Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Βροχερό (?) τριήμερο...

Τη στιγμή που συντάσσω την παρούσα ανακοίνωση όλα τα μετεωρολογικά μοντέλα δίνουν από ψιλόβροχα μέχρι βροχές ΚΑΙ για τις 3 μέρες του τριημέρου.
Παρ όλα αυτά τα ραντεβού μας θα έχουν ως εξής:

Σάββατο 08.30 @ Ble
Edit: Φαντάζομαι τελικά όλοι μέσα κλειστήκατε...

Κυριακή 09.00 @ Ble
Edit:Χαρά Θεού ήταν η σημερινή μέρα. Μπράβο σε όσους πήραν την πρωινή απόφαση και βγήκαν!

Καθαρά Δευτέρα 09.00 @ Ble
Edit:Μούσκεμα θα μας τα κάνει απ ότι φαίνεται...

Δεν γράφω πουθενά το που θα πάμε. Γιατί πολύ απλά δεν είμαι σε θέση να ξέρω. Εξαρτάται περισσότερο από τον καιρό...
Θα παρακολουθώ τα μηνύματά σας και ανάλογα θα τροποποιήσω το πρόγραμμα αν χρειαστεί.

Μην ξεχάσετε να πετάξετε και χαρταετό μέρες που είναι...έτσι?
Για λαγάνες κτλπ...ούτε λόγος... Είμαι σίγουρος πως θα έχουν την τιμητική τους.

Καλό σας τριήμερο!

20 σχόλια:

  1. Για αύριο το πρωί προβλέπεται να ρίχνει τη βροχούλα του, αλλά όλες οι προβλέψεις λένε ότι θα ανοίξει ο καιρός στη συνέχεια. Το πότε θα ανοίξει είναι λίγο σχετικό, μπορεί 9, 10 ή και 11.
    Εγώ έχω σκοπό να κατέβω αύριο γιατί για Δευτέρα δεν υπάρχει αισιόδοξη πρόβλεψη. Υπάρχει κανείς που να θέλει να βγεί έστω και λίγο μετά τις 9 (πχ 10 ή 11), αν βρέχει το πρωί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή δεν βλέπω ενδιαφέρον (δικαιολογημένα), θα πράξω αναλόγως του καιρού. Το πολύ πολύ πάλι προπονητήριο βλέποντας κανένα stage.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, κανείς από τα νότια να μας πει τι συνθήκες επικρατούν στον ουρανό και στους δρόμους και ποα είναι η τάση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετοιμάζομαι για μπλε στις 9.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετοιμάζω το μπέννυ χιλλ μάστερ για λαγό στις 1330. Ωχ αμάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανέλπιστα ωραία βόλτα και σήμερα. Το πρωί στο ble βρήκα τον Γιάννη Βουκελάτο και τον Γιώργο. Αφού αλάξαμε 2 σαμπρέλες στον Γιάννη, ξεκινήσαμε για καταφυγή. Στο δρόμο είχε κάποια νερά εδώ και εκεί, αλλά δεν με προβλημάτισαν γιατί είχα φορέσει τα φτερά και τα πούπουλα, κατά τα άλλα ήμουν ντυμένος σχεδόν καλοκαιρινά. Στην καταφυγή κάναμε αναστροφή και βουρ για καφέ στα Goodys στη Σαρωνίδα, τον οποίον τον κέρασε ο Γιάννης λόγω γενεθλίων (χρόνια πολλά και πάλι Γιάννη). Στον γυρισμό είχαμε αρκετά δυνατό κόντρα αέρα, αλλά οι δρόμοι είχαν στεγνώσει.
    Κάποια στιγμή είδα και τον Βασίλη τον Αλεξανδρή με 2-3 ποδηλάτες να κατευθύνεται προς Σαρωνίδα. Νομίζω ότι όσοι το τολμήσανε (πολύ λίγοι πρέπει να ομολογήσω) αποζημιωθήκανε από την υπέροχη λιακάδα. Τελικά το κοντέρ έγραψε 105 χλμ, όχι και άσχημα για αυτό το διάλειμμα καλοκαιρίας, δεδομένου ότι το επόμενο Σάββατο έχουμε και το ble brevet, που μάλλον πρέπει να το κάνω ενόψει και του γύρου Θυσίας στις 25 Μαρτίου, που αν όλα πάνε καλά θα ήθελα να συμμετάσχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε. Μου προσφερες και το τέλειο δώρο σήμερα...τράβηγμα για 100 χμ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε. Μου προσφερες και το τέλειο δώρο σήμερα...τράβηγμα για 100 χμ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε. Μου προσφερες και το τέλειο δώρο σήμερα...τράβηγμα για 100 χμ. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να ευχαριστήσουμε (μιλάω και για τον Κόσμο κι ας μη με έχει εξουσιοδοτήσει) τους φίλους που ήρθαν να μας δουν και να μας εμψυχώσουν σε αυτή τη βόλτα αναψυχής των 170+ μέσων παλμών...

    Εκτός από το Χρηστάρα ο οποίος μας έδωσε και τις κατάλληλες συμβουλές πριν την εκκίνηση, το μάτι μου πήρε κάπου τον Μπίλυ και μετά στον τερματισμό το βρωμερό μου κορμί ανέχθηκαν οι Παύλος και Σαμπρίνα.

    Η οργάνωση ήταν αρκετά αξιόλογη...πράγμα που σημαίνει ότι έπιασαν τόπο τα 20 ευρώ μας.
    Η διαδρομή είχε σοβαρό συντελεστή δυσκολίας μιας και κέρδιζες σχεδόν 900 υψομετρικά σε μόλις 30χλμ, αλλά το βασικό ζόρι ήταν κρυμένο στις κατηφόρες. Ευθείες είχε κανά - δυό χιλιόμετρα...

    Σε προσωπικό επίπεδο είμαι αρκετά ικανοποιημένος από τον αγώνα αφού δεν ρίσκαρα (πολύ) στις κατηφόρες, ενώ στις ανηφόρες έδωσα ότι μπορούσα.
    Βάθρο ούτε γι αστείο αυτή τη φορά (την άλλη ήμουν κωλόφαρδος!!!!) μιας και είχαν κατέβει πολλές ομάδες και πολλοί σοβαροί αθλητές με πολύ περισσότερα χλμ στο κοντέρ τους από εμένα.
    Το χαρτί τελικά έγραψε 15ος γενικής και 8ος στην κατηγορία μου (30-49) σε σύνολο (νομίζω) καμιάς 45ριας αθλητών.

    Πάμε για άλλα τώρα. Έχουμε και brevet το Σάββατο!
    ΜΗΝ ξεχνιόμαστε!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά έκανες ζαφ να τους ευχαριστήσεις και από το μέρος μου.

    Πραγματικά ήταν χαρά και τόνωση να βλέπεις αυτές τις φάτσες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα να έχουν έρθει για σένα στα σύνορα του πολιτισμού της ασφάλτου με τον λίγο πιο απελευθερωμένο κόσμο του χώματος.

    Το χώμα δε βάφτηκε κόκκινο, όπως θέλει ο τίτλος της ελληνικής ταινίας, αλλά έβαψε τη μούρη μου/μας για τα καλά, αφού η βροχή, που μας έκανε τη χάρη να υποχωρήσει για τις ανάγκες του αγώνα σήμερα, άφησε τις φυτεμένες και κυλιόμενες πέτρες του υμηττού μας να στεγνώσουν και να γίνουν πιο έμπιστες για τη διέλευσή μας πάνω τους στα βαρβάτα κατηφορικά χιλιόμετρα, αλλά και άφησε από άκρη σ'άκρη των δασικών πολλά τετραγωνικά μέτρα κρύου καφέ νερού να περιμένει να πλύνει τα λάστιχα, για να ξαναγεμίσουν αμέσως μετά με λάσπες, που εξσφενονίζονταν στη συνέχεια παντού (με το σχετικό ευχάριστο ήχο, όλα αυτά). Έφαγα χώμα χωρίς να πέσω. Έγινα σαγουρούνι και πραγματικά το φχαριστήθηκα. Το ταπεινό ιντεάλ μου έκανε παραπάνω από τα δέοντα.

    Ο αγώνας μου χαρακτηρίστηκε από την ανάγκη λίγο πριν την εκκίνση για ρελάνς (όσοι έχουν κάνει αρκετή παρέα μαζί μου, κατάλαβαν). Πάω σε ένα τυχερό δέντρο και γυρίζοντας τους βλέπω όλους σε σειρά να περιμένουν την εκκίνηση. Ποτέ μου δεν αγνοώ τη σειρά προτεραιότητας, γι'αυτό έκατσα στις τελευταίες θέσεις για να πάρω εκκίνηση. Ο εκλεκτός ζαφ ήταν κάπου στη μέση.

    Ξεκίνησα με ορθοπέταλο, ήδη ζεσταμένος, και ανέβηκα αμέσως αρκετές θέσεις. Μπήκα στην πρώτη κατηφόρα και αμέσως επιβεβαιώθηκε η εκτίμησή μου για την έκβαση του αγώνα. Σε κάθε κατηφορικό κομμάτι έχανα θέσεις από όποιον βρισκόταν στην αρχή του μερικά δευτερόλεπτα πίσω μου. Δε με πείραξε. Αυτό που ευχαριστήθηκα ήταν ότι σε όλο τον αγώνα δε δέχτηκα καμία προσπέραση όσο χρησιμοποιούσα το δισκοβραχίονά μου για να σπρώξω το ιντεάλ μπροστά. Σε ισιάδες και ανηφορικά χιλιόμετρα, το σκηνικό ήταν ίδιο: πλησίαζα και προσπερνούσα σταθερά τους αντιπάλους. Αμετάκλητα. Μέχρι την κατηφόρα, βέβαια, που αρκετά αεροπλάνα διαφόρων τύπων με έστειλαν για τσάι.. Σαν παππούς που βγήκε να οδηγήσει στην αριστερή λωρίδα αισθάνθηκα για αρκετά δευτερόλεπτα. Ή εγώ είμαι πολύ αργός στην κατηφόρα, ή οι άλλοι είναι ριψοκίνδυνοι.

    Με σωστή λήψη καυσίμων, σπουδή της διαδρομής (εκτός του "έκτακτου" μονοπατιού, που τελευταία στιγμή μου έδειξε ο ζαφ - ευτυχώς), γνώση των δυνάμεών μου, καλή απόδοση στο πετάλι, κακή στην κατηφόρα (και πάλι τις χάρηκα τις δύο πρώτες), τερμάτισα δέκα θέσεις γενικής κατάταξης πίσω από το γίγα, ή αλλιώς δέκα λεπτά. Ίσως, αν δε μ'έπιανε η φυσική-και-αποτέλεσμα-αγωνίας ανάγκη μου τρία λεπτά πριν την εκκίνηση να ήμουν πιο κοντά στην εικοσάδα, αλλά μένει ότι χάρηκα τη διαδρομή, την καλή διοργάνωση, και το να αγωνίζομαι σε διαφορετικές συνθήκες, χωρίς μηχανοκίνητα τριγύρω, με πιο πολλή δράση και περιπέτεια.

    Συγχαρητήρια στο συναθλητή μου και ευχαριστώ σε όσους ήρθαν να μας βοηθήσουν, παρά την προχωρημένη μεσημβρινή ώρα.
    Ίσως ψάξω την ευκαιρία να το ξανακάνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα το ξανακάνουμε ρε Κοσμαδό!
      Αυτό έλειπε....
      Να και η καταγραφή της διοδρομής:

      http://ridewithgps.com/trips/2296892

      Διαγραφή
  12. Λοιπόν, φοράμε στολή από νεοπρέν, βάζουμε πλωτήρες στο ποδήλατο, μάσκα και αναπνευστήρα οπωσδήποτε, ειδοποιούμε το λιμενικό για τη διαδρομή που θα ακολουθήσουμε και βγαίνουμε στην παραλιακή για προπόνηση. Αααα ξέχασα το πιστόλι με τις φωτοβολίδες.
    Χρόνια Πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κάτι ακόμα , ξέρει κανείς αν υπάρχουν cleats για βατραχοπέδιλα.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ (που είχα μια κρυφή ελπίδα...) είχα ετοιμάσει αποβραδίς όλα τα σχετικά... Έμεινα να τα κοιτάω...
      Πάλι για τρέξιμο το βράδυ με βλέπω... (όχι τίποτ' άλλο, αλλά βαριέμαι και το προπονητήριο...)

      Διαγραφή
    3. Τους άφησες να χρονομετρηθούν μόνοι τους; Φαντάζομαι ότι τώρα έχεις χρεωστούμενα για την εθνική μας επέτειο.

      Διαγραφή
  13. Μπράβο στην ομαδάρα μας, super συμμετοχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή