Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Τρίτη και Τετάρτη

Με δυνατό βοριαδάκι το οποίο σιγά - σιγά θα εξελιχθεί σε ελαφρύ νοτιά, καθαρό καιρό και λογικές θερμοκρασίες θα είναι οι μεσοβδομαδιάτικες προπονήσεις μας.


Τρίτη ξεκινάμε από Ble στις 19.00 με προορισμό Σαρωνίδα και ρυθμό ... EnFiA


Τετάρτη το μενού έχει μία από τα ίδια. Αναχωρούμε στις 19.00
Το νου σας...τις Τετάρτες ο ρυθμός είναι λίγο πιο "τσιμπημένος"...



Σε κάθε περίπτωση (μην ξεγιελιέστε που κατά την αναχώρηση είναι μέρα) τα σταθερά φώτα ΚΑΙ τα ανακλαστικά γιλέκα είναι απαραίτητα για συμμετοχή στο γκρουπ.

9 σχόλια:

  1. Θα βολτάρουμε μαζί σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, πήγαινε Άλεξ σήμερα που έχει Ενφια.
    Η Τετάρτη έγινε χτες....χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ φταίς να ξέρεις!!!!
      Χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Εγώ ρε?
      Ο Βέλλης φταίει που πήρε τλφ τον Αλεξόπουλο και μετά βιαζόμασταν.

      Διαγραφή
    3. Έγινε τέτοιο σκηνικό ρε φίλε;
      Είπα κι'εγω πώς βγήκε το 31 μέση!!!

      Διαγραφή
    4. Μ' αυτά που κάνετε, θα μείνετε οι δυο σας... και τις Τρίτες και τις Τετάρτες... Η μόνη μου ελπίδα είναι ο Βουκελάτος!

      Διαγραφή
    5. Ναι. Ο πιο καψερός από τους καμένους είναι η ελπίδα σου.

      Αυτός άμα δεν κάνει τριψήφιο νούμερο, με το πρώτο να είναι 2 μπροστά, δεν καταλαβαίνει καν ότι καβάλησε ποδήλατο...

      Γενικώς μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα σ αυτή τη λέσχη...
      :P

      Διαγραφή
  3. Το έχω καταλάβει, για αυτό από εδώ και πέρα μόνο Τετάρτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεσα κι εγω! Ελπιζω να προλαβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή