Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

ΣΚ 28 & 29 Μάη

Αύριο ξεκινά το ένδοξο 600αρι μας!
Καλή βόλτα σε όλους που θα το τολμήσουν.

Τι λέτε εμείς που θα μείνουμε εδώ, να πάμε μέχρι την Ανάβυσσο;
Σάββατο στις 08:30 λοιπόν @ Μπλε για Ανάβυσσο και καφέ.

Κυριακή 29 Μάη 08:00 @ Μπλε για ένα ακόμα BLEΦΠΑ 100χλμ. με Συντερίνα και φυσικά καφέ.

***Θερμή Παράκληση:
Κατά την παραμονή μας στη στάση των λεωφορείων στο Μπλε, θα πρέπει να στεκόμαστε όσο πιο κοντά στο πεζοδρόμιο γίνεται, ή καλύτερα επάνω σ' αυτό. Ο κόσμος που μαζεύετε στο σημείο είναι μερικές φορές πάρα πολύς (ιδιαίτερα στα ΦΠΑ), με αποτέλεσμα μερικές φορές να κλείνουμε τη δεξιά λωρίδα του δρόμου, βάζοντας σε κίνδυνο τους εαυτούς μας αλλά και τους διερχόμενους οδηγούς. Επίσης μεγάλη προσοχή χρειάζεται και τη στιγμή που ξεκινούμε από τη στάση. Ας θυμόμαστε ότι ο δρόμος είναι ταχείας κυκλοφορίας και η ταχύτητά μας διαφέρει πολύ από αυτή των διερχόμενων αυτοκινήτων τη στιγμή που ξεκινάμε.

27 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ κι'εγώ αλλά μήπως υπάρχει διάθεση για πιο μακριά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μέσα και εγώ. Αυτή την φορά με λιγότερο αέρα ελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα είμαι και εγώ εκεί με τέτοια παρέα θα μπορούσα να πω όχι 💣💣💣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα ειμαστε εκει αυριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι βόρειοι φεύγουμε 8.25 από Σταυρό Αγίας Παρασκευής και θα σας πιάσουμε κάπου στη παραλιακή...
    Στο καφέ μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που ακριβώς είναι το ραντεβού των βορείων?

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς Στο φανάρι του Σταυρού θα μας δεις για....next time!

      Διαγραφή
  7. Ο πολύ σοφός λαός μας λέει για ''κάτι'' που σέρνει καράβι!!!

    Δεν ξέρω αν γίνεται δεν το έχω δει με τα μάτια μου αλλά αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι ''σέρνει'' 25 μαντράχαλους μέχρι το σούνιο-λαύριο και σου φορτώνει και 500 υψομετρικά ακόμη...έτσι μωρέ για να γυρίσουν και να δυναμώσουν τα ποδαράκια!!!

    Με τις υγείες μας..τέλεια ήταν και σίγουρα αυτά τα αυθόρμητα είναι τα καλήτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον περάσατε καλά σήμερα..

    Ο κοσμαδό σας συμπληρώνει συνεχόμενες απουσίες. Σήμερα τυχαία συνάντησε την πιο παλιά χορηγάρα της λέσχης, σε φάση επανόδου. Ο γιάννης σας χαιρετάει και υπολογίζει μετά το καλοκαίρι να έρχεται να μας λέει ένα "γεια".

    Μέχρι τότε, μάλλον θα έχουμε συναντηθεί κι εμείς καμιά φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πώς τα επιπλέον χιλιόμετρα γίνονται απόλαυση ακόμα και όταν δεν τα έχεις στο πρόγραμμα!!!
    Είδαμε λάδι θάλασσα, ωραίο και μακρύ τράβηγμα από Γιαννάκη και Βασίλη, ερχομό του καλοκαιριού, ποδήλατο του μέλλοντος (μεγιές Χάνα), νέα δυνατή ποδηλάτισσα (well come Φέννη),πονεί λίγο μέση, ωραία ωραία!!!
    Όχι δηλαδή, να μη νομίζουν οι GBIers ότι μόνο αυτοί περνάνε καλά!☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο παίδες!
    Χαίρομαι που περνάτε καλά κι έτσι παρηγορούμαι κι εγώ που χω σχεδόν 2 βδομάδες να κάνω καμιά βόλτα...

    Ευτυχώς η ίωση διαρκείας δείχνει να νικήθηκε τελικά κι ελπίζω από Τετάρτη να κάνω την εμφάνισή μου στις πίσω-πίσω δυάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικά, περαστικά ...γρήγορα Δημήτρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο κι από μένα τέλεια βόλτα!!!Δημήτρη περαστικά.θα κατέβει κανείς αύριο ΦΠΑ ή μου κουραστήκατε σήμερα;Εγώ πάντως είμαι "μέσα" για αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραία ήταν σήμερα. Για χαλάρωμα βγήκαμε και τελικά μας βγήκε λίγο παραπάνω. Αποζημίωση η ωραία παρέα και η φοβερή θέα. Να το ξανακάνουμε, αλλά την επόμενη φορά να πάμε μέχρι Σαρωνίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλα αυτά που ειπώθηκαν δεν μπορούν να μην μείνουν ασχολίαστα. Εγώ μια προτασουλα έκανα και χάρηκα πολύ που είχε ανταπόκριση από όλα τα παιδιά.Τώρα αν το νινί σέρνει καράβια δεν το ξέρω αλλά ξέρω σίγουρα ότι το πελοτον μας ήταν εξαιρετικό,όταν έμεινα από δυνάμεις στο γυρισμό όλοι σταμάτησαν και με την βοήθεια των παιδιών και ιδιαίτερα του Βασίλη φτάσαμε όλοι μαζί όμορφα. Για μένα ήταν πρώτη μεγάλη δυνατή προπόνηση και κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να έχεις δίπλα σου παιδιά με ήθος και αλληλεγγύη,επίσης
    γνώρισα τα καινούρια παλικάρια και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που είμαστε τέτοια ΟΜΆΔΑ, με το χιούμορ μας αλλά και με το αθλητικό πνεύμα!!!! Σας ευχαριστώ όλους και τους βόρειους φυσικά χάρηκα πολυ που σας είδα διότι σήμερα για μένα ήταν μεγάλη χαρά που μπορούσα να σας ακολουθήσω. Βασίλη άλλη φορά σε κερνάω καφέ...ξέρεις εσύ,!!!!Πολλά μπράβο στην Φενη η οποία πήγε πολύ καλά!!!
    Συνεχίζουμε δυνατά με καλά μυαλά και καλή ψυχολογία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα τόσο καλά λόγια, την υποστήριξη, την παρέα, την ενθάρρυνση :)

      Διαγραφή
  15. Καλά ήταν όλα ρε παιδιά αλλά όταν γράφουμε στo post Ανάβυσσο να πηγαίνουμε Ανάβυσσο η να το λέμε από την αρχή εγώ σε κάθε τελείωμα τα έδινα όλα νομίζοντας οτι η προπόνηση θα τέλειωνε και κάθε φορά έβγαινε κάτι άλλο με αποτέλεσμα να ξεφύγουμε αρκετά σε όλα τα πλαίσια τέλος καλά όλα καλά Χάνα θέλω και εγώ καφέ για την ανηφόρα στις τρύπεςχαχαχαχαχ την επόμενη ποίο δυνατή και με περισσότερο ελενχο στην δύναμη 🏁🏁🏁💪💪💪💣💣💣

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όσο για την αλυσίδα στον αγ. Κωνσταντίνο πιστεύω τελικά ότι ήταν από μάτι

      Διαγραφή
    2. Εσύ να κάτσεις στ'αυγά σου και να κοιτάς για να μαθαίνεις γιατί σε προορίζουμε για μεγάλα πράγματα. Θα γλεντάς κόσμο λέμε χαχααχαχα.
      Για να μη σου κουνιέται ο Γιαννόπουλος!!!

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Ο Γιαννόπουλος αν και Αεκ που σημαίνει για μένα αδερφός τον έχω τον Σιδηροπουλο θέλω να περάσω χαχαχχαχαχ

      Διαγραφή
  16. Να πω κι εγω οτι το φχαριστηθηκα ιδιαίτερα χθες! Ήταν εξαιρετικη η ιδέα να πάμε μεχρι Σουνιο και να "ξεφύγουμε" απο την Αναβυσσο. Οι συνθήκες ήταν ιδανικές. Ωραίος καιρος, ωραία παρέα και καλη διάθεση που συνεχίστηκε μεχρι τέλους! Ας ειμαστε και λιγο αυθόρμητοι καμμια φορά! Εχει πλάκα, όπως αποδείχθηκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντελως αναξιοπιστοι...

    εκανα πολυ καλα που εμπιστευτηκα τον Σιδηροπουλο για την Σαββατιατικη 150αρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Παιδιά κι εγώ θα συμφωνήσω με την Χάνα, τα αυθόρμητα έχουν την γλύκα τους. Ήταν μια πολύ ωραία βόλτα και ευχαριστώ για την παρέα και την ενθάρρυνση ! Άντε και σε επόμενες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή