Τρίτη 2 Ιουνίου 2026

Πρόγραμμα Ιουνίου

       Οι συναντήσεις μας...

Να θυμίσουμε μερικά βασικά στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τις ομαδικές προπονήσεις κι οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε:


  1. Κινούμαστε αποκλειστικά σε 2πλό στίχο αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, αλλιώς σε μονό. 
  2. Δεν κάνουμε 3άδες ή ''μπουλούκι''
  3. Δεν οδηγούμε επικίνδυνα και επιθετικά. 
  4. Μέσα στο γκρουπ δεν αφήνουμε κενά, διατηρούμε τη θέση μας, δεν προσπερνάμε, δεν αλλάζουμε θέση δεξιά/αριστερά.
  5. Αν νιώθουμε ότι κουραζόμαστε ... πάμε πίσω. Τόσο απλά!
  6. Αν πρόκειται για βραδινή προπόνηση έχουμε καλά (και σταθερά αναμμένα φώτα) μπρος-πίσω καθώς και ανακλαστικό γιλέκο.
  7. Η μπροστινή 2άδα ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ να κρατάει έναν σταθερό ρυθμό καθώς επίσης και για τη συνοχή του γκρουπ.
  8. Οι συμμετέχοντες στις ομαδικές προπονήσεις, συμμετέχουν αποκλειστικά με δική τους ευθύνη, έχουν καλή φυσική κατάσταση και δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας.




ΒΡΑΔΙΝΕΣ προπονήσεις: Τα ΚΑΛΑ φώτα καθώς και τα ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ γιλέκα είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για να ακολουθήσετε σε οποιαδήποτε βραδινή μας προπόνηση.









Google Maps:

Ble (στάση λεωφορείου επί της Ποσειδώνος)

Πυροφυλάκειο Υμηττού

Παναθηναικό στάδιο

Βουλή


Strava Διαδρομές:

Σαρωνίδα


Ble Permanents:

Θέλεις να λάβεις μέρος σε ένα Permanent; Θέλεις να μάθεις πως; 

Διάβασε εδώ περισσότερα: Main page




,

Οι ομαδικές προπονήσεις του Ble CC είναι ανοιχτές σ' όλους, αρκεί να τηρούν τους κανόνες και να έχουν θετική ομαδική διάθεση.  


29 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/6/26, 9:35 μ.μ.

    Παρών για αύριο Σαββατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/6/26, 9:37 μ.μ.

      Νασος… δεν ξέρω γιατί αλλά με πέταξε έξω το σύστημα

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος8/6/26, 5:09 μ.μ.

    Καλησπέρα δύο ερωτήσεις: Α) στην ποδηλασία στις 10 Ιουνίου, πόσα χιλιόμετρα είναι η διαδρομή και με τι ταχύτητα? ( Είναι πράσινο χρώμα αλλά, γραφει tempo +). Β) Για τη διαδρομή στις 13 Ιουνίου πόσα χιλιόμετρα είναι η διαδρομή και πού συναντιόμαστε ? ( που είναι η Καταφυγή???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α) 10/06 Πράσινη, περίπου 68 χλμ. Β) https://www.google.gr/maps/place/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1+%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%86%CF%85%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1/@37.6927045,23.9518309,13.25z/data=!4m6!3m5!1s0x14a1ee3b331d2233:0x50bb4ecaf4717af5!8m2!3d37.6808076!4d23.9413366!16s%2Fg%2F11bw4780zz?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDYwMS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D (Καταφυγή) Συνάντηση και τις 2 μέρες εδω: https://www.google.com/maps/search/37.905289,+23.718133?entry=tts&g_ep=EgoyMDI1MDIwNS4xIPu8ASoASAFQAw%3D%3D

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα, κατά λάθος είχα αφήσει άλλη περιγραφή στον πίνακα. τώρα έχει διορθωθεί. Όπου γράφει έναρξη από Ble η συνάντηση ειναι εδώ https://maps.app.goo.gl/AFHQy5CQ4fYjxbix8
      Θα χαρούμε να σε δούμε σε κάποια από τις διαδρομές μας.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος13/6/26, 5:27 μ.μ.

    Γ. Τσακιρακάκης. Θα ήθελα να πω, αν είναι να συνεννοείστε μέσο βάιμπερ καί σέ ότι άλλο, γιά τις προπονήσεις ακόμη καί τό Δ.Σ., τι νόημα έχει να υπάρχει αυτή εδώ η σελίδα; Ας δημοσιέυετε καί τό πρόγραμμα των προπονήσεων στο βάιμπέρ σας. Είμαστε εκατό ενεργά μέλη και μαζευόμαστε μόνο γιά εκλογές, δώρα καί πίτες. Μήπως πρέπει να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο; Να υπάρξει λίγο πιό συλλογική συνείδηση; Από ίντριγκες έχουμε χορτάσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/6/26, 9:20 μ.μ.

    Μέσα για αύριο Κυριακή για Ανάβυσσο και καφέ στην επιστροφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νάσος…. κάτι έχει το tablet μου και με αποσυνδέει συνέχεια

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος19/6/26, 8:41 μ.μ.

    Μήπως λέω μήπως υπάρχει πρόβλεψη για καφέ κάπου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε κάπου θα πιούμε και τον καφέ μετά την Μερεντα... Το συζητάμε το πρωϊ

      Διαγραφή
    2. 50-50 για Σάββατο πρωί

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος24/6/26, 2:01 μ.μ.

    Θα σας πετύχω στο ύψος της Βάρκιζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή