Ο καιρός συνεχίζει να μας φέρεται πολύ καλά!
Οφείλουμε λοιπόν να δώσουμε το "παρών", αύριο (Τετάρτη) στις 19:00 στο Ble.
Προορισμός η Ανάβυσσος, ρυθμός ~28 km/h μ.ω.τ. (σταθερός), απόλαυση εγγυημένη!
Ξαναλέω: Ανασυγκρότηση στη Λίμνη Βουλιαγμένης στην επιστροφή!
Επίσης, μετά το (όποιο) σπριντ στα φανάρια της Βάρκιζας, πάμε χαλαρά μέσα στη Βάρκιζα, ώστε να μαζευτούμε πάλι, πριν το πρώτο ανηφοράκι προς το Island.
Τα λέμε!
▼
Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011
Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011
ΣΚ 26 - 27 Νοεμβρίου
Σήμερα, Σάββατο 26 Νοεμβρίου, ξεκινήσαμε στις 8:30 από (πού αλλού;),
Χρήστος, Δημήτρης (cosmo) και υπογράφων. Στη Γλυφάδα ήρθε και ο Γιάννης.
Πήγαμε μέχρι την Ανάβυσσο, "μαζεύοντας" στο δρόμο τον Tim (Voudris) και
έναν ακόμα (νέο) φίλο (Νίκος). Στην Ανάβυσσο, Γιάννης, Νίκος και
υπογράφων αναστρέψαμε (λόγω περιορισμού χρόνου), ενώ οι άλλοι τρεις
συνέχισαν προς Σούνιο και (μάλλον) Πλάκα - Κερατέα...
Ο καιρός ήταν πολύ καλός μαζί μας και περάσαμε πολύ καλά...Είδαμε πολύ κόσμο (ποδηλάτες) στην Παραλιακή. Δυστυχώς, στην επιστροφή, συναντώντας το Σωτήρη (της ομάδας Ποδηλασία για Μεγάλα Παιδιά), μάθαμε ένα πολύ δυσάρεστο νέο...Το Γιάννη δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά, αλλά τον αισθάνομαι πολύ κοντινό μου (έχουμε συχνά ανταλλάξει απόψεις μέσω του Facebook). Είμαι σοκαρισμένος από το γεγονός και ΕΛΠΙΖΩ να είναι όλα γρήγορα περαστικά.
Αύριο (Κυριακή), κατά τα συνήθη, θα είμαι στο Ελληνικό από τις 10:00 μέχρι τις 11:30 για προπόνηση (παράλληλα με την προπόνηση των Ακαδημιών της ΑΕΚ). Αν κάποιος θέλει να κανονίσει βόλτα και θέλει να την ανακοινώσει από εδώ, ας επικοινωνήσει μαζί μου... Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα είστε στον ΠροαCτιακό.
Ο καιρός ήταν πολύ καλός μαζί μας και περάσαμε πολύ καλά...Είδαμε πολύ κόσμο (ποδηλάτες) στην Παραλιακή. Δυστυχώς, στην επιστροφή, συναντώντας το Σωτήρη (της ομάδας Ποδηλασία για Μεγάλα Παιδιά), μάθαμε ένα πολύ δυσάρεστο νέο...Το Γιάννη δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά, αλλά τον αισθάνομαι πολύ κοντινό μου (έχουμε συχνά ανταλλάξει απόψεις μέσω του Facebook). Είμαι σοκαρισμένος από το γεγονός και ΕΛΠΙΖΩ να είναι όλα γρήγορα περαστικά.
Αύριο (Κυριακή), κατά τα συνήθη, θα είμαι στο Ελληνικό από τις 10:00 μέχρι τις 11:30 για προπόνηση (παράλληλα με την προπόνηση των Ακαδημιών της ΑΕΚ). Αν κάποιος θέλει να κανονίσει βόλτα και θέλει να την ανακοινώσει από εδώ, ας επικοινωνήσει μαζί μου... Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι θα είστε στον ΠροαCτιακό.
Ble Cycling Club...
Το Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με την πρώτη, ανεπίσημη, συνάντηση (μερικών εκ) των ιδρυτικών μελών του Ble Cycling Club (ΟΚ, για μας τους γιάπηδες, το ΣΚ αρχίζει την Παρασκευή το βράδυ, με το πού φύγουμε από το γραφείο!). Αρχικά, θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τα ιδρυτικά μέλη που δεν πρόλαβα να ειδοποιήσω εγκαίρως. Υπόσχομαι να έχω έτοιμη την απαραίτητη mailing list, για την επόμενη συνάντηση και επίσης υπόσχομαι ο προγραμματισμός να είναι αρκετές μέρες πριν.
Σε εξαιρετικό κλίμα (και υπό τους ήχους των C-Real live παρακαλώ!), έγινε ανταλλαγή απόψεων, συμφωνήθηκαν αρκετές λεπτομέρειες και σχεδιάστηκαν τα επόμενα βήματα.
Σε εξαιρετικό κλίμα (και υπό τους ήχους των C-Real live παρακαλώ!), έγινε ανταλλαγή απόψεων, συμφωνήθηκαν αρκετές λεπτομέρειες και σχεδιάστηκαν τα επόμενα βήματα.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, το Ble Cycling Club είναι το πρώτο randonneur club στην Ελλάδα, και σύντομα θα λάβει και επίσημη μορφή! Θα ενημερώνεστε για τις εξελίξεις από αυτό εδώ το site, μέχρι να μεταφερθούμε στο νέο μας σπίτι... (είναι υπό κατασκευή ακόμα, αλλά στα τελειώματα!)Στην ίδια συνάντηση, συμφωνήθηκε ο χαρακτήρας (και ο τρόπος που θα διατηρηθεί αυτός ο χαρακτήρας) της βόλτας / προπόνησης της Τετάρτης. Ο χαρακτήρας θα παραμείνει ο γνωστός! Με 28 - 30 km/h μ.ω.τ και με ΣΤΑΘΕΡΟ ΡΥΘΜΟ που θα διασφαλίζει ότι το γκρουπ παραμένει ενωμένο και όλοι μπορούν να ακολουθήσουν. Η διαφύλαξη του ρυθμού θα είναι ευθύνη των μελών του club και ο ακριβής τρόπος με τον οποίο θα γίνεται αυτό, συζητήθηκε αναλυτικά και θα εφαρμοστεί από την επόμενη Τετάρτη.
Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011
Βραδινή Τετάρτης
Τώρα που ολοκληρώθηκε η "διαβούλευση" περί ρυθμού, ασφαλείας, κλπ.
Και με την προϋπόθεση ότι κάτι πρωινές ψιχάλες που είδα, δεν θα χοντρύνουν...
Στις 19:00 θα ξεκινήσουμε από το Ble και θα πάμε μέχρι την Ανάβυσσο.
Θα είμαστε ένα group, πειθαρχημένο και προσεκτικό.
Οι λιγότερο έμπειροι σε κίνηση σε group και οι λιγότερο έμπειροι στις συνήθειες της παρέας είναι ευπρόσδεκτοι. Θα αισθανθούν καλύτερα αν μείνουν προς το πίσω μέρος του group.
Μην ξεχνάμε:
Και με την προϋπόθεση ότι κάτι πρωινές ψιχάλες που είδα, δεν θα χοντρύνουν...
Στις 19:00 θα ξεκινήσουμε από το Ble και θα πάμε μέχρι την Ανάβυσσο.
Θα είμαστε ένα group, πειθαρχημένο και προσεκτικό.
Οι λιγότερο έμπειροι σε κίνηση σε group και οι λιγότερο έμπειροι στις συνήθειες της παρέας είναι ευπρόσδεκτοι. Θα αισθανθούν καλύτερα αν μείνουν προς το πίσω μέρος του group.
Μην ξεχνάμε:
- Φώτα (σταθερά - όχι αναλάμποντα) και ανακλαστικά γιλέκα όλοι.
- Σινιάλα προς τους πίσω στις λακούβες, στα εμπόδια, στο ορθοπέταλο, στις αλλαγές πορείας και σε οτιδήποτε ασυνήθιστο.
- Επιτρέπεται άνοιγμα ρυθμού (αν κάποιος το επιθυμεί) και σπάσιμο σε μικρότερα group (όχι όμως εγκατάλειψη κάποιου μόνου του), στην επιστροφή, από την ευθεία της Βάρκιζας μέχρι και τη Λίμνη Βουλιαγμένης.
- Ανασυγκρότηση (στην επιστροφή) στη Λίμνη Βουλιαγμένης για όλους.
Όσοι δεν έχουν διαβάσει θεωρία, να κάνουν μια καλή επανάληψη ;-)
ΥΓ: Θα (προσπαθήσω να) φέρω μαζί μου δυο (2) μπλούζες. Του Γιάννη (Θεανό) και του Πέτρου (PIT). Πέτρο, μόνο η καλοκαιρινή σου είναι έτοιμη. Τη χειμωνιάτικη σου θα την έχει έτοιμη ο Κοβάνης σε καμιά βδομάδα.
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Ρυθμός, ασφάλεια και άλλα σχετικά...
Με αφορμή (και το τονίζω - είναι μόνο μια αφορμή, όχι αιτία) την πτώση που είχαμε την Τετάρτη ξεκίνησε μια εποικοδομητική συζήτηση. Στις επόμενες παραγράφους, θα προσπαθήσω να καταγράψω κάποιες απόψεις / ιδέες, βάση για συζήτηση.
Αρχικά, θα υπενθυμίσω ότι οι πτώσεις είναι (δυστυχώς) "μέσα στο πρόγραμμα" και η συγκεκριμένη δεν ήταν η πρώτη που συνέβη στην παρέα. Ο Μάνος και ο Περικλής έχουν πέσει (με αποτέλεσμα κάταγμα και στις δυο περιπτώσεις). Ο υπογράφων, έπεσα (στο brevet της Θήβας) με τον ίδιο περίπου τρόπο που έπεσε ο Λευτέρης προχθές, και "κατάφερα" ένα ρογμώδες κάταγμα.
Επομένως, πάντα θα είμαστε προσεκτικοί και πάντα θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για την ασφάλειά μας, με σκοπό να ελαχιστοποιήσουμε το ρίσκο. Να το μηδενίσουμε (το ρίσκο) δεν γίνεται.
Επίσης, διευκρινίζω: Γράφω τα παρακάτω όχι γιατί θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο ή τον καταλληλότερο για αυτή τη δουλειά. Τα γράφω για να καταγράψω ό,τι έχω μάθει μέχρι σήμερα, για να προκαλέσω συζήτηση και συνεισφορά από όλους και επειδή έχω την ευθύνη της διαχείρισης αυτού του blog!
Ρυθμός
Η περίοδος Νοέμβριος - Φεβρουάριος είναι (τουλάχιστον για τους περισσότερους), περίοδος "Transition" - "Preparation" - "Base". Η προπονητική συμβουλή για αυτές τις περιόδους είναι να χτιστεί (μεταξύ άλλων) η αερόβια βάση, δουλεύοντας στη Ζώνη 2 (Καρδιακής Συχνότητας - ΚΣ). Προφανώς η ΚΣ - Ζώνη 2 του καθενός είναι διαφορετική. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία για τη λειτουργία του group (των Ble ή οποιουδήποτε άλλου group).
Αυτό που έχει σημασία είναι η "αποτελεσματικότητα" (δηλ. τα Watt που παράγει κανείς στη συγκεκριμένη Ζώνη). Επομένως, αν εγώ και ο Λευτέρης (παράδειγμα) βγούμε παρέα για προπόνηση, όταν αυτός θα είναι στη Ζώνη 2 θα παράγει τα Watt που παράγω εγώ στη Ζώνη 4 (μπορεί και στην 5!). Επομένως, στο παράδειγμά μας θα πρέπει να συμβεί ένα από τα παρακάτω:
Είναι λοιπόν προφανές, ότι οποιαδήποτε τέτοια βόλτα/προπόνηση, για να πραγματοποιηθεί, χρειάζεται υποχωρήσεις και συμβιβασμούς. Ο καθένας (μας) αποφασίζει αν η καλή παρέα, τα πειράγματα και οι χαρούμενες φάτσες, αξίζουν μια μικρή ή μεγαλύτερη υποχώρηση σε ό,τι αφορά το προπονητικό πρόγραμμα (του) της συγκεκριμένης μέρας.
Ασφάλεια
Group των 20 και 30 ατόμων ΔΕΝ θεωρούνται μεγάλα. Το "θέμα" προκύπτει όταν η εμπειρία μέσα στο group δεν είναι αρκετή ώστε να εξασφαλίσει την ασφαλή (και συμπαγή) μετακίνηση με κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα. Κατεβαίνοντας προς το Ribas (εκεί που έπεσε ο Λευτέρης) η ταχύτητα του group (πρέπει να) ήταν 35 - 40 km/h. Σε αυτή την ταχύτητα (επειδή όπως σωστά έγραψε ο Παναγιώτης κανείς δεν έμαθε ποδήλατο από τα γενοφάσκια του), μπορεί κάποιος να μην αισθάνεται άνετα και ασφαλής μέσα στο group. Αυτό είναι φυσιολογικό. Το "κακό" είναι ότι όσο πιο νευρικός αισθάνεται κάποιος, τόσο πιο νευρικές είναι και οι αντιδράσεις του...
Δεν θα επανέλθω στο θέμα "φρενάρισμα" και "κίνηση μέσα στο group". Έχει συζητηθεί σε προηγούμενα post/σχόλια και καλύπτεται (σε ένα βαθμό) και στην ενότητα "Οδηγίες προς ναυτιλλομένους" σε αυτό εδώ το blog. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω, είναι ότι ο καθένας μας θα ωφεληθεί, αν "χωνέψει" ότι δεν τα ξέρει όλα και έχει τα αυτιά του και τα μάτια του ανοιχτά, για να μαθαίνει από τους εμπειρότερους (παρατηρήστε πώς "κολλάω" όσο πιο κοντά μπορώ, στο Λευτέρη, το Σήφη, τον Παναγιώτη, το Βαγγέλη, όταν έχω ευκαιρία, και θα καταλάβετε τι εννοώ).
Οργάνωση
Μια καλή ιδέα, είναι να καθιερωθεί η εκκίνηση (την ίδια ώρα και από το ίδιο σημείο) δυο διαφορετικών group. Καθένας θα διαλέγει σε πιο από τα δύο group θα μείνει με βάση ΟΧΙ τη δυναμικότητά του, αλλά με βάση την πρόθεσή του (δηλ. το προπονητικό του πλάνο) για τη συγκεκριμένη μέρα. Εφόσον η διαδρομή είναι δεδομένη, μπορεί κάποιος εύκολα να υπολογίσει αν θέλει να πάει π.χ. με μ.ω.τ. 27 km/h ή με μ.ω.τ. 31 km/h.
Προφανώς, για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο, είναι απαραίτητο να είναι πολλά τα άτομα που θα μαζευτούν στις 19:00 στο Ble και να χωρίζονται (χονδρικά) σε δυο ομάδες. Παρόλο που τις τελευταίες φορές, η συμμετοχή είναι εντυπωσιακή (20 - 30 ποδήλατα) και επομένως κάτι τέτοιο θα ήταν εύκολο να γίνει, υπενθυμίζω ότι δεν είναι πάντα έτσι (έχω βγει Τετάρτες με άλλα 3 - 5 ποδήλατα).
Η πρόταση λοιπόν (αφού όμως κάποιος διαβάσει και σχολιάσει όσα γράφω πιο πάνω) είναι ότι θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε να "σπάσουμε" την προπόνηση της επόμενης Τετάρτης σε δυο group με τις μ.ω.τ (περίπου) που ανέφερα πιο πάνω:
Ble/Group A (αναχώρηση 7:10) : Ble - Saronida/Anavyssos, avg. ~27 km/h
Ble/Group B (αναχώρηση 7:05) : Ble - Anavyssos, avg. ~31km/h
Δεν ξέρω, αν μπορεί να λειτουργήσει το πλάνο, αλλά μπορούμε να το δοκιμάσουμε (και να κερδίσουμε σχετική εμπειρία από τη δοκιμή). Μια μελλοντική βελτίωση θα ήταν ίσως να βρεθεί κάποιος τρόπος να ενώνονται τα δυο group στο τέλος (π.χ. στη Βάρκιζα;). Ίσως με αυστηρό προγραμματισμό (και με την υπόθεση ότι δεν έχουμε απρόοπτα) να μπορεί να γίνει.
Περιμένω εποικοδομητικά σχόλια!
Αρχικά, θα υπενθυμίσω ότι οι πτώσεις είναι (δυστυχώς) "μέσα στο πρόγραμμα" και η συγκεκριμένη δεν ήταν η πρώτη που συνέβη στην παρέα. Ο Μάνος και ο Περικλής έχουν πέσει (με αποτέλεσμα κάταγμα και στις δυο περιπτώσεις). Ο υπογράφων, έπεσα (στο brevet της Θήβας) με τον ίδιο περίπου τρόπο που έπεσε ο Λευτέρης προχθές, και "κατάφερα" ένα ρογμώδες κάταγμα.
Επομένως, πάντα θα είμαστε προσεκτικοί και πάντα θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για την ασφάλειά μας, με σκοπό να ελαχιστοποιήσουμε το ρίσκο. Να το μηδενίσουμε (το ρίσκο) δεν γίνεται.
Επίσης, διευκρινίζω: Γράφω τα παρακάτω όχι γιατί θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο ή τον καταλληλότερο για αυτή τη δουλειά. Τα γράφω για να καταγράψω ό,τι έχω μάθει μέχρι σήμερα, για να προκαλέσω συζήτηση και συνεισφορά από όλους και επειδή έχω την ευθύνη της διαχείρισης αυτού του blog!
Ρυθμός
Η περίοδος Νοέμβριος - Φεβρουάριος είναι (τουλάχιστον για τους περισσότερους), περίοδος "Transition" - "Preparation" - "Base". Η προπονητική συμβουλή για αυτές τις περιόδους είναι να χτιστεί (μεταξύ άλλων) η αερόβια βάση, δουλεύοντας στη Ζώνη 2 (Καρδιακής Συχνότητας - ΚΣ). Προφανώς η ΚΣ - Ζώνη 2 του καθενός είναι διαφορετική. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία για τη λειτουργία του group (των Ble ή οποιουδήποτε άλλου group).
Αυτό που έχει σημασία είναι η "αποτελεσματικότητα" (δηλ. τα Watt που παράγει κανείς στη συγκεκριμένη Ζώνη). Επομένως, αν εγώ και ο Λευτέρης (παράδειγμα) βγούμε παρέα για προπόνηση, όταν αυτός θα είναι στη Ζώνη 2 θα παράγει τα Watt που παράγω εγώ στη Ζώνη 4 (μπορεί και στην 5!). Επομένως, στο παράδειγμά μας θα πρέπει να συμβεί ένα από τα παρακάτω:
- Ο Λευτέρης θα πρέπει να "σβήσει" (τελείως) τη μηχανή, για να πάει με τα Watt που μπορώ εγώ να βγάλω στη Ζώνη 2.
- Εγώ θα πρέπει να αποφασίσω ότι η συγκεκριμένη προπόνηση ΔΕΝ θα είναι ό,τι είχα προγραμματίσει (δηλ. αερόβια αντοχή), αλλά αντ' αυτού είναι αναερόβιας αντοχής (Ζώνη 4 - 5!)
- Θα πρέπει να χαιρετηθούμε και να πάρει ο καθένας το δρόμο του!
Είναι λοιπόν προφανές, ότι οποιαδήποτε τέτοια βόλτα/προπόνηση, για να πραγματοποιηθεί, χρειάζεται υποχωρήσεις και συμβιβασμούς. Ο καθένας (μας) αποφασίζει αν η καλή παρέα, τα πειράγματα και οι χαρούμενες φάτσες, αξίζουν μια μικρή ή μεγαλύτερη υποχώρηση σε ό,τι αφορά το προπονητικό πρόγραμμα (του) της συγκεκριμένης μέρας.
Ασφάλεια
Group των 20 και 30 ατόμων ΔΕΝ θεωρούνται μεγάλα. Το "θέμα" προκύπτει όταν η εμπειρία μέσα στο group δεν είναι αρκετή ώστε να εξασφαλίσει την ασφαλή (και συμπαγή) μετακίνηση με κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα. Κατεβαίνοντας προς το Ribas (εκεί που έπεσε ο Λευτέρης) η ταχύτητα του group (πρέπει να) ήταν 35 - 40 km/h. Σε αυτή την ταχύτητα (επειδή όπως σωστά έγραψε ο Παναγιώτης κανείς δεν έμαθε ποδήλατο από τα γενοφάσκια του), μπορεί κάποιος να μην αισθάνεται άνετα και ασφαλής μέσα στο group. Αυτό είναι φυσιολογικό. Το "κακό" είναι ότι όσο πιο νευρικός αισθάνεται κάποιος, τόσο πιο νευρικές είναι και οι αντιδράσεις του...
Δεν θα επανέλθω στο θέμα "φρενάρισμα" και "κίνηση μέσα στο group". Έχει συζητηθεί σε προηγούμενα post/σχόλια και καλύπτεται (σε ένα βαθμό) και στην ενότητα "Οδηγίες προς ναυτιλλομένους" σε αυτό εδώ το blog. Αυτό που θα ήθελα να τονίσω, είναι ότι ο καθένας μας θα ωφεληθεί, αν "χωνέψει" ότι δεν τα ξέρει όλα και έχει τα αυτιά του και τα μάτια του ανοιχτά, για να μαθαίνει από τους εμπειρότερους (παρατηρήστε πώς "κολλάω" όσο πιο κοντά μπορώ, στο Λευτέρη, το Σήφη, τον Παναγιώτη, το Βαγγέλη, όταν έχω ευκαιρία, και θα καταλάβετε τι εννοώ).
Οργάνωση
Μια καλή ιδέα, είναι να καθιερωθεί η εκκίνηση (την ίδια ώρα και από το ίδιο σημείο) δυο διαφορετικών group. Καθένας θα διαλέγει σε πιο από τα δύο group θα μείνει με βάση ΟΧΙ τη δυναμικότητά του, αλλά με βάση την πρόθεσή του (δηλ. το προπονητικό του πλάνο) για τη συγκεκριμένη μέρα. Εφόσον η διαδρομή είναι δεδομένη, μπορεί κάποιος εύκολα να υπολογίσει αν θέλει να πάει π.χ. με μ.ω.τ. 27 km/h ή με μ.ω.τ. 31 km/h.
Προφανώς, για να λειτουργήσει κάτι τέτοιο, είναι απαραίτητο να είναι πολλά τα άτομα που θα μαζευτούν στις 19:00 στο Ble και να χωρίζονται (χονδρικά) σε δυο ομάδες. Παρόλο που τις τελευταίες φορές, η συμμετοχή είναι εντυπωσιακή (20 - 30 ποδήλατα) και επομένως κάτι τέτοιο θα ήταν εύκολο να γίνει, υπενθυμίζω ότι δεν είναι πάντα έτσι (έχω βγει Τετάρτες με άλλα 3 - 5 ποδήλατα).
Η πρόταση λοιπόν (αφού όμως κάποιος διαβάσει και σχολιάσει όσα γράφω πιο πάνω) είναι ότι θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε να "σπάσουμε" την προπόνηση της επόμενης Τετάρτης σε δυο group με τις μ.ω.τ (περίπου) που ανέφερα πιο πάνω:
Ble/Group A (αναχώρηση 7:10) : Ble - Saronida/Anavyssos, avg. ~27 km/h
Ble/Group B (αναχώρηση 7:05) : Ble - Anavyssos, avg. ~31km/h
Δεν ξέρω, αν μπορεί να λειτουργήσει το πλάνο, αλλά μπορούμε να το δοκιμάσουμε (και να κερδίσουμε σχετική εμπειρία από τη δοκιμή). Μια μελλοντική βελτίωση θα ήταν ίσως να βρεθεί κάποιος τρόπος να ενώνονται τα δυο group στο τέλος (π.χ. στη Βάρκιζα;). Ίσως με αυστηρό προγραμματισμό (και με την υπόθεση ότι δεν έχουμε απρόοπτα) να μπορεί να γίνει.
Περιμένω εποικοδομητικά σχόλια!
Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011
Βραδινή Τετάρτης
Το κλασσικό ραντεβού (στις 19:00, στο Ble).
Αν είμαστε πολλοί και ορεξάτοι (όπως συνήθως συμβαίνει τελευταία), θα κάνουμε ένα ωραίο τρένο που θα πάει μέχρι την Ανάβυσσο και θα επιστρέψει, μετά από 10λεπτη στάση.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις μιλάνε για θερμοκρασία σχετικά χαμηλή, αλλά ευχάριστη και χωρίς βροχή. Ας ελπίσουμε να επαληθευτούν...
Αν είμαστε πολλοί και ορεξάτοι (όπως συνήθως συμβαίνει τελευταία), θα κάνουμε ένα ωραίο τρένο που θα πάει μέχρι την Ανάβυσσο και θα επιστρέψει, μετά από 10λεπτη στάση.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις μιλάνε για θερμοκρασία σχετικά χαμηλή, αλλά ευχάριστη και χωρίς βροχή. Ας ελπίσουμε να επαληθευτούν...
Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011
Σάββατο 12 Νοεμβρίου - Σούνιο
Για το Σάββατο, 12 Νοεμβρίου, ξεκινάμε στις 8:00 από το Ble.
Το (προτεινόμενο) πρόγραμμα είναι:
Για την Κυριακή, προσωπικά έχω το γνωστό πρόγραμμα (Ελληνικό με τις Ακαδημίες της ΑΕΚ).
Φαντάζομαι ότι πολλοί από την παρέα, θα θελήσουν να πάνε στον προγραμματισμένο ΠροαCτιακό!
Το (προτεινόμενο) πρόγραμμα είναι:
- Πάμε στο Σούνιο (μέχρι το βράχο).
- Κάνουμε πεντάλεπτη στάση/ανασυγκρότηση.
- Επιστρέφουμε μέχρι τη Σαρωνίδα, όπου κάνουμε στάση για καφέ (στο γνωστό / καθιερωμένο καφέ)
- Συνεχίζουμε επιστροφή μέχρι το Ble.
- Υπολογίζουμε επιστροφή (στο Ble) γύρω στις 13:30.
- Για το ρυθμό δε λέω τίποτα, τα ξέρετε ;-) (Ζώνη 2 λέμεεεε... :-) )
Για την Κυριακή, προσωπικά έχω το γνωστό πρόγραμμα (Ελληνικό με τις Ακαδημίες της ΑΕΚ).
Φαντάζομαι ότι πολλοί από την παρέα, θα θελήσουν να πάνε στον προγραμματισμένο ΠροαCτιακό!
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011
Βραδινή Τετάρτης
Κατά τα γνωστά: στις 19:00, στο Ble, προς Ανάβυσσο (πάντα σε Ζώνη 2 ;-) )
Όσοι έχετε παραγγείλει μπλούζες, έχετε την ευκαιρία να τις εξοφλήσετε (παραλαβή από βδομάδα).
Παράκληση: Τα χρήματα ακριβώς (μην ψαχνόμαστε με ρέστα) και σε ένα χαρτάκι γράψτε το όνομά σας (αλλιώς, μετά από 3 ώρες, θα προσπαθώ να θυμηθώ ποιος πλήρωσε!). Υπενθυμίζω:
Όσοι έχετε παραγγείλει μπλούζες, έχετε την ευκαιρία να τις εξοφλήσετε (παραλαβή από βδομάδα).
Παράκληση: Τα χρήματα ακριβώς (μην ψαχνόμαστε με ρέστα) και σε ένα χαρτάκι γράψτε το όνομά σας (αλλιώς, μετά από 3 ώρες, θα προσπαθώ να θυμηθώ ποιος πλήρωσε!). Υπενθυμίζω:
- Χειμωνιάτικες: 45€
- Καλοκαιρινές/μακρύ: 35€
- Καλοκαιρινές/κοντό: 28€
Διευκρινίζω: οι τιμές είναι όπως μας τις δίνει ο Κοβάνης. Δεν έχουν καπέλο!
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011
Τετάρτη βράδυ: Καλό μήνα και καλό χειμώνα! (+ πρόταση!)
Όπως είχα "υποσχεθεί", εγκαινιάζω τη χειμερινή περίοδο...
Αύριο Τετάρτη (2 Νοεμβρίου), ανξάρτητα από την κατάσταση που θα βρίσκεται η Βουλή και η κυβέρνηση, εμείς θα είμαστε στις 19:00 στο Ble.
Θα πάμε μέχρι την Ανάβυσσο, και θα επιστρέψουμε... Για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα η όλη προπόνηση να είναι στη Ζώνη 2 (για μένα -155 bpm HR / 230-240 Watt / -75% VO2max). Αλλά επειδή δεν το έχουμε συζητήσει / συμφωνήσει, δεν θα επιμείνω... Πάντως, σας καλώ όλους να το σκεφτείτε, και να πείτε τη γνώμη σας.
Η πρότασή μου είναι η εξής:
Αυτό που είναι σημαντικό να αποφύγουμε (κατ' αρχήν), είναι ο υπέρμετρος ενθουσιασμός που πιάνει συχνά όσους βρίσκονται στην κορυφή του group και αρχίζουν να πατάνε και να ενθουσιάζονται (ειδικά σε κάποια συγκεκριμένα σημεία - π.χ. στις τρύπες του Καραμανλή). Είναι σημαντικό να κρατάμε σταθερά τα Watt (και επομένως και τους σφυγμούς), ανεξάρτητα από την κλίση του εδάφους... Προσοχή, αυτό ΔΕΝ σημαίνει σταθερή ταχύτητα ;-).
Σας περιμένω λοιπόν αύριο, για να κάνουμε την πρώτη συζήτηση επί της πρότασης!
Αύριο Τετάρτη (2 Νοεμβρίου), ανξάρτητα από την κατάσταση που θα βρίσκεται η Βουλή και η κυβέρνηση, εμείς θα είμαστε στις 19:00 στο Ble.
Θα πάμε μέχρι την Ανάβυσσο, και θα επιστρέψουμε... Για να είμαι ειλικρινής, θα ήθελα η όλη προπόνηση να είναι στη Ζώνη 2 (για μένα -155 bpm HR / 230-240 Watt / -75% VO2max). Αλλά επειδή δεν το έχουμε συζητήσει / συμφωνήσει, δεν θα επιμείνω... Πάντως, σας καλώ όλους να το σκεφτείτε, και να πείτε τη γνώμη σας.
Η πρότασή μου είναι η εξής:
Από σήμερα και για τις επόμενες 12 εβδομάδες (τέλος Ιανουαρίου), το club ride των BCC (Ble Cycling Club) να είναι η ευκαιρία οποιουδήποτε επιθυμεί να κάνει 3 περίπου ώρες αερόβιας βάσης.Αντιλαμβάνομαι ότι ακόμα και αυτό δεν μπορεί να είναι απόλυτο - αφού η αερόβια κατάσταση/ικανότητα του καθενός μας είναι διαφορετική - αλλά αν τουλάχιστον συμφωνήσουμε αυτό, μετά θα μπορούσαμε να καθορίσουμε το "ρυθμό" με βάση ένα μέσο όρο των συμμετεχόντων (δεν έχουμε δα και τόσο μεγάλες αποκλίσεις!)
Αυτό που είναι σημαντικό να αποφύγουμε (κατ' αρχήν), είναι ο υπέρμετρος ενθουσιασμός που πιάνει συχνά όσους βρίσκονται στην κορυφή του group και αρχίζουν να πατάνε και να ενθουσιάζονται (ειδικά σε κάποια συγκεκριμένα σημεία - π.χ. στις τρύπες του Καραμανλή). Είναι σημαντικό να κρατάμε σταθερά τα Watt (και επομένως και τους σφυγμούς), ανεξάρτητα από την κλίση του εδάφους... Προσοχή, αυτό ΔΕΝ σημαίνει σταθερή ταχύτητα ;-).
Σας περιμένω λοιπόν αύριο, για να κάνουμε την πρώτη συζήτηση επί της πρότασης!