Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Τριήμερο...

Για κάποιους (όσους έχουν αργία τη Δευτέρα) ευκαιρία για ακόμα περισσότερο ποδήλατο...

Για μερικούς (αρκετούς είναι η αλήθεια!), όσους ήρωες ξεκινάνε σήμερα για το 1000άρι, ευκαιρία για μια "εμπειρία ζωής". Καλό τους δρόμο!

Για όσους μείνουν εντός των αστικών τειχών, κανονίζουμε τα σχετικά ραντεβού:

Σάββατο 7/6: Πρωινό ραντεβού στις 8:30 (στο Ble, πού αλλού) για ... ελεύθερο πρόγραμμα
(Ανάβυσσο και επιστροφή είτε από παραλία είτε με λίγο από Άγιο Κωνσταντίνο).

Αν κάποιος θέλει τον υπογράφοντα παρέα, για μια "βουνίσια" (100 - 110 λεπτά σύνολο) ας με βρει στην πλατεία Βαρυμπόμπης στις 10:30.

Κυριακή 8/6: Ελεύθερο πρόγραμμα...

Δευτέρα 9/6: Άγιο Πνεύμα...

1. Γυρνώντας από τη δουλειά σήμερα πάνω στο μηχανοκίνητο, συνάντησα χαρούμενη και ζωήρη γιατρουδάρα, που όδευε προς την εκκίνηση του χιλιάρικου. Πάρ'ό,τι εγώ περιορίζομαι ακόμα στο στείρο προπονητήριο, χαίρομαι που αξιόλογοι εκπρόσωποί μας βρίσκονται στο δρόμο μάχιμοι.

2. Υστεριόγραφο: αυτό το τουμπουντού του φραγκίσκου είναι τρέλλα! Γειά σου πρόεδρε!

1. Είπαμε: είναι γιάπης ο πρόεδρος :-)

2. Συμπεραίνοντας από κάτι φωτογραφίες που είδα στο Facebook, η Ble παρέα τίμησε δεόντως την παραλιακή, χθες Σάββατο!
      (γράφτε κι εδώ τίποτα ρε παληκάρια, να ξέρουμε τι έγινε!)

Ο υπογράφων, έκανε ένα σβέλτο Κατσιμίδι, στο οποίο επαλήθευσε ότι ΔΕΝ είναι σε top φόρμα, αλλά - ευτυχώς - δεν είναι και χάλια! Οπότε, ενόψει 1,000 km στην Κεντρική Ευρώπη, είναι αισιόδοξος!

Σήμερα, δεν ξέρω τι κάνετε... (εγώ "δίνω" προφορικά στο ECCE :-) )...

Αλλά για αύριο το πρωί, όσοι είμαστε του "Πνεύματος" (δηλ. δεν δουλεύουμε) να κανονίσουμε κάτι; Είναι κανείς μέσα;

3. Ωραία ήταν και το Σάββατο και με εξαιρετικο παραλιακό καφέ!
      Φωτογραφίες διαθέσιμες στο Facebook!

3. Εγώ θα το επιθυμούσα αλλά επειδή έχω τη μάνα μου στο νοσοκομείο θα το σιγουρέψω το βράδυ.
    ΥΓ. Δεχόμαστε στην παρέα μας και μη πνευματικούς ανθρώπους (Χα, χα,...)

4. Εγω ως μη πνευματικός άνθρωπος αύριο δουλεύω οπότε βγήκα σήμερα με το Γιάννη τον Καραγιωργη πουρνο πουρνο κατα τις 8 και πήγαμε ένα Λαγονησι και ένα ... Λαγό ως προπόνηση για τον αγώνα της Βόρειας Εύβοιας ο οποίος ειναι εξαιρετικα εύκολος όπως μου λένε όλοι :) !
    Οποίος άλλος ενδιαφέρεται ας μας ειδοποιήσει να πάμε παρεα!

5. Νομιζω ειδα το Γιαννη το πρωι οταν γυρναγα... καπου στις Τζιτζιφιες...

Λογικα Β.Ευβοια θα ειμαι και εγω... (θελω να πιστευω)

6. OK λοιπόν... Ό,τι ώρα ξυπνήσω, θα πάω μόνος μου (εγώ κι ο πόνος μου) μέχρι την Αγία Μαρίνα και θα ανέβω κι ένα Λαγό στην επιστροφή...

7. Με τέτοιες δηλώσεις περί τζίρο πώς να μείνω ατάραχος στο σπίτι;

8. Και αν μου επιτρέπετε, να αναπολήσω-συμβουλέψω σχετικά με τον αγώνα:
    Το δυσκολότερο είναι η ζέστη. Αν λείψει η κουφόβραση στην ανηφόρα της λίμνης, θα είναι αισθητή η διαφορά. Οικονομία από την αρχή της, αφού μετά γίνεται ανασυγκρότηση.
    Το γκρουπάρισμα είναι δύσκολο, παρά μόνο όταν έχουμε αθλητές που προπονούνται συνέχεια μαζί, αφού υπάρχει μεγάλη δόση ανηφόρας. Μέχρι τους παπάδες (αν θυμάμαι καλά, έτσι λέγεται το χωριό), όπου ξεκινάνε οι κατηφόρες. Καλή άσφαλτος, αλλά επικίνδυνες στροφές, αν κάποιος δεν είναι συγκεντρωμένος. Προσοχή.
    Καμιά εικοσαριά χιλιόμετρα πριν το βενζινάδικο του τερματισμού, ισιώνει η κατάσταση και γίνεται γκρουπάρισμα στο ύψος της θάλασσας. Το φινάλε είναι καναδυό χιλιόμετρα καρφί, που γίνονται πολλά, γιατί πολλοί στεγνώνουν εκεί, στο παρατσάκ.
    Καλή διασκέδαση. Και καλύτερα να κοιτάτε καλά την άσφαλτο, παρά την ωραία θέα..

1. Πολυ σωστα Δημητρη,
      Τα δυσκολα ειναι η Λιμνη η οποια δεν θελει βιασυνες... οι Παπαδες (σωστος) ειναι λιγο μετα την Αγια Αννα στα 525m και ειναι το ψηλοτερο σημειο της διαδρομης, μετα ακολουθει κατηφορα με ενα μικρο πανω κατω για τα Ελληνικα (μετα τα Βασιλικα) και ενα καλο κομματακι για το Αγριοβοτανο οπου εκει τελειωνουν τα σοβαρα υψομετρικα και ισιωνει για Πευκι - Ιστιαια - Ωραιους...
      μετα οπως ειπες υπαρχουν καποια λοφακια που βαση της προηγουμενης διαδρομης (και οχι αυτα καθ'αυτα) μπορουν να σε τελειωσουν!

9. Ευχαριστουμε πολυ κυριοι και για την αναλυση και για τις πολυτιμες συμβουλες! Μηπως καποιος απο σας εχει και καποιο χαρτη για να δουμε τα υψομετρικα?
    Παναγιωτη, εαν σκοπευεις να ερθεις, ευχαριστως να παμε παρεα, οπότε ενημερωσε μας!

1. Αυτο κανει; http://s22.postimg.org/7y5ynvmu9/image.png

το παρακατω αρχειακι ειναι απο δικη μου καταγραφη, πληρης ομως γυρος (126km και οχι 120km) με εκκινηση και τερματισμο το χωριο Γουβες, Οχι απο Αιδηψο...

2. Κανει μια χαρα! Ευχαριστουμε!

10. Χθες, Δευτέρα, κατάφερα τελικά να κάνω 2,5 ώρες προπονησούλα, παρέα με το Γιώργο (Καραγιάννη). Ο αέρας ήταν μπόλικος... Τόσος, που ενώ είχαμε σκοπό το Λαγονήσι, αναστρέψαμε λίγο νωρίτερα (Καλύβια).

Με τόσο αέρα, μια προπόνηση που επρόκειτο να είναι καθαρή endurance, έγινε τελικά κάτι σε tempo... Mια χαρά περάσαμε!

ΠΟΛΛΑ συγχαρητήρια στους 1,000άρηδες! Περιμένουμε εντυπώσεις!

1. Εγώ βγήκα για περπάτημα και ενώ είχα σκοπό να κάνω αναστροφή στη βάρκιζα, έκανα στο λάυριο, γιατί με πήρε ο αέρας.

Για τους χιλιάρηδες, ό,τι και να πω εγώ είναι ελάχιστο.