Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Ζέστες και καλοκαιρινό ωράριο πλέον...

Ο Ιούνιος μπήκε για τα καλά και μπήκε ζεστά.
Για να αποφεύγουμε όσο μπορούμε την πρωινή κίνηση, την κίνηση της επιστροφής αλλά και να μην καιγόμαστε από τον ήλιο και τη ζέστη ξεκινάμε καλοκαιρινό ωράριο με αναχώρηση μισή ώρα νωρίτερα ... ήτοι 08.00


Σάββατο συναντιόμαστε στο Ble λοιπόν @ 08.00 και πηγαίνουμε Ανάβυσσο ή και παραπέρα αν υπάρχει διάθεση.
Επειδή κάποιοι μπορεί να θέλουν και μπανάκι αυτό μπορεί να γίνει ως εξής:
Στην επιστροφή σταματάμε για καφέ Αγ.Μαρίνα και όποιος θέλει κάνει τη βουτιά του και οι υπόλοιποι πίνουν καφέ... ή 
σταματάμε στο δημοτικό αναψυκτήριο των Καλυβίων (πάλι με την ίδια λογική), ή αν θέλετε πιο μακριά υπάρχει και το Πόρτο Ράφτη  ή το Σούνιο. 


Κυριακή πάλι παραλιακός προορισμός (Σαρωνίδα) με αναχώρηση από το Ble @ 08.30


12 σχόλια:

  1. Θα είμαι μαζί σας το Σάββατο με το μαγιό στην πίσω τσέπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι'εγώ με το μαγιό μου βεβαίως,βεβαίως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε αν είναι έτσι, τότε να πάρω κι εγώ μαγιό μαζί !! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη τα λες αυτά γιατιί το peloton προβλέπω να τελειώνει στο Φλοίσβο!!! χα χα χα!!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία, βλέπω πάλι καμιά 150αρα αυριο μέχρι να βρούμε καλή παραλία. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα ήταν αλλού γι αλλού το μυαλό μου (όσο μου έχει απομείνει). Ξεκινάω το πρωί με την παρέα και πριν τη Βούλα διαπιστώνω ότι μάλλον έχω ξεχάσει τα κλειδιά πάνω στο αμάξι στο πάρκινγκ του μπλε. Ταχεία αναστροφή και βουρ πίσω. Ευτυχώς τα κλειδιά ήταν όντως πάνω στο αμάξι, οπότε ανακουφισμένος ξαναξεκινάω μόνος προς Ανάβυσσο. Λίγο πριν την Αγ. Μαρίνα με παίρνει ο Δημήτρης (Ζαφειρόπουλος) και μου λέει ότι περιμένει ακριβώς λίγο πιο κάτω στο φανάρι και ψάχνει παρέα για καφέ μέχρι να γυρίσουν και οι άλλοι. Άλλο που δεν ήθελα, οπότε αράξαμε στην νέα καφετέρια και απολαμβάναμε τον καφέ μας με ωραία κουβεντούλα. Να μην τα πολυλογώ ήρθαν και οι άλλοι, κάποιοι κάναμε και μπάνιο και κάποια στιγμή ξεκινάμε για πίσω. Μετά από λίγο συνειδητοποιώ ότι μου λείπουν πάλι τα κλειδιά. Οπότε πάλι πίσω στην καφετέρια όπου είχα ξεχάσει τα κλειδιά πάνω στην καρέκλα και τα είχε μαζέψει η κοπέλα, η οποία μόλις μπήκα στο καφέ και πριν μιλήσω, μου τα κούναγε από μακριά. Φεύγοντας λέω μόνος για μόνος πάλι δεν συνεχίζω λίγο προς Λαγονήσι να γράψω κανένα χαλαρό χλμ? Οπότε λίγο πιο κάτω συναντάω τον Ιπποκράτη και πάμε μέχρι Σαρωνίδα και πάλι πίσω. Καλαμπούρι καλαμπούρι βγήκαν 90 περιπετειώδη χλμ.
    ΥΓ. Πως το λένε εκείνο το συμπλήρωμα που ενισχύει την μνήμη στους ηλικιωμένους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Memo+ με gingo biloba..το διαφημίζει και ο τραγκας...

      Διαγραφή
    2. Memo+ με gingo biloba..το διαφημίζει και ο τραγκας...

      Διαγραφή
    3. Θα πάρω δύο κούτες για να έχω.

      Διαγραφή
    4. Υπάρχει πιο απλή και φθηνή λύση....μαύρη σοκολάτα λέγεται και θα τη βρεις παντού.

      Ερωτευμένε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. μπα, ούτε σοκολάτες, ούτε μπιλόμπες με τσίγκους....
    Είναι απλό, να έρχεσαι με το ποδήλατο και όχι με ΙΧ φορτωμένο....
    ... και ποτέ δεν θα ξαναξεχάσεις τα κλειδιά...
    .
    .
    .
    .
    .
    φτάνοντας στο σπίτι, βρέθηκα με ένα κουλό αριστερό χέρι. Ήταν από καιρό... και απόγινε...
    Μιλάμε για πόνο και αδυναμία κινήσεων....
    Το υπόλοιπο ΣΚ πέρασε με θερμαντικές και πάγο εναλλάξ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή