Πέμπτη 16 Ιουνίου 2016

(Πολύ) Ζεστό ΣΚ

Οι προβλέψεις λένε για 40άρια και ελαφρύ βοριαδάκι. Φανταστείτε να μη φύσαγε δλδ τι θα γινόταν...

Οπότε νομίζω πως η λογική λέει να πάμε σε safe-mode να δώσουμε πρωινό ραντεβού και παραλιακό κοντινό προορισμό. 

Σάββατο λοιπόν το ραντεβού είναι στο Ble @ 08.00 και προορισμός η Σαρωνίδα...ή και λίγο μακρύτερα (πχ Ανάβυσσος) αν υπάρχει διάθεση.

Κυριακή ας διατηρήσουμε το 08.30 @ Ble για χάρη του ύπνου και o προορισμός αποφασίζεται επιτόπου από τους παρευρισκόμενους.



7 σχόλια:

  1. Μήπως να καταλήγαμε κάπου πάλι για μπάνιο;;;;
    Ε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μες στο μυαλό μου είσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε μα!!! Ρίχτε προτάσεις γιατί ο Αλέξανδρος έρχετε φρικαρισμένος από το Όσλο!

      Διαγραφή
  3. Η καλύτερη παραλία πάντως για μπάνιο (για μπάνιοοοο λέω...) είναι ακριβώς κάτω από το Ble.
    Είναι όλα φουσκωμένα στα 120psi...

    Οπότε κάνουμε ένα χρονόμετρο μέχρι αεροδρόμιο κι επιστρέφουμε για ... μπάνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάνουμε μια γρήγορη βόλτα και πίνουμε και το καφεδάκι μας ..... στεγνώνοντας από τη βουτιά στη θάλασσα. Εγώ πάντως θα πάρω το μαγιουδάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι στο μυαλό εμείς δεν καταλαβαίνουμε τίποτα 8 θα είμαι εκεί να δοκιμάσω και τα καινούργια μου γρανάζια semi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή