Όλα ωραία και σήμερα. Κάναμε τις τρελίτσες μας, ήπιαμε και τις καφεδάρες μας.
Στο τέλος λίγο ομολογώ ότι τα χρειάστηκα γιατί ήμασταν πάρα πολλοί και ο άνεμος ισχυρός. Το μπέρδεμα δεν άργησε να γίνει και γλυτώσαμε τούμπα στο τσακ όταν η ρόδα του Μήτσου βρήκε στον Βασίλη.
Ο Κόσμο απεχώρησε σχετικά έντρομος, και μετά από λίγο την έκανα κι εγώ με τον Μπιλάρα, τον Άλεξ, τον Γιάννη και το παληκάρι με το Cube (σόρρυ δεν θυμάμαι όνομα).
Ελπίζω μετά το πελοτόν να μίκρυνε λίγο και να υπήρχε μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας.
Καλά είναι αυτά τα κόλπα, τα γουστάρω πολύ. Κι ο Χρήστος που προσπαθεί να τα συντονίσει, το γουστάρω ακόμα περισσότερο. Αλλά νομίζω πως με τόσα άτομα και άσχετα (εννοώ μεταξύ τους) είναι λίγο επικίνδυνο.
Ίσως είναι καλύτερα να τα κάνουμε χωρισμένοι σε 2 γκρουπ...
Εχω μια ενσταση για την Σαββατιατικη προπονηση να οδηγεισετε ενα γκρουπ σχεδον 30 ατομων σε ενα δρομακι με κλιση 15%. Επειδη ετυχε να ημουν στις τελευταιες σειρες ενιωσα το τρομο χτυπωντας την ροδα του μπροστινου μου αφου αυτος εκοψε σχεδον στο 0 λογω κλισης και να δημιουργειθει φραξιμο του δρομου κυνδινευοντας να πεσουμε .Επισης μερικοι κατεβηκαν απο τα ποδηλατα. Μπορει η μεγαλες κλισης να ειναι μερος προπονησης καλο θα ειναι να αποφευγονται οταν υπαρχει πολυς κοσμος.
Καλα ηντουνε!Οντως στον οχλο συμβαινουν αυτα.Πολυς ο αερας στην επιστροφη.Εγω με τους Περικληδες καναμε ξεκολλημα προς τα πισω στη Βαρκιζα και πιασαμε την μοτοσυκλετο-κουβεντα οποτε γυρισαμε χαλαρα πισω.
Η αποχώρησή μου είχε σχέση και με τα ψυχολογικά ζητήματα που κρύβει ο εγκέφαλός μου. Όσοι με γνωρίζουν παραπάνω, έχουν ψιλιαστεί μερικά πράγματα. Η κακή στιγμή που είχα ίσως να μην υπήρχε αν ήμασταν πιο λίγοι, ή και αν ήμουν πιο συγκεντρωμένος. Λειτουργούσα, κακώς, με τον αυτοματισμό που λειτουργώ όταν βρισκόμαστε λίγοι και μεταξύ μας. Αλλά στην ουρά -εκείνη την ώρα- του μεγάλου τρένου, έπρεπε να βρίσκομαι σε μεγαλύτερη ετοιμότητα. Το επόμενο αναπάντεχο φρενάρισμα με έπεισε να εγκαταλείψω το σχηματισμό και να πάω να φάω όλα τα μποφόρια στη μάπα, για να στανιάρω, αφού δεν είχα φάει αρκετό ξύλο ως εκείνη την ώρα. Απολογούμαι για το αγενές της απόφασής μου, αλλά δεν το μετάνιωσα στο τέλος, αφού απόλαυσα την πάλη με τον αέρα, πεσμένος συνέχεια στα ντουρόπς. Είδα και κάτι -πολύ- γνωστούς στη γλυφάδα, να πηγαίνουν προς ελληνικό.. Γνωστός για τη συμπάθειά μου προς τα μοναχικά ή με μικρή ομάδα χιλιόμετρα, που ίσως κάνει την άποψή μου να έχει λιγότερη βαρύτητα, θα προτιμούσα την κίνηση σε δύο γκρέηπ φρουτ. Να το ευχαριστηθείτε και αύριο.
Σήμερα ήμουν ένας από τους "πολύ γνωστούς" που αναφέρει ο cosmo πως συνάντησε κατά τη μοναχική επιστροφή του... Με Καραγιάννη και pit κάναμε 2 ώρες και κάτι με μπόλικο ξύλο... χωρίς καφέδες και ρολόγια... όλα μέσα...
Αύριο θα είμαι στην Πάρνηθα... για ένα γρήγορο Κατσιμίδι...
ήλπιζα ότι θα είχατε επιτέλους καταλάβει ότι απώτερος σκοπός μου είναι μια τούμπα με καμιά 30αρια ο ένας πάνω στον άλλον και ότι προλάβετε να χουφτώσετε χουφτώσατε
δυστυχως γριπη....εκτος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντός και στα δυο!
ΑπάντησηΔιαγραφήMesa to Savvato me orexi kai gia alla. Kyriaki ektos.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρών το Σάββατο, απών την Κυριακή
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα τα πούμε αύριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα για Σάββατο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λεμε το πρωί!
Όλα ωραία και σήμερα. Κάναμε τις τρελίτσες μας, ήπιαμε και τις καφεδάρες μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο τέλος λίγο ομολογώ ότι τα χρειάστηκα γιατί ήμασταν πάρα πολλοί και ο άνεμος ισχυρός. Το μπέρδεμα δεν άργησε να γίνει και γλυτώσαμε τούμπα στο τσακ όταν η ρόδα του Μήτσου βρήκε στον Βασίλη.
Ο Κόσμο απεχώρησε σχετικά έντρομος, και μετά από λίγο την έκανα κι εγώ με τον Μπιλάρα, τον Άλεξ, τον Γιάννη και το παληκάρι με το Cube (σόρρυ δεν θυμάμαι όνομα).
Ελπίζω μετά το πελοτόν να μίκρυνε λίγο και να υπήρχε μεγαλύτερο αίσθημα ασφάλειας.
Καλά είναι αυτά τα κόλπα, τα γουστάρω πολύ. Κι ο Χρήστος που προσπαθεί να τα συντονίσει, το γουστάρω ακόμα περισσότερο. Αλλά νομίζω πως με τόσα άτομα και άσχετα (εννοώ μεταξύ τους) είναι λίγο επικίνδυνο.
Ίσως είναι καλύτερα να τα κάνουμε χωρισμένοι σε 2 γκρουπ...
Εχω μια ενσταση για την Σαββατιατικη προπονηση να οδηγεισετε ενα γκρουπ σχεδον 30 ατομων σε ενα δρομακι
Διαγραφήμε κλιση 15%.
Επειδη ετυχε να ημουν στις τελευταιες σειρες ενιωσα το τρομο
χτυπωντας την ροδα του μπροστινου μου αφου αυτος εκοψε σχεδον στο 0 λογω κλισης και να δημιουργειθει φραξιμο του δρομου κυνδινευοντας να πεσουμε .Επισης μερικοι κατεβηκαν απο τα ποδηλατα.
Μπορει η μεγαλες κλισης να ειναι μερος προπονησης καλο θα ειναι να αποφευγονται οταν υπαρχει πολυς κοσμος.
Προτείνω όπως και ο Χρήστος να βρεθούμε μια φορά στο ελληνικό και να κάνουμε αυτά τα κόλπα να αυτοματοποιηθουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα ηντουνε!Οντως στον οχλο συμβαινουν αυτα.Πολυς ο αερας στην επιστροφη.Εγω με τους Περικληδες καναμε ξεκολλημα προς τα πισω στη Βαρκιζα και πιασαμε την μοτοσυκλετο-κουβεντα οποτε γυρισαμε χαλαρα πισω.
ΑπάντησηΔιαγραφή"πιασαμε την μοτοσυκλετο-κουβεντα"
Διαγραφήνα φανταστω οτι εσυ απλα ακουγες... δεν ειχες να πεις και τιποτα...
...τουλαχιστων εμαθες κατι;;;
Για κατι τυπους σαν κι εσενα λεγαμε...Μη φανταστεις....2 CBR κι ενα 1098,τι αλλο να πουμε να κραξουμε?
ΔιαγραφήΚάτι τύπους σαν και μένα δεν τους συναντάς πουθενά για να πεις κιόλας μωρή κουλαμαρία...
ΔιαγραφήΗ αποχώρησή μου είχε σχέση και με τα ψυχολογικά ζητήματα που κρύβει ο εγκέφαλός μου. Όσοι με γνωρίζουν παραπάνω, έχουν ψιλιαστεί μερικά πράγματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κακή στιγμή που είχα ίσως να μην υπήρχε αν ήμασταν πιο λίγοι, ή και αν ήμουν πιο συγκεντρωμένος. Λειτουργούσα, κακώς, με τον αυτοματισμό που λειτουργώ όταν βρισκόμαστε λίγοι και μεταξύ μας. Αλλά στην ουρά -εκείνη την ώρα- του μεγάλου τρένου, έπρεπε να βρίσκομαι σε μεγαλύτερη ετοιμότητα.
Το επόμενο αναπάντεχο φρενάρισμα με έπεισε να εγκαταλείψω το σχηματισμό και να πάω να φάω όλα τα μποφόρια στη μάπα, για να στανιάρω, αφού δεν είχα φάει αρκετό ξύλο ως εκείνη την ώρα.
Απολογούμαι για το αγενές της απόφασής μου, αλλά δεν το μετάνιωσα στο τέλος, αφού απόλαυσα την πάλη με τον αέρα, πεσμένος συνέχεια στα ντουρόπς.
Είδα και κάτι -πολύ- γνωστούς στη γλυφάδα, να πηγαίνουν προς ελληνικό..
Γνωστός για τη συμπάθειά μου προς τα μοναχικά ή με μικρή ομάδα χιλιόμετρα, που ίσως κάνει την άποψή μου να έχει λιγότερη βαρύτητα, θα προτιμούσα την κίνηση σε δύο γκρέηπ φρουτ.
Να το ευχαριστηθείτε και αύριο.
να το κοιταξεις παντος....
ΔιαγραφήΟι βόρειοι κάναμε ήδη special κουαρτέτο για αύριο, 09.00 αναχώρηση από σταυρό Αγίας Παρασκευής.Όποιος βολεύεται καλοδεχούμενος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα ήμουν ένας από τους "πολύ γνωστούς" που αναφέρει ο cosmo πως συνάντησε κατά τη μοναχική επιστροφή του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε Καραγιάννη και pit κάναμε 2 ώρες και κάτι με μπόλικο ξύλο... χωρίς καφέδες και ρολόγια... όλα μέσα...
Αύριο θα είμαι στην Πάρνηθα... για ένα γρήγορο Κατσιμίδι...
ήλπιζα ότι θα είχατε επιτέλους καταλάβει ότι απώτερος σκοπός μου είναι μια τούμπα με καμιά 30αρια ο ένας πάνω στον άλλον και ότι προλάβετε να χουφτώσετε χουφτώσατε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδερφές και παλικάρια
Διαγραφήγίνανε μαλλιά κουβάρια...
Οι προϊσταμένες DimZaf & Cosmo ήταν σίγουρα μέσα στο κόλπο!
...εμένα με ξέχασες καλέέέέέέέ;;;;;;;;;;;;
ΔιαγραφήΑχ ρε Χρήστο, μου φτιάχνεις το κέφι !!!!!
ΔιαγραφήΣας παρακολουθώ τόσο καιρό, αλλά μ' έχει πάρει τόσο από κάτω που δεν μούρχεται να γράψω κάτι.
Αλλά τώρα, έγραψες. Κυριολεκτικά.