Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

ΣΚ 22 & 23 Αυγούστου

Άντε να μαζευόμαστε ζγα-ζγα...
Ακούμε τον ΚόΖμο κι έτσι το Αυγουστιάτικο πρόγραμμά μας αποκτάει λίγο περισσότερο ενδιαφέρον.

Σάββατο συναντιόμαστε στο Ble@08.00 και πηγαίνουμε Ανάβυσσο - Αγ.Κων/νο - Συντερίνα - Κερατοβούνι - και πίσω...
Ο ρυθμός θα είναι αντοχής και οι στάσεις οι απολύτως απαραίτητες.
Καφέ έχει για τους ενδιαφερόμενους στο τέλος της βόλτας.


Κυριακή έχει πιο χαλαρά πράματα με ραντεβού στο Ble στις 08.00 και προορισμό Σαρωνίδα.




16 σχόλια:

  1. τετοια βολτα Σαββατιατικα ΔΕΝ χανεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω τί θα κάνει αυτός ο βλαμμένος (ο κόΖμο), εγώ θα πάω για μάνουτεν.
    Καλά, μην επιμένετε θα είμαι κι εγώ μπλερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράσινος...άντε μέχρι κ άγιο Κωνσταντίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέω να δώσω κι εγώ το παρόν αύριο κατά πάσα πιθανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρών κι εγώ... αν καταφέρω να ξυπνήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυριο δουλεια απο τα μούτρα..Κυριακη εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βγήκε καλό "μεροκάματο" σήμερα... 108 km, 1040 m υψομετρικά...
    Η παρέα όπως πάντα καλή! Και ο καφές καλός ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μία ωραία (μπερδεμένη) βολτόνηση έλαβε χώρα στη νότια Αττική και σήμερα.

    Καμιά 10ριά άτομα στο πρωινό ραντεβού και ο ΚόΖμο ... απών.
    Ευτυχώς, μιας και ξεκινήσαμε πολύ ήρεμα, μας πρόλαβε 3-4 χλμ παρακάτω.

    Με ένα ωραίο ρυθμούλι πήγαμε Ανάβυσσο και στο δρόμο είχαμε ''μαζέψει'' Γεωργακόπουλο και Γαλανό.

    Από κει φύγαμε για Αγ.Κων/νο και μετά αριστερά για Συντερίνα. Κάποιοι επέλεξαν την επιτόπια και πίσω. Ο Φράνκι ο οποίος ξεγελάστηκε από τη συμπεριφορά του γκρουπ σταμάτησε στο ΑΒ και μετά μας κυνήγαγε.
    Έχασε τη στροφή και κατέληξε Λαύριο.

    Εγώ, ο Καραγιώργης κι ο Ανδρέας σταματήσαμε Κερατέα ... και τα φρέντο ήρθαν...

    Μισή ώρα αργότερα μας ξαναβρήκαν τα παιδιά που είχαν ακολουθήσει κανονικά το πρόγραμμα κι είχαν ανέβει κερατοβούνι.
    Την ίδια στιγμή κατέφθανε κι ο Φραγκίσκος μαζί με τον Μητσάρα τον τρίκυκλο από Λαύριο.

    Ήπιαμε όλοι μαζί καφέ και πήραμε το δρόμο της επιστροφής...

    Καλό υπόλοιπο ΣΚ!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την ιστορία, να διευκρινήσουμε ότι ο Μητσάρας ο τρίκυκλος κι εγώ, κάναμε και μια ανάβαση Πλάκας Θωρικού, έτσι να μας βρίσκεται... (βασικά για να βρούμε τον freddo τον καλό, στην Κερατέα, εκεί που τον παράγγειλε κι ο DimZaf ;-) )

      Διαγραφή
  9. Για την επαυριον,αφησατε κανεναν???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα σας (ξανα)έκανα παρέα και αύριο, αλλά η οικογένεια ζήτησε θάλασσα / μπάνιο και λέω να κάνω το "χρέος" μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τελικά τα έκανα όλα σήμερα.
      Και ποδήλατο και μπάνιο με Μαριλού και παιδιά, και τώρα θα πάω και για μπύρες και κοκτέηλ αποκατάστασης με Αλεξό.

      Αύριο αν ξανακαβαλήσω 2τροχο μάλλον θα είναι σε χωματόδρομο....

      Διαγραφή
  11. Εγώ θέλω να βγω κι αύριο αλλά το 8 το.βλέπω χλωμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα σε ποτίσω σε λίγες ώρες, οπότε το 8 το αποκλείεις...
      χαχαχααχχα

      Διαγραφή
  12. Τέτοια πλοκή, ούτε ο σουλεϊμάς ο μεγαλοπρεπής δε διαθέτει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή