Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Πιάνοντας το Μάη...

Αύριο, τελευταία μέρα του Απρίλη, είναι Τετάρτη κι έχει κλασική απογευματινή.
Η εκκίνηση είναι στις 19:00 από το Ble και θα πάμε μέχρι Σαρωνίδα με μ.ω.τ όχι πάνω από 30 χλμ./ώρα. Το τονίζω, για να μην έχουμε παρασπονδίες, όπως την προηγούμενη Τετάρτη! Δεν θα κυνηγήσουμε άλλα γκρουπάκια και δεν θα κάνουμε επίδειξη watt στα ανηφοράκια!Σύμφωνοι;

Επιπλέον, την Πέμπτη, Πρωτομαγιά και α(πε)ργία, θα διεκδικήσουμε το δικαίωμά μας σε λιγότερη εργασία και περισσότερο ποδήλατο, ξεκινώντας στις 8:30 από το Ble, με κατεύθυνση Αγία Μαρίνα, ανάβαση Κουβαρά και άλλων γειτονικών βουνών, αγωνιστικό καφέ σε καφετέρια των Νοτίων Προαστίων και μπόλικη ποδηλατική - και όχι μόνο - κουβεντούλα.

Δηλώστε!


21 σχόλια:

  1. Μεσα για Πεμπτη πρωι κι εγωωωωωω!!!!Για καφε δεν ξερω αν θα κατσω γιατι με περιμενουν να βαλω μπρος την ψησταριαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέμπτη πρωί αντί για Τετάρτη απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ζηλευω γιατι θα δουλευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Off-topic ON

    Όποιος έχει φωτογραφίες (δικές του) από το brevet της Αταλάντης (300) να επικοινωνήσει μαζί μου άμεσα. Χρειαζόμαστε μια - δυο, τεχνικά άρτιες, σε καλή ανάλυση, προς δημοσίευση στο επόμενο MBike!

    Off-topic OFF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέω "δικές του" εννοώ που να έχει κάνει ο ίδιος τη λήψη, ε; Δεν εννοώ να δείχνουν την αφεντομουτσουνάρα του! χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Στείλε μέιλ/τλφ στον Πάνο (Σκύρο)

      Διαγραφή
    3. Εγω εχω αρκετες Φραγκισκο...

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ Παναγιώτη! Μου στειλανε μπόλικες τα παλικάρια και έκλεισε το θέμα! Keep shooting (photos) στα επόμενα brevet!

      Διαγραφή
  5. Σήμερα θα κατέβει κανένας ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το bike μου είναι χωρίς φρένα μετά το μουσκεμένο 600ρι. Μάλλον δεν το βλέπω. :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά ήταν και σήμερα! Τα λέμε αύριο πρωί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γαμω την αλλεργια μου!Φουλ τρέξιμο μυτης,δεν εχω σταματήσει να φτερνίζομαι απο τη στιγμή που βγήκα να ετοιμάσω το ποδήλατο και άρχισαν παλι οι ενοχλήσεις στο λαιμό.Πηρα ενα zirtec αλλα δεν ειναι για ρίσκο γιατι αν μου κατσει,μετα ειμαι φουλ για νοσοκομείο και δεν ειναι να τρέχουμε ολοι μαζί στο βουνο... 2/2 για τον Κουβαρα.Δεν το εχει η μοιρα μου.Καλα να περασετε παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τον πιάσαμε το Μάη!! (ελαφρώς..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πίαστε τώρα και όσους σας αμφισβοιτήσουν την κυριακή. Μαζί σας, νοερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας λείπεις στη μάχιμη γραμμή και όχι μόνο!

      Διαγραφή
  11. Το παράκανα λίγο...
    Δυνατή (διαλειμματική) την Τρίτη, ζωηρή (tempo) την Τετάρτη το βράδυ...
    Την "άκουσα" λίγο σήμερα...
    Ήθελα και να πάω με τους ανηφορίστες (ο πιο βαρύς ήταν 15 κιλά πιο ελαφρύς από μένα)!

    Η μέρα ξεκίνησε με μεγάλο group, αλλά ήταν σαφές ότι θα χωρίζαμε: άλλοι θέλαν μόνο ευθείες, άλλοι καφέ νωρίς... Στην αρχή είχαμε και κάποια νεύρα (δικά μου και όχι μόνο) γιατί οι μηχανοδηγοί έκαναν κάποια αδικαιολόγητα για την εμπειρία τους λάθη. Παίδες: σε group τόσων ατόμων, η ευθύνη μας (ως μηχανοδηγών) είναι μεγάλη. Πρέπει να είμαστε σοβαροί! Please!

    Μετά τη στροφή προς Καλύβια, είχαμε μείνει 7 (αρκετοί συνέχισαν προς Σαρωνίδα) και ο ρυθμός ήταν "ζωηρός+" ;-). Δε λέω, έκανα καλή προπόνηση δύναμης...

    Στο κατέβασμα από τον Κουβαρά, πήγαμε για καφεδάκι (Everest Κορωπίου), αλλά λίγο μετά την επανεκκίνηση, μια γερή κράμπα με χώρισε από το group. Ο Αλέξανδρος έμεινε πίσω μαζί μου (thanks φίλε) αλλά τον έδιωξα, για να μη χάσει τους υπόλοιπους και για να "υποφέρω" μόνος μου. Ευτυχώς, μια γερή δόση ισοτονικού και λίγο χαλαρό στροφάρισμα επανέφεραν τα πράγματα σε φυσιολογική λειτουργία και έτσι συνέχισα, μόνος μου αλλά σβέλτα...

    Αύριο και μεθαύριο ξεκούραση και την Κυριακή στη Νεμέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..αυτό που φεύγω από το σπίτι για Ανάβυσσο, βρίσκω Κοκκαλιαρη Αγ.Μαρίνα και πίνω καφέ μαζί με Σπύρο, Αλέκο και Δημήτρη και καταλήγω να βολτάρω στου Φιλοπάππου, πολύ μου αρέσει για πρωτομαγιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή