Αύριο Πέμπτη στις 21.00 θα είμαι στον κρονο για να παραδώσω την δήλωση(έχω έτοιμη κ την "μπλε" δήλωση)κ από ότι έμαθα θα γίνει συνάντηση ώστε να συζητηθούν κάποια πραγματάκια και πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να καθίσω να τα ακούσω μιας κ θα είμαι για πρώτη φορά στο control στις 22/9..
Αυτό το Σαββάτο μάλλον δεν θα το κάνω το brevet, καθαρά για λόγους απροποπονησιας..
Εντυπωσιακή συμμετοχή και σήμερα... Είχαμε λίγο γκρίνια στα πρώτα χιλιόμετρα, αλλά κανένα απρόοπτο. Μετά από λίγο, όλα έστρωσαν!
Επειδή οδηγούσα το γκρουπ για πολύ ώρα, έχω να πω: - Στις εκκινήσεις μετά από φανάρι, κρατάω πιο αργό ρυθμό για αρκετά μέτρα. Αλλά πρέπει ΟΛΟΙ στο γκρουπ να ξέρουν πώς να επιταχύνουν ΟΜΑΛΑ και να κλείσουν τα κενά. ΟΜΑΛΑ είναι η λέξη κλειδί. Αν είστε 3η - 4η σειρά και πατάτε μερικές δυνατές πεταλιές ξαφνικά για να κλείσετε το κενό που "ξαφνικά" δημιουργήθηκε μπροστά σας, έχετε κάνει δύο λάθη (ένα που αφήσατε να γίνει το κενό και ένα που το κλείνετε ΑΠΟΤΟΜΑ).
- Όταν είμαι στην κορυφή ενός ενιαίου γκρουπ με 30 - 40 ποδήλατα, ξέρω ότι πίσω μου ακολουθεί ένα "φίδι" που δεν μπορεί να αντιδράσει γρήγορα. Αν ανάψει κίτρινο στα 10 μέτρα μπροστά μου, ΔΕΝ μπορώ να σταματήσω! Θα γίνει σκοτωμός πίσω μου. Άρα περνάω. Αν μπορεί να περάσει όλο το γκρουπ πίσω μου ή όχι, εξαρτάται από πολλά πράγματα...
- Παρομοίως αν σταματάει λεωφορείο μπροστά μου στα 50 μέτρα...
Αντιλαμβάνομαι ότι είναι αδύνατο να λειτουργήσει άψογα ένα τόσο ετερογενές γκρουπ, οπότε δεν έχω παράλογες απαιτήσεις. Μια συμβουλή προς όλους τους νέους: Έχετε την προσοχή σας ΣΥΝΕΧΩΣ στα ποδήλατα μπροστά σας (όχι μόνο στο ακριβώς μπροστά σας, αλλά σε 2 - 3 ποδήλατα πιο μπροστά). Να βλέπετε τα σινιάλα των μπροστινών και να τα επαναλαμβάνετε προς τους πίσω σας. Αν δεν ξέρετε τι σημαίνουν ρωτήστε, δεν είναι ντροπή. Επίσης να ακούτε τα μηνύματα που έρχονται από μπροστά και να τα επαναλμβάνετε προς τους πίσω. Γενικώς, να φροντίζετε τα μηνύματα να "ταξιδεύουν" μέχρι το τέλους του γκρουπ, επαναλαμβάνοντά τα...
Περάσαμε πολύ καλά, είχαμε λίγο πιο "τσιμπημένο" ρυθμό απ' ό,τι έπρεπε, αλλά γυρίσαμε με χαμόγελα και αυτό μετράει!
σημερα οι κοντολιεριδες καναμε το brevet που ολοι εσεις οι υπολοιποι θα το κανετε το αλλο Σαββατο...μεχρι το Σουνιο πηγαμε ολοι μαζι σχετικα σβελτα και μετα σκορπισε το group..
ενας σκληρος πυρηνας των μπλεδων τερματισε χαλαρα στις 09.00 ωρες
το ωραιο ηταν που ο τερματισμος εγινε στην Τεχνοπολι με αποτελεσμα να εχουμε και πολλους θεατες κατα την αφιξη μας!!!
Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τον τερματισμό. Απ΄ότι καταλαβαίνω πήγαν όλα καλά. Αν υπάρχει κάποιο gpx αρχείο από τη σημερινή βόλτα καλό θα ήταν να το έχουμε, ιδιαίτερα όσοι δεν ξέρουν τις περιοχές. Επίσης καλό θα ήταν να μας ενημερώσετε για τα πιθανά σημεία ανεφοδιασμού. Εγώ σήμερα πήγα μια βόλτα μέχρι Σούνιο και δεν ξέρω τι υπάρχει μετά το Σούνιο. Επίσης μπράβο και για τον ρόλο guest star που είχατε σήμερα στην Τεχνόπολη.
Μπράβο ρε λεβέντες..πάντα τέτοια. Το γράφω κι εδώ. Σήμερα βρέθηκα το βράδυ στο bike festival και πήρα τις κάρτες των Σούλη, Κατσίρου και Μπουζαρέλου. θα τις έχω μαζί μου το Σάββατο το πρωί. Και πάλι μπράβο σε όλους.
Το έχω ξαναγράψει ότι, για μένα, η μέγιστη ποδηλατική απόσταση που προσφέρει ικανοποίηση για το σώμα και το μυαλό είναι τα 150, βίαια τα 200 χιλιόμετρα και αυτά υπό κάποιες προυποθέσεις. Αντίστοιχα η απόσταση έντονης ή αντ-αγωνιστικής ποδηλασίας (για μένα) δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100, βίαια 120 χιλιόμετρα. Και επειδή μ' αρέσει να προκαλώ-αναθεωρώ τα όρια που βάζω στον εαυτό μου, αποφάσισα να αρπάξω χθες την ευκαιρία και να μπω στο γρήγορο γκρουπ και όπου-όπως με πάει. Με ρυθμό σταθερά ζωντανό (μέση 29,7χιλ.), και εκλεκτή παρέα, μπορώ να πω πως απόλαυσα τα πρώτα 150km, τα επόμενα 25 διέκρινα υπερένταση στο σώμα μου και τα τελευταία 25 αποφάσισα (ορθά) να τα κάνω μόνος, βαριεστημένος και λυτρωμένος. Καλά, για τον τερματισμό στο Γκάζι δεν το συζητάμε!! Μπράβο σε όλους!
ΩΡΕ Παλουκάρια αφήστε τα ευχαριστώ. ΜΗΝ το συζητάτε! Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου. ΜΑΛΑΚΙΑ μας που δεν παίρναμε μία ταπεινή φωτογραφική μαζί μας τόσο καιρό.
Το συζήταγα με τον ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΗ (ο απο πάνω) μέσα στο αμάξι καθώς κατεβαίναμε από Λάρισα. Και λέγαμε ότι τόσο παπάρες ήμαστε, πήγαμε Λάρισα, κάναμε (πολύ) ωραίο brevet ήμασταν μαζί για πάνω από 130 χλμ.... και η μόνη φωτό που υπάρχει για να μας το θυμίζει είναι το Bianchi μου παρατημένο σε κάτι κορμούς. Θα φροντίζω να την έχω μαζί μου όσο πιο συχνά μπορώ. Και...που και που θα βγάζουμε και καμία φωτό εν κινήσει.
Συγνώμη που επεμβαίνω στην αγάπη σας μήτσο, αλλά το βλέπω προτιμότερο να κρατάς το τιμόνι με τα δύο χέρια για να στίβεις το όχημα καλύτερα όταν το πατάς, ή να το δαμάζεις στην κατάβαση φρενάροντας και πλαγιάζοντας. Τα ωραία θα σου μείνουν στον εγκέφαλο. Τα λέω αυτά εγώ, που δεν είμαι ρομαντικός.
Αυτή τη στιγμή περίμενα τόσο καιρό! ...να σας βλέπω από τη μηχανή μου κουρασμένους, με τη γλώσσα κάτω... και 'γω στεγνός στους 55 σφυγμούς δίπλα σας! Καλά, καλά... δεν θα σας πειράξω... ...θα κάνω και καμμιά φωτό...
Κοσμαδό φιλαράκι μου ...μηηηπως σκέφτηκες τη λύση οι φωτό να βγαίνουν στην ανηφόρα? Δεν είπαμε να σκοτωθούμε, καμιά αναμνηστική να έχουμε! (Κατά τ άλλα σαφώς κι έχεις δίκιο ότι τα ωραία μένουν στον εγκέφαλο...)
Όσο για τον φίλο Σούλη.... Εκδηλώθηκε... Ζητά απεγνωσμένα αγάπη από τον Κόσμο... Θα είμαι εκεί με το μηχανάκι μου πάντα (πως αλλιώς να τους φτάσεις αυτούς τους 2?), να δω αν θα τη λάβει!
Άσχετο: Καλά λέμε, ο DS μάμησε κι έδειρε σ αυτό το Brevet. Πληροφορίες λένε ότι ήταν τόσο κ@υλ..μένος όπου άλλο λίγο και θα τους έσκαγε όλους στο 1ο γκρουπ.
...Και λέω πληροφορίες, γιατί δεν κατάφερα να μείνω με το 1ο γκρουπ μέχρι το τέλος. Έμεινα μέχρι το 145 περίπου... Ήταν για άλλη μία φορά η δύσκολη στιγμή μου όπου δεν είχα άλλη επιλογή από το να σταματήσω. Αφόρητος πόνος από κράμπα η οποία με έπιασε στη Μαραθώνος όπου πραγματικά μέχρι να σταματήσω στην άκρη, παρολίγο να πέσω. Κάθησα σε μία στάση λεωφορείου κάνοντας διατάσεις επί σχεδόν 10λέπτου, ρουφώντας τα απομεινάρια από το 1 και μοναδικό τζελάκι που είχα, πίνοντας με το ζόρι σχεδόν όλο το νερό που είχαν τα παγούρια μου. Αυτό ήταν. Τους είχα χάσει για τα καλά. Ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τους ξαναπιάσω.(Η αλήθεια είναι ότι και χωρίς κράμπα άντε να είχα κάτσει άλλα 20χλμ μαζί τους)--Οπότε μετά έπιασα έναν πιο φυσιολογικό ρυθμό και συνέχισα μόνος μου. Στην επιστροφή ζορίστηκα για 2η φορά αρκετά και γι αυτό ευθυνόταν η ζέστη και ο ήλιος. Έκανα μία έξτρα στάση κάτω από κάτι δέντρα και πραγματικά γέμισα μπαταρίες. Στη Μεσογείων πρέπει να έκανα κολλητήρι σε όλα τα λεωφορεία και πούλμαν που βρέθηκαν μπροστά μου. Αφού απορούσα πραγματικά που έβρισκα τη δύναμη να πατήσω το πετάλι. Τερματισμός μετά από 8h20' (στο περίπου) μέσα στο bikefestival με πολλά γλυκά τίγκα στη σοκολάτα να περιμένουν να "δαμαστούν". (Και "δαμάστηκαν" ...πιστέψτε με...!
Ήταν ένα ακόμη όμορφο brevet με διαλεχτή παρέα κι ευτυχώς δίχως απρόοπτα.
Καλή επιτυχία σε όλους τους υπόλοιπους που θα το κάνουν το Σάββατο. Τα λέμε από κοντά!
@σούλης: θα σε φροντίσω με τρυφερότητα και στοργή. Υπάρχει διαθέσιμο και υπερσύγχρονο ναβιgayσον σύστεμ, όπως στο τριακόσια! Όμως, προτείνω εγκράτεια στις εκδηλώσεις αγάπης, γιατί διαβάζω ότι θα υπάρχουν και μηχανοκίνητοι παπαρ-άτσηδ-ες.
o\--o~* in!!! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Περικλή, Αλέκο ;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Γιά τους Σαββατιανούς -που δεν είναι και λίγοι- νομίζω ότι μιά αναστροφή στην Σαρωνίδα θα ήταν καλύτερη.
Προς το παρόν μαυριζω....
ΑπάντησηΔιαγραφήπρασινος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ, ξεκούραση....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά να περάσετε και τα λέμε το Σάββατο @ 06.45 στο Θησείο.
Prasinos
ΑπάντησηΔιαγραφήCharles
Ναι πάμε μέχρι σαρωνιδα καλά είναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράσινος και αδιάφορος για σημείο επιστροφής αλλά σε ρυθμό brevet
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράσινος, μέχρι Σαρωνίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή... εχθές πήγα από κ. Πλέγα.
Όσοι θα έρθουν Σάββατο (κοντρολιέρηδες) έχω να σας μεταφέρω 1-2 πραγματάκια...
Αύριο Πέμπτη στις 21.00 θα είμαι στον κρονο για να παραδώσω την δήλωση(έχω έτοιμη κ την "μπλε" δήλωση)κ από ότι έμαθα θα γίνει συνάντηση ώστε να συζητηθούν κάποια πραγματάκια και πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να καθίσω να τα ακούσω μιας κ θα είμαι για πρώτη φορά στο control στις 22/9..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το Σαββάτο μάλλον δεν θα το κάνω το brevet, καθαρά για λόγους απροποπονησιας..
Και επίσης μαύρος για σήμερα..
@Κοσμά.Εάν θυμηθείς φέρε και τα αρχεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντυπωσιακή συμμετοχή και σήμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίχαμε λίγο γκρίνια στα πρώτα χιλιόμετρα, αλλά κανένα απρόοπτο. Μετά από λίγο, όλα έστρωσαν!
Επειδή οδηγούσα το γκρουπ για πολύ ώρα, έχω να πω:
- Στις εκκινήσεις μετά από φανάρι, κρατάω πιο αργό ρυθμό για αρκετά μέτρα. Αλλά πρέπει ΟΛΟΙ στο γκρουπ να ξέρουν πώς να επιταχύνουν ΟΜΑΛΑ και να κλείσουν τα κενά. ΟΜΑΛΑ είναι η λέξη κλειδί. Αν είστε 3η - 4η σειρά και πατάτε μερικές δυνατές πεταλιές ξαφνικά για να κλείσετε το κενό που "ξαφνικά" δημιουργήθηκε μπροστά σας, έχετε κάνει δύο λάθη (ένα που αφήσατε να γίνει το κενό και ένα που το κλείνετε ΑΠΟΤΟΜΑ).
- Όταν είμαι στην κορυφή ενός ενιαίου γκρουπ με 30 - 40 ποδήλατα, ξέρω ότι πίσω μου ακολουθεί ένα "φίδι" που δεν μπορεί να αντιδράσει γρήγορα. Αν ανάψει κίτρινο στα 10 μέτρα μπροστά μου, ΔΕΝ μπορώ να σταματήσω! Θα γίνει σκοτωμός πίσω μου. Άρα περνάω. Αν μπορεί να περάσει όλο το γκρουπ πίσω μου ή όχι, εξαρτάται από πολλά πράγματα...
- Παρομοίως αν σταματάει λεωφορείο μπροστά μου στα 50 μέτρα...
Αντιλαμβάνομαι ότι είναι αδύνατο να λειτουργήσει άψογα ένα τόσο ετερογενές γκρουπ, οπότε δεν έχω παράλογες απαιτήσεις. Μια συμβουλή προς όλους τους νέους: Έχετε την προσοχή σας ΣΥΝΕΧΩΣ στα ποδήλατα μπροστά σας (όχι μόνο στο ακριβώς μπροστά σας, αλλά σε 2 - 3 ποδήλατα πιο μπροστά). Να βλέπετε τα σινιάλα των μπροστινών και να τα επαναλαμβάνετε προς τους πίσω σας. Αν δεν ξέρετε τι σημαίνουν ρωτήστε, δεν είναι ντροπή. Επίσης να ακούτε τα μηνύματα που έρχονται από μπροστά και να τα επαναλμβάνετε προς τους πίσω. Γενικώς, να φροντίζετε τα μηνύματα να "ταξιδεύουν" μέχρι το τέλους του γκρουπ, επαναλαμβάνοντά τα...
Περάσαμε πολύ καλά, είχαμε λίγο πιο "τσιμπημένο" ρυθμό απ' ό,τι έπρεπε, αλλά γυρίσαμε με χαμόγελα και αυτό μετράει!
Έλα να ετοιμαζόμαστε για αύριο.!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω κατά τις 15.00 να μας πιάνει και κανά ψιλόβροχο....
Δεν πειράζει να δροσιστούμε και λίγο..!
...και πολυ αγαπη
ΑπάντησηΔιαγραφήσημερα οι κοντολιεριδες καναμε το brevet που ολοι εσεις οι υπολοιποι θα το κανετε το αλλο Σαββατο...μεχρι το Σουνιο πηγαμε ολοι μαζι σχετικα σβελτα και μετα σκορπισε το group..
ΑπάντησηΔιαγραφήενας σκληρος πυρηνας των μπλεδων τερματισε χαλαρα στις 09.00 ωρες
το ωραιο ηταν που ο τερματισμος εγινε στην Τεχνοπολι με αποτελεσμα να εχουμε και πολλους θεατες κατα την αφιξη μας!!!
σας περιμενουμε στις 22....
Συγχαρητήρια στα παιδιά για τη συμμετοχή τους και τον τερματισμό. Απ΄ότι καταλαβαίνω πήγαν όλα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπάρχει κάποιο gpx αρχείο από τη σημερινή βόλτα καλό θα ήταν να το έχουμε, ιδιαίτερα όσοι δεν ξέρουν τις περιοχές.
Επίσης καλό θα ήταν να μας ενημερώσετε για τα πιθανά σημεία ανεφοδιασμού.
Εγώ σήμερα πήγα μια βόλτα μέχρι Σούνιο και δεν ξέρω τι υπάρχει μετά το Σούνιο.
Επίσης μπράβο και για τον ρόλο guest star που είχατε σήμερα στην Τεχνόπολη.
Θα γράψω αναλυτικό report με hints and tips ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο αδέλφια!!! Κανείς για αύριο το πρωι;;; 0800 μπλε;;; Εναλλακτικά ανάβαση υμμητου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο θα είμαι στο Άλσος Ν. Φιλαδέλφειας από τις 10:00 μέχρι τις 11:30. Αγώνας MTB για το γιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στους κοντρολιέρηδες που έβγαλαν το 200άρι με αυτόν τον αέρα που είχε σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλα και οι φωτό έτοιμες λέμεεεεε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://plus.google.com/u/0/photos/105709083553514512753/albums/5788511720394613841
Μπράβο ρε λεβέντες..πάντα τέτοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γράφω κι εδώ. Σήμερα βρέθηκα το βράδυ στο bike festival και πήρα τις κάρτες των Σούλη, Κατσίρου και Μπουζαρέλου. θα τις έχω μαζί μου το Σάββατο το πρωί.
Και πάλι μπράβο σε όλους.
Ωραία η χθεσινή μας βόλτα χωρίς απρόοπτα .Αν και χάθηκα για λίγο ευτυχώς "ευρέθει" ο Φραγκίσκος και με έβαλε στο σωστό δρόμο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έχω ξαναγράψει ότι, για μένα, η μέγιστη ποδηλατική απόσταση που προσφέρει ικανοποίηση για το σώμα και το μυαλό είναι τα 150, βίαια τα 200 χιλιόμετρα και αυτά υπό κάποιες προυποθέσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντίστοιχα η απόσταση έντονης ή αντ-αγωνιστικής ποδηλασίας (για μένα) δεν πρέπει να ξεπερνά τα 100, βίαια 120 χιλιόμετρα.
Και επειδή μ' αρέσει να προκαλώ-αναθεωρώ τα όρια που βάζω στον εαυτό μου, αποφάσισα να αρπάξω χθες την ευκαιρία και να μπω στο γρήγορο γκρουπ και όπου-όπως με πάει.
Με ρυθμό σταθερά ζωντανό (μέση 29,7χιλ.), και εκλεκτή παρέα, μπορώ να πω πως απόλαυσα τα πρώτα 150km, τα επόμενα 25 διέκρινα υπερένταση στο σώμα μου και τα τελευταία 25 αποφάσισα (ορθά) να τα κάνω μόνος, βαριεστημένος και λυτρωμένος.
Καλά, για τον τερματισμό στο Γκάζι δεν το συζητάμε!!
Μπράβο σε όλους!
ήμουν κι εγώ εκεί!!!..
ΑπάντησηΔιαγραφήπέρασα τέλεια και το απόλαυσα ακόμα πιο πολύ!!!
η παρέα διαλεχτή!!!
όλα πρίμα!!!....
Δημήτρη πολλύ ωραίες οι φωτογραφίες σε ευχαριστούμε
ΑπάντησηΔιαγραφή@DimZaf:Έβαλες πολυ αγάπη ,σ ευχαριστούμε !
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΕ Παλουκάρια αφήστε τα ευχαριστώ. ΜΗΝ το συζητάτε! Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου. ΜΑΛΑΚΙΑ μας που δεν παίρναμε μία ταπεινή φωτογραφική μαζί μας τόσο καιρό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συζήταγα με τον ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΗ (ο απο πάνω) μέσα στο αμάξι καθώς κατεβαίναμε από Λάρισα. Και λέγαμε ότι τόσο παπάρες ήμαστε, πήγαμε Λάρισα, κάναμε (πολύ) ωραίο brevet ήμασταν μαζί για πάνω από 130 χλμ.... και η μόνη φωτό που υπάρχει για να μας το θυμίζει είναι το Bianchi μου παρατημένο σε κάτι κορμούς.
Θα φροντίζω να την έχω μαζί μου όσο πιο συχνά μπορώ. Και...που και που θα βγάζουμε και καμία φωτό εν κινήσει.
Συγνώμη που επεμβαίνω στην αγάπη σας μήτσο, αλλά το βλέπω προτιμότερο να κρατάς το τιμόνι με τα δύο χέρια για να στίβεις το όχημα καλύτερα όταν το πατάς, ή να το δαμάζεις στην κατάβαση φρενάροντας και πλαγιάζοντας. Τα ωραία θα σου μείνουν στον εγκέφαλο. Τα λέω αυτά εγώ, που δεν είμαι ρομαντικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήαντισυμβατικός Cosmo όπως πάντα!!! @Cosmo@ ελπίζω να μου κάνεις παρέα το Σάββατο και να μην με αφήσεις να τερματίσω μόνος... Χρωστάς από Αταλάντη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή τη στιγμή περίμενα τόσο καιρό!
ΑπάντησηΔιαγραφή...να σας βλέπω από τη μηχανή μου κουρασμένους, με τη γλώσσα κάτω... και 'γω στεγνός στους 55 σφυγμούς δίπλα σας!
Καλά, καλά... δεν θα σας πειράξω...
...θα κάνω και καμμιά φωτό...
Κοσμαδό φιλαράκι μου ...μηηηπως σκέφτηκες τη λύση οι φωτό να βγαίνουν στην ανηφόρα? Δεν είπαμε να σκοτωθούμε, καμιά αναμνηστική να έχουμε! (Κατά τ άλλα σαφώς κι έχεις δίκιο ότι τα ωραία μένουν στον εγκέφαλο...)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον φίλο Σούλη....
Εκδηλώθηκε...
Ζητά απεγνωσμένα αγάπη από τον Κόσμο...
Θα είμαι εκεί με το μηχανάκι μου πάντα (πως αλλιώς να τους φτάσεις αυτούς τους 2?), να δω αν θα τη λάβει!
Άσχετο:
Καλά λέμε, ο DS μάμησε κι έδειρε σ αυτό το Brevet. Πληροφορίες λένε ότι ήταν τόσο κ@υλ..μένος όπου άλλο λίγο και θα τους έσκαγε όλους στο 1ο γκρουπ.
...Και λέω πληροφορίες, γιατί δεν κατάφερα να μείνω με το 1ο γκρουπ μέχρι το τέλος. Έμεινα μέχρι το 145 περίπου...
Ήταν για άλλη μία φορά η δύσκολη στιγμή μου όπου δεν είχα άλλη επιλογή από το να σταματήσω.
Αφόρητος πόνος από κράμπα η οποία με έπιασε στη Μαραθώνος όπου πραγματικά μέχρι να σταματήσω στην άκρη, παρολίγο να πέσω.
Κάθησα σε μία στάση λεωφορείου κάνοντας διατάσεις επί σχεδόν 10λέπτου, ρουφώντας τα απομεινάρια από το 1 και μοναδικό τζελάκι που είχα, πίνοντας με το ζόρι σχεδόν όλο το νερό που είχαν τα παγούρια μου.
Αυτό ήταν. Τους είχα χάσει για τα καλά. Ήξερα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να τους ξαναπιάσω.(Η αλήθεια είναι ότι και χωρίς κράμπα άντε να είχα κάτσει άλλα 20χλμ μαζί τους)--Οπότε μετά έπιασα έναν πιο φυσιολογικό ρυθμό και συνέχισα μόνος μου.
Στην επιστροφή ζορίστηκα για 2η φορά αρκετά και γι αυτό ευθυνόταν η ζέστη και ο ήλιος. Έκανα μία έξτρα στάση κάτω από κάτι δέντρα και πραγματικά γέμισα μπαταρίες.
Στη Μεσογείων πρέπει να έκανα κολλητήρι σε όλα τα λεωφορεία και πούλμαν που βρέθηκαν μπροστά μου. Αφού απορούσα πραγματικά που έβρισκα τη δύναμη να πατήσω το πετάλι.
Τερματισμός μετά από 8h20' (στο περίπου) μέσα στο bikefestival με πολλά γλυκά τίγκα στη σοκολάτα να περιμένουν να "δαμαστούν". (Και "δαμάστηκαν" ...πιστέψτε με...!
Ήταν ένα ακόμη όμορφο brevet με διαλεχτή παρέα κι ευτυχώς δίχως απρόοπτα.
Καλή επιτυχία σε όλους τους υπόλοιπους που θα το κάνουν το Σάββατο. Τα λέμε από κοντά!
Στο προφίλ μου στο Google+ θα βρείτε και φωτογραφίες από τον τερματισμό μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://plus.google.com/u/0/113985679947814255129/posts
Ευχαριστούμε το Δημήτρη (Κιάμο), το νέωτερο (αυτή τη στιγμή) μέλος της ΜΠΛΕ που μας περίμενε και μας φωτογράφισε!
Επίσης, εδώ έχω γράψει το προσωπικό μου report και στο τέλος έχει ένα ΣΩΣΤΟ gpx αρχείο της διαδρομής.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://frankiebicycle.blogspot.gr/201
2/09/brevet_16.html
@σούλης: θα σε φροντίσω με τρυφερότητα και στοργή. Υπάρχει διαθέσιμο και υπερσύγχρονο ναβιgayσον σύστεμ, όπως στο τριακόσια! Όμως, προτείνω εγκράτεια στις εκδηλώσεις αγάπης, γιατί διαβάζω ότι θα υπάρχουν και μηχανοκίνητοι παπαρ-άτσηδ-ες.
ΑπάντησηΔιαγραφή