Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Αποστολή εξετελεσθη

Οι πιο αργοί (Jakis κι εγω) τερματίσαμε το brevet του Πύργου σε 9 ώρες. Οι υπόλοιποι (Περικλήδες, Μάνος και Κωστής) ακόμα νωρίτερα.

Όλα πήγαν πολύ καλα, η διαδρομή πραγματικά υπέροχη (φέτος την απόλαυσα ακόμα περισσότερο) και επιστρέψαμε όλοι ευχαριστημένοι.

Στο πρώτο κομμάτι μέχρι το Ψάρι, καλό γκρουπ με μ.ω.τ. 31+! Ήξερα ότι θα το "πληρώσω" αργότερα αλλα προτίμησα να μείνω. Στις ανηφόρες με το ρυθμό μου και μετά το 2ο control παρέα με τον Jakis (thanks man!). Συνεχείς αλλαγές, μας έφεραν εύκολα μέχρι το τέρμα.

Προφανώς θα γραφτούν πολλά περισσότερα από όλους. Αλλά είπα να στείλω μια πρώτη ενημέρωση!

Sent via BlackBerry Smartphone

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στα σκυλιά της ομάδας. Ραφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για τη συντροφικότητα και την ευχάριστη παρέα της ομάδας και όλων όσων συμποδηλατήσαμε. Το σίγουρο, το βάφτισμά μου στον κόσμο του randonnée θα μου μείνει αξέχαστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρά τους πόνους στα γόνατα, οι οποίοι τα τελευταία χιλιόμετρα ήταν ανυπόφοροι, κατάφερα να ακολουθήσω το group. Αλλά που θα πάει .. θα εντοπίσω την αιτία ξεκινώντας με μετρήσεις σώματος και ποδηλάτου σε ειδικό.. Είναι προφανές ότι στην κούρσα η παραμικρή λεπτρομέρεια παίζει ρόλο , αφού στο mountain δεν αντιμετωπίζω ανάλογο πρόβλημα ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις..και με βαρύ πάτημα..
    Παρόλα αυτά πέρασα καταπληκτικά! Άψογη παρέα , πολύ γέλιο και καλό φαι!! Άντε και στο επόμενο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα ήταν πολύ καλά όπως πάντα πολύ καλή παρέα και αυτή τη φορά χωρίς κανένα μηχανικό πρόβλημα .
    Στις ανηφόρες ήμουν με τον manty και μου έλεγε συνέχεια για τους Κένταυρους και το φαγητό, τελικά είχε δίκιο μετά τις ανηφόρες η μακαρονάδα ήταν must.
    Μακάρι να είμαστε καλά να συνεχίσουμε με την παρέα και στα επόμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως είχα υποσχεθεί, έγραψα τις εντυπώσεις μου αναλυτικά. Για να μη γεμίζω αυτό το blog, τα έγραψα στο δικό μου. Για όποιον δεν βαριέται να διαβάζει...

    http://frankiebicycle.blogspot.com/2010/03/200-km-brevet.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπραβο παιδια . συγχαρητηρια σε ολους . ζηλεψα γιατι δεν μπορεσα να ερθω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή