Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Εβδομάδα 12-19/2/2018

Τρίτη @ 19.00 ξεκινάμε από Ble για Σαρωνίδα κι επιστροφή. Ρυθμός περίπου στα 28 μέση.
Καιρός : Nοτιάδες 4-5B και λογικές θερμοκρασίες

Τετάρτη πάλι στις 19.00 ξεκινάμε από Ble με προορισμό Σαρωνίδα κι επιστροφή.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ρυθμός δυστυχώς δύσκολα κατεβαίνει κάτω από 32 μέση ...
Σύμφωνα με (νέες) πληροφορίες την προηγούμενη Τετάρτη ήταν 3 άτομα στη στάση. Καλά πάμε.
Oπότε, όσοι θέλετε να δώσετε το παρών να χετε το νου σας...


Σάββατο ας φύγουμε λίγο από παραλία, ψηφίστε:
  • 08.30 από Παναθηναϊκό στάδιο για λίμνη Μαραθώνα.
  • 08.30 από Λ.Αμαλίας (μπροστά στη Βουλή) για γύρο Πάρνηθας δεξιόστροφο Φυλή-Αυλώνα-Μερκούρης. 



Κυριακή έχει ΦΠΑ.
08.30@Ble για Λαγονήσι και ανάβαση Λαγού! Ελάτε προετοιμασμένοι!



40 σχόλια:

  1. Μεσα για Τεταρτη!(με Μεση 30...):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαββατοκύριακο, με τις καλύτερες βόλτες, και εγώ πάντα δουλεύω τετοιες μέρες.. Γκαντ-εμετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τεταρτη ελάτε να αγαπηθουμε παρεα!!!
    Δεχομαστε και σοκολατάκια.

    Ρυθμός "ερωτικός"!!!


    Για σ/κ δεν εχω αποφασίσει ακόμη... κάτσε να αποφασίσει και ο καιρός τί θα κάνει και βλέπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μακάρι να έχει καλό καιρό το σάββατο.
    Μακάρι να είμαι ελεύθερος το σάββατο.
    Μακάρι να μην είχα ένα μήνα να καβαλήσω την κούρσα.
    Παλαιά, κάτι τέτοια περίμενα όλη τη βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μέσα για Τέταρτη. Ναι στον έρωτα όχι στο σεξ γιατί θέλω και λίγο αίσθημα όχι ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα λες καλά! Στηριζω Ταμία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μέσα για Τετάρτη και εγώ - στο πίσω πίσω μέρος του γρούπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βρέχει εκει πίσω χαχαχαχαχα!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αχ, άκυρο τότε! Με βροχή δεν πάω πουθενά!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πράσινος για σήμερα Τρίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. .....μπηκε το νερο στ'αυλακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημερα. Αν ο καιρός μας το επιτρέψει, ένα γύρο Πάρνηθας θα τον έκανα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι'εγω για γυρο μεσα!
    Αν έχει και κρεμουλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρέμα είναι προϋπόθεση, μην πω ο βασικός λόγος του γύρου. ;)

      Διαγραφή
  12. Ποια κρεμούλα ρε κακά παιδιά; Και ξεροσφύρι, ευτυχέστατος θα ήμανε να μπορούσα να'ρθω. Αλλά με ενός μήνα σκόνη που έχει πάνω της η σέλλα, ούτε που να το σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μέσα για γύρο της Πάρνηθας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεσα κι εγω για Παρνηθα! Θα εχει δροσούλα απο οτι βλεπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα. Για καλό και για κακό ας έχουμε και κανένα αδιάβροχο μαζί μας, γιατί από την πίσω μεριά του βουνού μπορεί να ρίξει καμία ψιχάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ξέρω αν με παίρνει χρονικά.Επιφυλασσομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αφήνω τις κρεμουλες για μια άλλη φορά,θα παω για γαλακτομπούρεκο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η διαδρομή που θα ακολουθήσετε απο Αμαλίας ποια θα είναι?

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως πάμε από Πανεπιστημίου-3ης Σεπτεμβρίου - Αχαρνών - Τατοίου.

      Διαγραφή
    2. ΟΚ. Ευχαριστώ Δημήτρη

      Διαγραφή
  19. Ωραίος ο γύρος, ο ποδηλατικός, της Πάρνηθας, ο δεξιόστροφος. Απολαυστικός, όπως και γνωστή κρέμα που δεν γινόταν να τη χάσουμε. Να τον ξανακάνουμε, πέρα την άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν το θέλουν οι θεοί, να έρθει και ο cosmo.
      Σήμερα, όσο και να προσπάθησα, δεν απέφυγα την παρέα του υπερφυσικού μάνου στην πρώτη μου δειλή έξοδο.
      Και απόλαυσα τη θέα του προεδρεύοντος στο αντίθετο ρεύμα.

      Διαγραφή
    2. Δράττομαι της ευκαιρίας να χαιρετίσω και τον αγαπητό cosmo από εδώ, μια και στο δρόμο, στο αντίθετο ρεύμα, πρόλαβα να χαιρετίσω μόνο τον χαμογελαστό Μάνο... Τον cosmo τον είδα με λίγο σφιγμένα τα δόντια, 2-3 μέτρα πιο πίσω και μέχρι να σιγουρευτώ, είχε χαθεί η ακουστική επαφή... (μεγάλες οι ταχύτητες βλέπετε!)

      Στα καθ΄ημάς ποδηλατικά, αφού ολοκλήρωσα τις πρωινές υποχρεώσεις (πετρελαίωση πολυκατοικίας), ξεχύθηκα ορεξάτος στο Λαγό και στα πέριξ, όπου πέρασα μούρλια, μόνος μου - εγώ κι ο πόνος μου (των "διαλειματικών" μου, τρομάρα μου)

      Διαγραφή
    3. Και ο πλάτωνας, που είδα νωρίτερα, είχε βγει για διαλλειματική.

      Διαγραφή
  20. Πράγματι ωραιοτατος ο Γύρος Πάρνηθας!
    135 χιλιομετράκια και κάπου 1900 υψομετρικουλια με κρύο αλλα και ζέστη, σύννεφα αλλα και ήλιο!
    Και βέβαια, εξαιρετικη παρέα και εξαιρετικη κρεμουλα Αυλωνίτικη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εμένα γμτ δε μ έφτανε ο χρόνος για τέτοια κόλπα σήμερα.
    Αλλά αφού περάσατε καλά, αυτό φτάνει και περισσεύει!

    Βολεύτηκα με 3 ωρίτσες μαουντενάκι κι 100 χλμ λιγότερα από σας...

    Καλή Σαρακοστή και τα λέμε από Τρίτη-Τετάρτη τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λοιπόν εχω να δηλώσω μετά την επίσκεψη εχθες στο εξοχικό του Μάκη Αντωνοπουλου οτι περιοχη έχει πολυ όμορφα πεδία για ποδήλατο για όλα τα γούστα.
    Με το Γιώργο Τελαλοφ και το φιλο του Μάκη,Γρηγορη γραψαμε 110 Χλμ.
    Με ευθείες δίπλα στη θαλασσα και ανέβασμα στο ιστορικό χωριό της Ανάβρας και της πανέμορφης Μενδενιτσας στα 650.

    Πολύ όμορφα μερη και κοντα στην Αθήνα για κάποιους που θέλουν κάτι διαφορετικο από τα γνωστά γύρω μας μέρη.
    Ειναι μια πολύ καλη προταση για εκδρομή σαν αυτές που έκανε το κλαμπ κάποτε και γνωρίζουμε οι παλαιότεροι,οπως εκείνη στην ορεινή Κορινθία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξεχασα να γραψω πως ξεκινήσαμε απο Αρκίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αρκετός κόσμος και σήμερα στην παραλιακή. Γκρουπάκια μικρότερα ή μεγαλύτερα. Όντας μόνος και κάνοντας το πρόγραμμά μου, είχα την ευκαιρία να χαιρετήσω αρκετούς, στο δρόμο.

    Έχω να πω πως αισθάνθηκα περηφάνια βλέποντας το ΦΠΑ γκρουπ! Ήταν ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ το μεγαλύτερο και το πιο οργανωμένο: άψογη και συμπαγής διάταξη στο δρόμο και τουλάχιστον 30 - 40 ποδήλατα!

    Συγχαρητήρια στους μηχανοδηγούς και στους συμμετέχοντες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύς κοσμος στο ΦΠΑ,τα συνάντησα τα παιδιά στα λιμανάκια και επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του προέδρου...που τον συνάντησα στο Ribas και του φωναξα αλλά αυτος ήταν μονος με τον πονο του στο ανηφορακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 480W... βουίζανε τα αυτιά μου! χαχαχα... Δε σε πήρα χαμπάρι ρε Bill!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ που πέρασα από την περιοχή πιο μετά, έβλεπα τον ατμό που έβγαζε η προεδρική μηχανή από απόσταση.
      Δε μπόρεσα να υπολογίσω τη δική μου παραγωγικότητα σε βαττ, γιατί άκουγα μουσική.

      Διαγραφή
  26. Ισχυει κάτι για 9:15 που ακουσα σήμερα μπλε για Παραλία; Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή