Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Λευκάδα...

Ησυχία σήμερα στο blog...

Οι συνήθεις ύποπτοι είναι ήδη καθ' οδόν προς Λευκάδα, για να πάρουν μέρος στο brevet των 400 χλμ. και να "κλείσουν" (κάποιοι από αυτούς) την υπόθεση super randonneur.

Κάποιοι άλλοι (επίσης συνήθεις ύποπτοι) είναι σε mode διακοπών. Μεταξύ αυτών και ο υπογράφων. Ποδηλατικά, κολυμβητικά και δρομικά είναι ήδη πακεταρισμένα (μαζί με βερμούδες και t-shirts) και φορτώνονται στο αυτοκίνητο. Το καλοκαιρινό, προσωπικό μου training camp, θα συνδυαστεί με στιγμές χαλάρωσης με την οικογένεια και θα λάβει χώρα στην αγαπημένη μου Σίφνο, τις επόμενες 20 μέρες.

Από αυτό εδώ το post, θα μάθουμε τα νέα του ΣΚ και των Ble μπρεβετάδων, ενώ όποτε χρειαστεί, θα ανοίξω καινούριο!

Καλό καλοκαίρι σε όλους και προσοχή στους δρόμους!

24 σχόλια:

  1. Για αύριο - Σάββατο, μεταφέρω πρόταση από το προηγούμενο post:

    Εκκίνηση 7:30 από Ble.
    Αλέξανδρος και Γιάννης (Manty) παρόντες, καφές επιβάλλεται... Τάσο ακούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν ισχύει επιβεβαιώστε, για να βάλω ξυπνητήρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς επειδή είμαι ακόμα εκτός αστικού κύκλου και δεν ξέρω τι ώρα θα γυρίσω, λέω το πρωί να κοιμηθώ λίγο. Επιφυλάσσομαι για Κυριακή, αλλά για τότε θα ποστάρω έγκσιρα για να δώ ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεσα και εγώ για αυριο .
    Ξεκινώ απο c2 χολαργού 7.45

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Τάσος πάει διακοπές. Θα είμαι στη Δονούσα μόνο με τα ποδαράκια μου. Καφέδες αυτή την εβδομάδα χωρίς εμένα ... δεν έχει.
    Σας επιτρέπω μόνο προπόνηση.

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακυρο απο εμένα, δεν προλαβαίνω..

    Δηλώστε έγκαιρα για αύριο Κυριακή: εγώ ΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ ο αγουροξυπνημένος (04.00 κοιμήθηκα).από τώρα μέσα.
    Και όσοι δηλώσουμε ενδιαφέρον, μπορούμε ίσως να το κάνουμε και 15-30 λεπτά αργότερα ένεκα Κυριακής, αλλά αυτό θα κανονιστεί το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στα θηρία που πήγαν Λευκάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλούς δρόμους στους Λευκαδιώτες. Εύχομαι να μη συναντήσουν παράξενα καιρικά φαινόμενα (μιας και κάτι πήρε το αυτί μου για καταιγίδες στο Αγρίνιο).

    Περιμένουμε έστω κι ένα "όλα Οκ τερματίσαμε" μόλις με το καλο τελειώσου τα 400χλμ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για να βλέπω ενδιαφερόμενους για αύριο. Εγώ αν υπάρξει παρέα είμαι ΜΕΣΑ.
    Το ραντεβού αν δεν υπάρξει άλλη πρόταση είναι 07.30 στο ΜΠΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ξαναελέγξω για ενδιαφερόμενους πιο αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά κανείς για αύριο, για να δώ αν κατέβω.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ έστω και μόνος 07.30-07.40 αναχωρώ από μπλε. Το πρωί θα ξαναδώ μήπως περιμένω κάποιον και ξεκινάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά 100 μοναχικά χιλιόμετρα για μένσ υα οποία τα απόλαυσα. Βέβαια στον γυρισμό είχα κόντρα τον αέρα, για αυτό πήγαινα μόνο με 35 χλμ/ώρα ( ή ήτανε 25).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η ενημέρωση από φατσοβιβλίο λέει πως πλέον έχουμε 3 νέους super randonneurs στην παρέα: Ζούβελος, DS, και Σταύρος Jr.
    Όλοι τερμάτισαν με επιτυχία τα 400χλμ της Λευκάδας.

    Ο Περικλής (πάλιουρας...)και ο Ραφαιλάκης(να κι άλλος ένας νέος σούπερ Ραντονέρ) λογικά έχουν τερματίσει κι αυτοί. (στις 8.30 το πρωί είχαν άλλα 100 να κάνουν)

    Ο Έκτορας λογικά το έχει ήδη κάνει ως κοντρολιέρης.

    ΜΠΡΑΒΟ παίδες!

    Οπότε ελπίζω όλα να είναι καλά!
    Να ευχηθώ καλή ξεκούραση και καλή επιστροφή σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε σεις! Ξέχασα τον Χρηστάρα...
      Σόρρυ γιατρέ μου!
      Πληροφορίες μάλιστα λένε ότι θα μείνει Λευκάδα με διανυκτέρευση....

      Ρε κοίτα πράγματα...
      ΕΥΓΕ αγόρι μου, ΕΥΓΕ!

      Διαγραφή
    2. Φοβού τη γιατρουδάρα!

      Διαγραφή
  16. Τα πιο θερμά μου συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά. Με το καλό να γυρίσουν πίσω να τους κάνουμε μια συνέντευξη τύπου (έστω έναν καφέ ρε αδελφέ, αν δεν βρούμε χώρο και δημοσιογράφους για τη συνέντευξη), όπως στο Tour de France. Συγκυριακά το σημερινό επίτευμά τους συμπίπτει και με το τέλος του 100ου γύρου.
    ΥΓ1. Εμένα σήμερα το βράδυ στον γύρο θα μου απονεμηθεί η φανέλλα του σούπερ ΝΤΟΝΕΡ (με απ' όλα)
    ΥΓ2. Χωρίς πλάκα κάτι πρέπει να κάνουμε σαν club για να το αναδείξουμε και να μοιραστούμε μαζί τους την χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στους 400 και σούπερ ραντονέρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. να γράψω κι εγώ 45 λέξεις...
    μερσί σε όλους σας για τα καλά σας λόγια!!!

    ένα πολύ όμορφο μπρεβέ, σε ένα όμορφο νησί, σε ένα πολύ όμορφο κομμάτι της ηπειρωτικής Ελλάδας, με μπόλικη υγρασία, λίγο έως καθόλου αέρα, πολύ νυχτερινή οδήγηση, στο χειρότερο από απόψεως οδοστρώματος κομμάτι της Ελλάδας!!! (τα δόντια μου κουνιούνται!!)

    Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον διοργανωτή (που είναι και Μπλε!!) και σε όλα τα παιδιά που βοήθησαν για να κάνουμε οι υπόλοιποι το κέφι μας!!

    Τερματίσαμε όλοι εντός χρόνου και χωρίς απρόοπτα, κλείνοντας και την υπόθεση του σούπερ ραντονέρ.
    Ρισπέκτ ή καλύτερα Σαπώ(που λεν κι οι Γάλλοι) σε όλα τα ραντονέρια που έχουν προηγηθεί, όλα τα προηγούμενα χρόνια και ουσιαστικά μας έδειξαν το δρόμο.
    Οταν το ολοκληρώσεις, το σούπερ, τότε και μόνον τότε το εκτιμάς...

    λοιπόν που λέτε, καλό το μπρεβετάκι αλλά όπως πάντα, ο διοργανωτής και σχεδιαστής, είναι ολίγον σκληρός και μας το ήπιε κανονικά το αίμα!! Και όπως πάντα άφησε στο τέλος τα δύσκολα.. Πράγματι τα τελευταία 200 από τα 400 (θυμίζω..) χλμ. σε έβαζαν στη λογική ότι μόνο για διεκπεραίωση δεν είχες πάει. Κάτι οι 9 ώρες νυχτερινής οδήγησης, κάτι το τραγικά διαλυμένο (στο 80%!!!) οδόστρωμα, κάτι ψιλοανηφορούλες, κάτι η ψιλοζέστη, ε, δεν χρειάζεται να πω περισσότερα...

    Είχαμε όμως καλή παρέα (και μεγάλη για αρκετά χλμ.) και ευτυχώς χωρίς απρόοπτα, πραγματικά απολαύσαμε ένα όμορφο διήμερο πάνω στη σέλα!! 46 (λέξεις..)._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΣΟΥΠΕΡ ΡΑΝΤΟΝΕΡΟΥΣ
      ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΑΠΟ ΖΗΛΙΑ .... ΓΑΜΩΤ !!

      Διαγραφή
    2. Όπως είπε και ο Χρήστος, ήτανε ένα υπέροχο αλλα και συνάμα απαιτητικό brevet. Η εμπειρία των παιδιών φάνηκε στο βραδυνό κομμάτι απο το 1ο control έως Αγρίνιο όπου κσι αν χάλια οδόστρωμα το πήγαμε σφαίρα.
      Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και πάνω απο ολα στον Εκτωρα!!! Θα τα πούμε και σπό κοντά σύντομα.... προς το παρόν διακοπές (στην Λευκάδα)

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια στους ακούραστους χιλιομετροφάγους!
    Να έχουμε την υγειά μας για καλύτερη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή