λιγη ωρα!Σε εχουμε μαθει με το εταιρο εργαλειο μαλλον!

20. καλη επιτυχια σε ολους αυριο στην Πατρα

21. Ωραία και σήμερα, σε μια διαφορετική διαδρομή... Με το ποδήλατο μαθαίνουμε νέα μέρη ;-)

22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

23. Λοιπόν όσον αφορά το γύρο Θυσίας, αν εξαιρέσουμε τους ανέμους 6 μποφώρ που έκανε τη ζωή μας από δύσκολη έως σε κάποιες περιπτώσεις επικίνδυνη, ήταν μια όμορφη εμπειρία με καλή παρέα και εντός και εκτός αγώνα.
    Προσωπικά, ξεκίνησα από την αρχή έχοντας στο μυαλό μου ότι εξ'ορισμού η διαδρομή ήταν απαιτητική και ενόψει του ημιμαραθωνίου της Κυριακής που ακολουθεί, δεν χρειαζόταν να γίνει εξοντωτική (όχι ότι σε κάποια σημεία δεν ηταν κυρίως εξαιτίας του ανέμου). Έτσι σε κάποια σημεία η προσπάθειά μου ήταν πιο πολύ στο να κρατηθώ πάνω στο ποδήλατο παρά στο να προχωρήσω. Χαρακτηριστικό ήταν αυτό που έζησα όταν κινούμενος μαζί με τον Ραλλη (ότι και να πει κάποιος για αυτόν τον άνθρωπο-αθλητή είναι λίγο, ο άνθρωπος είναι κινητό σεμινάριο), σε μια ανηφόρα κλίσης περίπου 10% μια πλευρική ανέμου τον έκανε να μην μπορέσει να κρατήσει την ισορροπία του (εγώ με το ζόρι την κράτησα ένεκα και των κιλών μου, να και κάπου που το βάρος είναι προνόμιο) και να πέσει ομαλά δίπλα στον δρόμο σε μια λωρίδα χώματος πλάτους 1.5 μέτρου, ενώ δίπλα υπήρχε γκρεμίλα. Αμέσως σταμάτησα (όχι ότι μπορούσα να συνεχίσω) για να τον βοηθήσω να ξαναμπεί στην άσφαλτο, φοβούμενος μήπως τη στιγμή που σηκώνεται μια δεύτερη ριπή.....Περιττό να σας πω πόση ώρα έκανα να βρώ σημείο να μπορέσω να ξανακουμπώσω, λόγω της κλίσης και του αέρα.
    Σε ένα άλλο σημείο τα χρειάστηκα όταν κατεβαίνοντας σε μια ήπια κατηφόρα με 55χλμ/ώρα (ναι ναι αρχίζω και εγώ να χαλάω και σιγά σιγά σπρώχνω στις κατηφόρες), ακούω έναν συνεχόμενο ήχο από τις ρόδες μου σαν να είχε σκάσει το λάστιχο και πηγαίνω με ζάντα. Προσπαθώντας να είμαι ψύχραιμος σγίγγω και τα δύο πόδια πάνω στον σκελετό και αρχίζω ελεγχόμενα να φρενάρω. Μόλις σταμάτησα, πρώτα ηρέμησα και μετά έψαξα να βρώ απο που προερχόταν αυτός ο ήχος, ελέγχοντας ρόδες, αλυσίδες, ντεραγιέ. Τελικά το μπροστινό φρένο είχε μετατοπιστεί και είχε κολλήσει πάνω στο στεφάνι, προκαλώντας μόνιμο φρενάρισμα και τον ήχο που άκουγα, προφανώς από κάποια ανωμαλία του εδάφους που την πέρασα άτσαλα. Και άκουσα τον ήχο όταν σε κάποιο σημείο κόπασε ο αέρας. Έτσι πρέπει για κάποιο διάστημα να πήγαινα φρεναριστός (δεν μου έφτανε φαίνεται η ανηφόρα και ο αέρας).
    Ο αγώνας για μένα δεν είχε κάτι άλλο αξιόλογο για να αναφερθεί (θα σας πουν πιο ενδιαφέροντα πράγματα φαντάζομαι οι υπόλοιποι φίλοι του αγωνιστικού team), πέρα από την τελευταία ανάβαση 4χλμ για το Μοναστήρι, όπου έχοντας δυνάμεις αποφάσισα να το τσιμπήσω λίγο και μάζεψα 5-6 άτομα που κάνανε αγώνα για να ανέβουνε (προφανώς τα είχαν δώσει όλα πριν), και τερματίζοντας τα τελευταία 100μ ορθοπέταλο περνώντας άλλον έναν συναθλητή, που τον είχα σταμπάρει περίπου από το 55ο χλμ και ο οποίος λές και είχε θέσει ως στόχο του αγώνα να μην τον περάσω (ο καθένας βάζει τους δικούς του στόχους για να την παλέψει).
    Ανακεφαλαιώνοντας ωραίος αγώνας που μου πρόσθεσε μια νέα χρήσιμη εμπειρία στην ενασχόλησή μου με το ποδήλατο.

ΥΓ. Ο Χρήστος και ο Πέτρος (ο οποίος ήρθε ουσιαστικά μη έχοντας αναρρώσει από το πολυήμερο κρύωμά του) ήταν η τέλεια παρέα τόσο στο ταξίδι όσο και στο ξενοδοχείο.

24. Το ίδιο και ο μήτσος ζαφ με τον κλέους, από τη στιγμή που αποφάσισαν να κοιμηθούν και μετά.

25. Χρόνια πολλά στον Βαγγέλη Τασιόπουλο που τον ξεχάσαμε λόγω Πάτρας...
    Χρόνια πολλά Βαγγέλη!!!!
    Στον Βαγγέλη του τα είπαμε το πρωί στην εκκίνηση
    Χρόνια πολλά Βαγγέλη!!!

26. Για τη θυσία θα πω μόνο ότι είναι μια πολύ όμορφη διοργάνωση σε μια τέλεια διαδρομή, φτιαγμένη από ανθρώπους που αγαπούν το ποδήλατο, αυτό που κάνουν, και σέβονται τους συμμετέχοντες.
    Συγχαρητήρια!!!

27. Μπραβο παιδια!Αντε απο βδομαδα να γραψουμε και οι του Πυργου!