Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Σάββατο 6 Αυγούστου

Επειδή η πρωινή ζέστη είναι μάλλον ανυπόφορη πλέον (τουλάχιστον για μένα), το προσωπικό μου πλάνο είναι να ξεκινήσω από το σπίτι κατά τις 7:30 και να είμαι πίσω γύρω στις 10:00 με 10:30. Με "ελεύθερο" πρόγραμμα (και εφόσον καταφέρω να ξυπνήσω :-) ).

Οι υπόλοιποι τι λέτε; Αν θέλετε να κανονιστεί κάτι γενικότερο, κάντε προτάσεις εδώ και θα φροντίσω για τα σχετικά...

Update: Το ραντεβού είναι στις 8:00 στο Ble. Θα πάμε σε Ζώνη 2 μέχρι τη Σαρωνίδα, μικρή στάση και επιστροφή (η αλήθεια είναι ότι "ψηνόμουν" και για ένα καφεδάκι στη γνωστή καφετέρια στη Σαρωνίδα, αλλά θα μας πιάσει η ζέστη...)

7 σχόλια:

  1. franki,

    Για το σάββατο έχω 150 mins EET (Ζώνη 2) Αν σκοπεύεις να κινηθείς σε αυτό τον ρυθμό μπορώ να είμαι στις 8:00 στο Μπλε. Όποιος άλλος ενδιαφέρεται μιλάω για προπόνηση σε σταθερό ρυθμό που να μπορείς να μιλάς άνετα χωρίς sprints,ανάβαση στο full κτλ. Στάση 2-3min Σαρωνίδα και πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι μέσα. Άρα ραντεβού στις 8:00 στο Ble. Όσοι (άλλοι) πιστοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι το ήθελες τώρα να πεις για καφεδάκι??? Καραψήνομαι και εγώ για ένα πρωινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τελικά, δεν αντισταθήκαμε στο καφεδάκι! Καλή θερμοκρασία το πρωί, αλλά και κάμποσος αέρας που δεν πτόησε το Γιώργο και τον υπογράφοντα.

    Όπως είχαμε υποσχεθεί, μείναμε κυρίως στη Ζώνη 2 (ΟΚ εγώ μπήκα και στην 3, γιατί ο Γιώργος είναι στο pick της φόρμας του!). Απολαύσαμε ποδήλατο σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή