Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Πρόγραμμα ΣΚ 3 & 4 Αυγούστου

Καλό μήνα σε όλους σας.

Αύγουστος...μήνας διακοπών...!
Όχι αγώνες, όχι brevets, όχι πλαστικά σε θάλασσες κι ακτές!

Το Σάββατο 03/08 έχουμε TuRiStiK ράιντ λοιπόν, αποκλειστικά για τα μέλη της Μ.Π.Λ.Ε., και το ραντεβού είναι αυστηρά στις 07.45.
Λεπτομέρειες έχετε λάβει όλοι στα προσωπικά σας email


Την Κυριακή 04/08 νομίζω πως ένα ραντεβουδάκι στις 08.00 το πρωί στο Ble με προορισμό τη Σαρωνίδα είναι ότι πρέπει.

'Οσοι φίλοι λείπετε, να περνάτε καλά και να μην ξεχνάτε να κάνετε και καμιά βουτιά για μας που μείναμε πίσω να φυλάμε το "μαντρί".

19 σχόλια:

  1. επειδη το σαββατο προβλεπεται να μας παρει ωρα και δυστηχως εμενα δεν με παιρνει γιατι μαλλον θα με παρει και θα με σηκωσει...κανονιζουμε με το Γιωργο(soulis) σχοινια με μπανιο και καφεδακι,οποιος μεινει πισω εννοειται πως ειναι ευπροσδεκτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αφήνετε τις ιστορίες κι εσύ κι ο Σούλης γιατρέ μου. Στη Λευκάδα είχαμε 2πλή διανυκτέρευση και τώρα δεν έχουμε 5 ώρες?
      Δεν πρόκειται να αργήσουμε!
      Πες και του Σούλη να ξεκολλήσει και να τα πούμε από κοντά το Σάββατο το πρωί.

      Διαγραφή
  2. μακάρι να μπορούσα αλλά θα είμαι εκτός αθηνας,
    ζηλεύω θελω και εγω, τα καλύτερα χάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως το έχω πει, Σάββατο θα είμαι στην υπηρεσία και Κυριακή σχολάω κατά τις 09.00, οπότε δυστυχώς ούτε Κυριακή μπορώ. Ας ελπίσω θα βρεθούμε το επόμενο ΣΚ.
    Καλά να περάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ειμαι εκει πουρνο πουρνο το Σαββατο.Κυριακη υπο συζητηση ακομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στους διοργανωτές,φοβερή βόλτα η σημερινή, όσοι δεν ήρθατε χάσατε, ανιπωμονό για Αίγινα μπράβο σ'αυτούς που το σκέφτηκαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ήταν! Ευχαριστώ όλους σας που ακολουθήσατε.
    Γιατί είμαστε ΚΑΙ ποδηλατοτουριστική λέσχη.

    Όλες οι φωτό από το κινητό μου εδώ:
    https://plus.google.com/u/0/photos/105709083553514512753/albums/5907908275193075761

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε και εμείς Δημήτρη για την οργάνωση μίας πολύ πετυχημένης τουριστικής βόλτας που νομίζω ότι την χαρήκαμε όλοι!
      Ευχαριστούμε και τον Παύλο και όλα τα παιδιά από την Εύβοια, που μας έκαναν την τιμή να συμποδηλατήσουν σε μία πολύ καλά επιλεγμένη διαδρομή.
      Καλό καλοκαίρι και ραντεβού από εμένα στο τέλος Αυγούστου (ελπίζω στο γύρο της Αίγινας).
      Ωραίες οι φωτό Δημήτρη, ανεβάστε και άλλοι να μοιραστούμε στιγμές!

      Διαγραφή
    2. ευχαριστούμε τον διοργανωτή μας DimZaf και τον οικοδεσπότη μας Παύλο Βολιώτη, για μια υπέροχη βόλτα ,που τα είχε όλα!!

      Διαγραφή
    3. Μπράβο και από μένα, που δεν ήρθα.

      Διαγραφή
  7. Με πηρε ο υπνος και εκλεισα και ξυπνητηρια και τα παντα χωρις να το παρω καν χαμπαρι...Λυπαμαι απιστευτα που δεν τα καταφερα αλλα χαιρομαι που περασατε τελεια!α

    Αυριο θα βγει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τις φωτογραφίες βλέπω ότι καλοπεράσατε...

    Αύριο ισχύει το ραντεβού των 8:00 ;
    Εγώ εκεί θα είμαι (αν δεν με πάρει ο ύπνος)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με μία λέξη, Ζ Η Λ Ε Υ Ω.
    Άλλοι κάνουν βόλτα και άλλοι στο καθήκον. Άς είναι, χαλάλι σας, γιατί σήμερα υλοποιήσατε τον κύριο σκοπό της ιδρύσεως της λέσχης μας (ποδηλατοτουριστική)
    Ας ελπίσω στην Αίγινα να έχω γυρίσει από τις διακοπές. Βέβαια, αν γίνει και το πρώτο ΣΚ του Σεπτεμβρίου, πιθανόν να είναι καλύτερα, γιατί πιστεύω θα έχουν γυρίσει οι περισσότεροι (καλά μη βαράτε μια σκέψη έκανα).
    Εγώ πάντως το επόμενο ΣΚ θα είμαι Αθήνα ακόμα, οπότε αν προκύψει κάνουμε καμιά βόλτα (με όσους έχουν μείνει).
    Στο επανειδείν και να περνάτε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ μια απ'όλα...ζήλεια , ξενερωμένος, σπασμένος τάσεις αυτοκτονίας κ.α. Ελπίζω να έρθω στο άλλο!!!.Ωραίες φωτό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να οργανωθούμε για αυτό το ΣΚ;
    Παραλία μετά καφεδούμπας; Τι λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ όποια μέρα και να βάλετε, δηλώνω από τώρα ΠΑΡΟΟΟΟΟΝ. Μου έχει λείψει η Βόλτα, ο Καφές και η Παρέα (για να μην υπάρχει παρεξήγηση, τα ανέφερα αλφαβητικά).
    Φυσικά παραλία μετά καφεδούμπας, όπως πολύ σωστά επεσήμανε και ο Κοσμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα προτιμούσα Κυριακή... (έχω να πάω για ψώνια το Σάββατο... αδυνάτησα και δεν έχω ρούχα!)

      Διαγραφή
  13. Όπως είπα είμαι διαθέσιμος και τις δύο μέρες. Αλλά αν θα διάλεγα θα έβαζα ένα +1 για την Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή