Οι συναντήσεις μας...
Να θυμίσουμε μερικά βασικά στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τις ομαδικές προπονήσεις κι οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε:
- Κινούμαστε αποκλειστικά σε 2πλό στίχο αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, αλλιώς σε μονό.
- Δεν κάνουμε 3άδες ή ''μπουλούκι''
- Δεν οδηγούμε επικίνδυνα και επιθετικά.
- Μέσα στο γκρουπ δεν αφήνουμε κενά, διατηρούμε τη θέση μας, δεν προσπερνάμε, δεν αλλάζουμε θέση δεξιά/αριστερά.
- Αν νιώθουμε ότι κουραζόμαστε ... πάμε πίσω. Τόσο απλά!
- Αν πρόκειται για βραδινή προπόνηση έχουμε καλά (και σταθερά αναμμένα φώτα) μπρος-πίσω καθώς και ανακλαστικό γιλέκο.
- Η μπροστινή 2άδα ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ να κρατάει έναν σταθερό ρυθμό καθώς επίσης και για τη συνοχή του γκρουπ.
- Οι συμμετέχοντες στις ομαδικές προπονήσεις, συμμετέχουν αποκλειστικά με δική τους ευθύνη, έχουν καλή φυσική κατάσταση και δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας.
ΒΡΑΔΙΝΕΣ προπονήσεις: Τα ΚΑΛΑ φώτα καθώς και τα ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ γιλέκα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για να ακολουθήσετε σε οποιαδήποτε βραδινή μας προπόνηση.
Google Maps:
Ble (στάση λεωφορείου επί της Ποσειδώνος)
Strava Διαδρομές:
Θέλεις να λάβεις μέρος σε ένα Permanent; Θέλεις να μάθεις πως;
Διάβασε εδώ περισσότερα: Main page

+1 03/06
ΑπάντησηΔιαγραφήμέσα για σήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρών για αύριο Σαββατο
ΑπάντησηΔιαγραφήΝασος… δεν ξέρω γιατί αλλά με πέταξε έξω το σύστημα
ΔιαγραφήΚαλησπέρα δύο ερωτήσεις: Α) στην ποδηλασία στις 10 Ιουνίου, πόσα χιλιόμετρα είναι η διαδρομή και με τι ταχύτητα? ( Είναι πράσινο χρώμα αλλά, γραφει tempo +). Β) Για τη διαδρομή στις 13 Ιουνίου πόσα χιλιόμετρα είναι η διαδρομή και πού συναντιόμαστε ? ( που είναι η Καταφυγή???)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ) 10/06 Πράσινη, περίπου 68 χλμ. Β) https://www.google.gr/maps/place/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1+%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1/@37.6927045,23.9518309,13.25z/data=!4m6!3m5!1s0x14a1ee3b331d2233:0x50bb4ecaf4717af5!8m2!3d37.6808076!4d23.9413366!16s%2Fg%2F11bw4780zz?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDYwMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D (Καταφυγή) Συνάντηση και τις 2 μέρες εδω: https://www.google.com/maps/search/37.905289,+23.718133?entry=tts&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIPu8ASoASAFQAw%3D%3D
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, κατά λάθος είχα αφήσει άλλη περιγραφή στον πίνακα. τώρα έχει διορθωθεί. Όπου γράφει έναρξη από Ble η συνάντηση ειναι εδώ https://maps.app.goo.gl/AFHQy5CQ4fYjxbix8
ΔιαγραφήΘα χαρούμε να σε δούμε σε κάποια από τις διαδρομές μας.
+1 10/06
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα για σήμερα Τετάρτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΓ. Τσακιρακάκης. Θα ήθελα να πω, αν είναι να συνεννοείστε μέσο βάιμπερ καί σέ ότι άλλο, γιά τις προπονήσεις ακόμη καί τό Δ.Σ., τι νόημα έχει να υπάρχει αυτή εδώ η σελίδα; Ας δημοσιέυετε καί τό πρόγραμμα των προπονήσεων στο βάιμπέρ σας. Είμαστε εκατό ενεργά μέλη και μαζευόμαστε μόνο γιά εκλογές, δώρα καί πίτες. Μήπως πρέπει να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο; Να υπάρξει λίγο πιό συλλογική συνείδηση; Από ίντριγκες έχουμε χορτάσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα για αύριο Κυριακή για Ανάβυσσο και καφέ στην επιστροφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΝάσος…. κάτι έχει το tablet μου και με αποσυνδέει συνέχεια
Διαγραφή