Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

ΣΚ 10 & 11 Ιουνίου

Καλός αναμένεται να είναι ο καιρός κατά τη διάρκεια του ΣΚ με θερμοκρασίες κοντά στους 28C κι ασθενείς ανέμους.
Γι αυτό το ΣΚ υπάρχουν οι εξής επιλογές:

Σάββατο αναχωρούμε από Ble @ 08.30 με προορισμό Ανάβυσσο - Κερατέα - Καλύβια, καφέ και ... σπίτια μας!

Κυριακή με ρυθμό EnFiA πάμε μέχρι Σαρωνίδα. Ξεκινάμε από Ble @ 08.30

Κυριακή Ble ΦΠΑ TuRiStik το οποίο θα λάβει χώρα στην όμορφη Αίγινα. Ραντεβού στις 07.30 στο λιμάνι του Πειραιά.


Επίσης παρακάτω θα βρείτε το πρόγραμμά μας μέχρι και τις 9 Ιουλίου. Για να καλυφθούν όλα τα "γούστα" 2 Σάββατα επιλέξαμε να επισκεφθούμε το βουναλάκι μας ... την Πάρνηθα - σε διαφορετικές version έκαστη φορά.
Από 9 Ιουλίου και μετά ενημερώνουμε ότι θα "ρίξουμε ταχύτητα" και θα επικεντρωθούμε σε παραλιακές, μικρότερης απόστασης προπονήσεις, σε συνδυασμό με καμιά βουτιά πάντα.




12 σχόλια:

  1. Παρ'ό,τι η διαδρομή του σαββάτου δεν είναι της κλάσσης μου, με βαθμό δυσκολίας χαμηλότερο των προσδοκιών και το ρυθμό που κινείστε να μη μου κινεί το ενδιαφέρον, λεονάρδο, μήπως και δει ποτέ ο PCνός μου σέλλα, γιατί έχω να βγω από την κυριακή πάλι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λεονάρδο εσύ?
    Και γω ΝταΒίντσι για Σάββατο.
    Οι ξένες γλώσσες των μπλέδων είναι σε άλλο επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αύριο 9/6/17 όποιος έχει όρεξη και χρόνο ραντεβού στις 20:30 στο μπλε, για μια βραδινή προπόνηση με δροσούλα και χωρίς αέρα, μέχρι το Σούνιο και γυρισμός από Αγ. Κωνσταντίνο η Πλάκα, κατόπιν συνεννοήσεως. Για αποκατάσταση στο γυρισμό, μια μπιρίτσα και κανένα σουβλάκι νομίζω επιβάλλεται. Λατρεύω να πίνω και να τρώω με τους φίλους μου!!!! Τα φώτα και γιλέκο επιβάλλονται όπως τα σουβλάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό...

      Λογικά θα σας βρω στο δρόμο αφού ο παπόρος για Μυτιλήνη φεύγει από Πειραιά στις 21.00... μέχρι Σούνιο θα σας κάνω παρέα... μετα γυρνάτε μόνοι σας απ όπου θέτε, δεν έχω πρόβλημα...

      Καλή βόλτα, full moon ride και ετσι...

      Διαγραφή
    2. ....ξύπνα γκούφυ,τριπλέτα το'στειλες!!!

      Διαγραφή
    3. Τα σβησα εγώ.
      Ο τρόπος για να μην μπαίνουν 2πλά και 3πλά τα σχόλια είναι ο εξής:
      1.Ποστάρω
      2.ΔΕΝ πατάω το κουμπί back για να δω αν το σχόλιό μου μπήκε.
      3.Και τι κάνω? Αν θέλω να ελέγξω ότι το σχόλιό μου καταγράφηκε πλοηγούμαι σε μία άλλη ενότητα του μπλογκ (πχ τμήμα ENFIA) και μετά ξαναπάω στην αρχική σελίδα και στη συνέχεια στα σχόλιά της.

      Αυτιά.

      Διαγραφή
  4. Κακοκαιρινές καταστάσεις σήμερα, ήταν έμπρακτη απόδειξη για το πώς περνάει κανείς μέσα στην παρέα των μπλέδων. Δεν το κατάλαβα πότε πήγαμε και ήρθαμε, καφέ ήπιαμε, στρωτό πετάλι έγινε, παράδειγμα σοβαρότητας οι φίλοι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοκαιρινές κι εύθυμες καταστάσεις χτες.
    Εγώ αντιθέτως κατανόησα πλήρως και το πήγαινε και το έλα.
    Άρα ή εγώ είμαι πολύ έξυπνος ή ο ΓκόΖμο πολύ προπονημένος.

    Για ν ακούσουμε και την άποψη του Μάκη και μετά θα επανατοποθετηθώ επί της ουσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βγάλαμε τα συκωτια μας με το Μάκη και άλλον έναν φίλο σήμερα στη Πάρνηθα οπότε βλέπω ότι θέλει καμία εβδομάδα για να αναρρώσει και να απαντήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή