Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Βραδινή Τετάρτης (14/12)

Κατά τα ειωθότα, εκκίνηση στις 19:00 από το Ble.

  1. Σταματάμε στα κόκκινα φανάρια.
  2. Ανασυγκρότηση στη Λίμνη Βουλιαγμένης στην επιστροφή (μπαίνουμε δεξιά στον "παράδρομο")
Επίσης, μια συμβουλή: Όταν έχεις κάνει "λούφα" (χωμένος μέσα στο γκρουπ επί 40+ χλμ διαδρομής) είναι τουλάχιστον ... αντι-αθλητικό να κάνεις σπριντ προς το φανάρι της Αναβύσσου... Πόσο μάλλον να κάνεις σπριντ περνώντας δίπλα από κάποιους που σε "τράβηξαν" για πάνω από μια ώρα και που αν σπρίνταραν θα σε πέρναγαν σα σταματημένο... Ο νοών νοείτω... (Δεν κάνω τον έξυπνο, τα λέω για να μαθαίνουμε / βελτιωνόμαστε όλοι). 

ΥΓ: Έχω κάμποσες μπλούζες που δεν έχουν παραλάβει οι ιδιοκτήτες τους. Μπορώ να φέρω μια-δυο μαζί μου (π.χ. soulis, george_orf, chris...). Πείτε μου ποιοι θα είστε (σίγουρα) για να τις φέρω. Επίσης, όποιος θέλει με παίρνει τηλέφωνο για να βρεθούμε (είτε στη Ηλιούπολη, είτε στο Χαλάνδρι, είτε κάπου στο ενδιάμεσο) για να παραλάβει. 


24 σχόλια:

  1. Φράγκι, έχε μαζί σου την δικιά μου αν μπορείς!!! Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και κάτι άλλο να συμπληρώσω :

    1. Κράνος
    2. Ανακλαστικό γιλέκο φορεμένο
    3. Ισχυρά φώτα και μπροστά και πίσω

    Πράγματα που χιλιάδες φορές λέμε και χιλιάδες φορές δεν γίνονται.
    Χθές στην πισίνα συνάντησα τον Γιώργο Σακλά που μου ζήτησε να μην επιτρέπουμε σε κάποιον ά-κρανο να έρχεται μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....για ποιον κτυπάει η καμπάνα για το αντι-αθλητικό?? ...τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, τα δε δυσκόλως αγνοούνται .... και μάλλον αγνοούνται!!

    Φραγκίσκο, για τη μπλουζα medium καλοκαιρινή με όνομα "Mac..." ευχαριστώ !!

    καλημέρα σε όλους ... τα λέμε το βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράσινος για σήμερα.
    Nέα καυτά θεματάκια στο τραπέζι...


    Φραγκίσκο εάν σου είναι δύσκολο για τη μπλούζα σήμερα, έχει ο θεός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πρασινος και εγω,θα μπω στο τρενο απο βουλα γιατι ξεμεινα απο ανακλαστικο γιλεκο και δεν θελω με τιποτα να κανω την διαδρομη μονος βουλα-αλιμος.
    @φραγκισκο¨"ασε το μπλουζακι μη σε χωνω,θα βρεθουμε καπου εξωποδηλατικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρχικά να σας πώ ότι είμαι καλά. Ένα γερό 'μπιφτέκι' στον αριστερό μηρό (τα assos το προφύλαξαν καλά) κι ένα θλαστικό τραύμα δίπλα στον αστράγαλο. Κατά τα άλλα καλά, ελπίζω να μην χάσω την πισίνα τις επόμενες ημέρες.

    Στα δικά μας τώρα και λίγο εν θερμώ.
    Η κατάσταση έχει γίνει επικίνδυνη.
    Και μοναδική λύση είναι να κάνουμε τους 'χωροφύλακες'. Άχαρος ρόλος αλλά πλέον απαραίτητος.
    Όσο έβλεπα το παιδί με το τρέκινγκ, χωρίς κράνος, να χαροπαλεύει στο δεξιό του δρόμου στην 4η - 5η σειρά, όλοι οι υπόλοιποι να έχουνε (έχουμε) αφήσει κενό 4 ποδηλάτων πίσω του και να είμαστε όλοι αριστερά, κάτι μου έλεγε ότι δεν πάμε καλά. Προσπάθησα να έχω διέξοδο προς τα αριστερά, αλλά όλοι είχαν αποφασίσει το ίδιο.
    Έτσι στην -αναγκαστική θα τα πούμε παρακάτω- αλλαγή ρυθμού, η λοταρία έπεσε σ' εμένα. Ο μπροστινός κοκκάλωσε κλείνοντας μου την αριστερή διέξοδο και το μόνο που μου έμενε ήταν να καρφωθώ πάνω του και μετά κάτω. Με απέφυγαν δυό τρεις κι ένας έπεσε επάνω μου. Ευτυχώς με τις λιγότερες συνέπειες.

    Ας μιλήσουμε γιά τα λάθη :
    1. Οι μπροστινοί έφυγαν πολύ δυνατά. Αποτέλεσμα το (3).
    2. Τους ακολούθησαν όλοι όσοι δεν είχαν ακούσει τίποτε από αυτά που συζητήσαμε πρίν. Είδαν φώς και μπήκαν.
    3. Αναγκαστικά οι πρώτοι έκοψαν τον ρυθμό. Απότομα ή όχι δεν ξέρω. Ξέρω όμως ότι στην 7η σειρά που ήμουν η διακοπή ήταν κατακλυσμιαία (προφανώς και λόγω της απειρίας των προπορευομένων).
    4. Ανέφερα προηγουμένως τα του τρέκινγκ. Υποχρέωση του διπλανού του ήταν να τον στείλει αμέσως πίσω. Και το εννοώ.

    Υπό τις παρούσες συνθήκες σήμερα ήταν η τελευταία μου νυχτερινή Τετάρτη.
    Έχω ένα πρόγραμμα, έχω την εργασία μου, την οικογένειά μου και τις υποχρεώσεις μου και δεν αξίζει να διακινδυνεύω χωρίς λόγο.
    Μου κακοφάνηκε που αντέδρασα πολύ άσχημα, αλλά με επηρέασε και το ότι έβλεπα το κακό να έρχεται και δεν μπορούσα να κάνω τίποτε.
    Τα ξαναλέμε στις βόλτες του ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε Παναγιώτη (αν και δεν σε γνωρίζω μάλλον), επέτρεψέ μου να σου πω πως κάνεις λίγο λάθος. (σε ότι αφορά τις συνθήκες).
    Βάσει της δικής μου οπτικής γωνίας (ήμουν 2ος ή 3ος δεξιά) θα σου πω το εξής:
    Ο ρυθμός ήταν σταθερός και λογικός τα τελευταία λεπτα πριν την πτώση.
    Το παιδί με το τρέκινγκ δεν ήταν στην παρέα. Τον προσπερνάγαμε...
    Απλά η προσπέραση σταδιακά σταμάτησε όταν το φανάρι κοκκίνησε...
    Όπου οι πρώτοι σταμάτησαν (όπως έχει συμφωνηθεί) αλλά κάποιοι τους προσπέρασαν από αριστερά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να υπάρξουν κενά και σε συνδυασμό με τα πολλά "πηγαδάκια" και την έλλειψη συγκέντρωσης, ήρθε η δική σου πτώση. Και για να μην παρεξηγηθώ δεν υπονοώ πως ευθύνεσαι ή ότι χάζευες... Πιθανώς να είσαι και ο τελευταίος που φταίει.
    Όπως και να χει εύχομαι περαστικά και να είναι και η τελευταία σου(πτώση).


    Κατά τ άλλα να συμφωνήσω μαζί σου στο 101% ότι οι βραδυνές βόλτες είναι επικίνδυνες και αγχωτικές ειδικά όταν το τρενάκι είναι μεγάλο.

    ΥΓ: Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων έγραψα το τι αντιλήφθηκα εγώ τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Αν κάποιος θεωρεί πως κάνω λάθος ή ξεχνώ σημαντικές λεπτομέρειες παρακαλώ να με διορθώσει.
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το λέω και το ξαναλέω !
    Δεν είναι δυνατόν να πηγαίνουν το βράδυ 50 ποδήλατα κολλητά στην παραλιακή,περνώντας φανάρια και αποφέυγοντας λακούβες ...τουλάχιστον πριν το ύψος της Γλυφάδας , όπου η κίνηση των αυτοκινήτων τα φανάρια και το οδόστρωμα δεν βοηθούν την όλη κατάσταση..Ο κίνδυνος είναι μεγάλος, όσο προσεκτικοί και να είμαστε, διότι ο ένας εξαρτάται από τον άλλο!!
    Προτέινω , το γκρουπάρισμα να γίνεται μετά Vive Mare, όπου ο δρόμος ανοίγει..Θα μπορούσε μάλιστα το ραντεβού να δίνεται εκεί, οπότε όποιος θέλει μπορεί να ξεκινάει ανεξάρτητος από το Ble , για να κάνει και ζέσταμα , προκειμένου να είναι στο Vive mare μια συγκεκριμένη ώρα.

    Παναγιώτη , λυπάμαι για το ατυχές συμβάν και καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου. Μην το βάζεις όμως κάτω ! υπάρχουν και εναλλακτικές λύσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θα συμφωνήσω κι εγώ με το Μάνο... Το έχω αναφέρει και στον Frankie 2-3 φορές ότι τα μεγάλα group του sunset ride παντα με αγχωναν.... Στην αρχή επειδή ήμουν ψαράς, ενώ τώρα γιατί θέλω περισσότερο να ευχαριστιέμαι τη βόλτα παρά να είμαι συγκεντρωμένος 110% να μην μπορώ να ξεκολλήσω τη ματιά μου απο τη ρόδα του μπροστινού και να μένω μακριά απο παγούρια φαγητό κλπ όσο στροφάρω.
    Να μην παρεξηγηθώ ότι αυτος είναι ο λόγος που σταμάτησα να έρχομαι. Σταμάτησα γιατί μετακόμισα Γλυκά Νερά και δεν διαθέτω αυτοκίνητο για να το φέρνω με φορτωμένο το ποδήλατο στο μπλε (παρεπιπτόντως πείτε μου καλορίζικο...) Σήμερα ήταν ειδική περίπτωση. Ξεκινήσαμε με Τζέβε λίγο νωρίτερα και στην Αγ. Μαρίνα ανεβήκαμε προς Σταυρό ώστε να ειμαι σπίτι λογική ώρα...
    Την αγάπη μου σε όλους! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. -Δεν ξέρω αν σταματήσατε στο φανάρι του Αγίου Κοσμά, η αν η επιβράδυνση έγινε γιά το κόκκινο.
    -Εγώ πάντως έπεσα αρκετά πριν το φανάρι.
    -Το παιδί με το τρέκινγκ 'είδε φώς και μπήκε'. Υποχρέωσή μας είναι να του εξηγήσουμε πως πρέπει 'να βγεί'.

    Καλημέρα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μήπως πρέπει να κάνουμε κανένα ευκελεο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. Παναγιώτη περαστικά (και εύχομαι να αναθεωρήσεις την απόφασή σου.)
    2. Ήμουν στη 2η σειρά όταν ξεκινήσαμε. Με το "καλημέρα" 33αρα....... ΠΩΣ να κολλήσουν οι από πίσω? Ακόμα δεν είχαν βγάλει τα ποδήλατα στο δρόμο..... Βάλαμε το κεφάλι κάτω και ΠΑΤΑΓΑΜΕ...... Πολύ Ωραία.....!!!!!
    3. Η λύση δόθηκε (τυχαία ή ηθελημένα, δεν ξέρω....) Χωρίστήκαμε σε δύο γκρουπάκια και συνεχίσαμε.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ πλέον.
    Μπουλούκι ΔΕΝ....... ΔΕΝ.

    [..συνέχεια σε λίγο]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. .... και εκεί που πηγαίναμε ΣΚΟΡΠΟΧΩΡΙ με 33.... νά'σου το κόκκινο φανάρι. ΦΩΝΑΞΑΜΕ "στοοοοππππ φανάααααρι", ένας πέρασε τέρμα αριστερά φωνάζοντας ".... ούτε για αστείο δεν σταματάμε σε τέτοια...." και μετά μάθαμε και για την πτώση.

    Μια χαρά.....

    ΔΥΟ γκρουπάκια. Όχι αργό και γρήγορο, απλά 1ο και 2ο.... ΟΛΟΙ ΤΣΑΜΠΙΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ, κανείς δεν θα μείνει πίσω.... απλά θα είμαστε πιο ευέλικτοι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παναγιώτη περαστικά.
    Τι έγινε πάλι ρε παιδιά;
    Δεν κατάφερα να έρθω δίοτι είχε ο μικρός μια θεατρική παράσταση.

    Τι να πω. Έχω μπερδευτεί.
    Συμφωνώ με το Μάνο. Θα ξαναπώ μία παλιά πρόταση που έχει γραφτεί εδώ. Τις Τετάρτες και όταν έχουμε τόσο κόσμο στην παρέα, πρέπει να υπάρχουν 2 ή 3 γκρουπ σε κάποια απόσταση μεταξύ τους 10 έως 15 μέτρα. Μόνο για λόγους ασφάλειας και όχι για να διαχωρίζονται οι καλοί από τους κακούς κλπ.
    Αντί λοιπόν για ένα μεγάλο τρένο να γίνουν βαγόνια με απόσταση ασφαλείας μεταξύ τους. Επί του πρακτέου μπορούν παιδιά της ομάδας να αναλάβουν, οδηγοί των βαγονιών και ουρές αυτών.
    Και πάλι περαστικά ρε Παναγιώτη(και εύχομαι να αναθεωρήσεις την απόφασή σου όπως λέει και ο Πέτρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να πούμε και λίγο τα καλά της χτεσινής βόλτας ρε παιδιά όμως, η οποία μετά την ατυχία του φίλου Παναγιώτη, χωρίστηκε σε 2 γκρουπ.

    Στη συνέχεια τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα. Πήγαμε όλοι πιο προσεκτικά μέχρι τα λιμανάκια με καλό ρυθμό και συνοχή. Από τη Βάρκιζα και μετά ο ρυθμός έγινε ακόμα καλύτερος και οι αλλαγές στις μπροστινές 2άδες συχνές.
    Οι μπροστινοί δλδ οδήγαγαν για περίπου 5χλμ και αυτό έδωσε τη δυνατότητα σε όλους να κάτσουν στο κεφάλι.
    Με παρόμοιο τρόπο και ρυθμό έγινε και η επιστροφή, απλά σε αυτή την περίπτωση γυρίσαμε σε 1 γκρουπ χωρίς πολλές αλλαγές.
    Το φαινόμενο της φυσαρμίνικας σχεδόν δεν υπήρξε.

    Αλήθεια κράτησε κανείς ΜΩΤ για χτες? Πρέπει να ήταν πάνω από 32-33.



    Άσχετο: Φραγκίσκο πως θα μπορέσω να αποκτήσω δύο μπλούζες XL μία χειμερινή και μία καλοκαιρινή, οι οποίες θα γράφουν DimZaf ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν ήταν τυχαίο το μοίρασμα σε δύο γκρουπ. Ήταν απόφαση δικη μου και του Χρήστου, ώστε να επανέλθει η ηρεμία. Αποδείχτηκε σωστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kαι βέβαια αποδείχτηκε σωστή αφού είναι μονόδρομος σε τέτοιου είδους καταστάσεις-κρίσεις μέσα σε πολυμελείς ομάδες.
    Όλοι οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε και να πειθαρχούμε στις αποφάσεις που κοινοποιούνται, είτε μέσω του site, είτε προφορικά λίγο πριν την εκκίνηση, ακόμα κι αν δεν συμφωνούμε 100%.
    Αυτό διασφαλίζει ομοιογένεια, γαλήνη και ασφάλεια στη ποδηλασία.
    Αυτές οι κατευθύνσεις πρέπει και μπορούν να ελέγχονται απο τους έμπειρους Ble(και είναι πολλοί οι άτιμοι), ώστε να διασφαλίσουν ένα ποιοτικό peloton.
    Oι υπόλοιποι φίλοι που δεν μπορούν, ή δεν θέλουν, ή θέλουν κάτι αλλο, θα οργανωθούν αναγκαστικά σε άλλο, ή άλλα γκρουπ και θα σμίξουμε χαρούμενοι στις ανασυγκροτήσεις!

    Περαστικά Παναγιώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω μπήκα στο group από την Βουλα και μέχρι την Αναβυσσο ήταν τέλεια με συχνές αλλαγές που λείπουν από το group και γιαυτο δεν ευθύνονται οι τελευταίοι που δεν πανε μπροστά αλλά οι μπροστά που δεν πανε ποτέ πίσω. Το γυρνά ήταν άσχημο έβλεπα ένα group σαν ακορντεόν να πηγαίνει με 32+ και το σπριντ της Βαρκιζας να ξεκινάει 2 ώρες νωρίτερα. Γιαυτο κάποιοι πρέπει να προσαρμοστουν στους κανόνες Η να τους αφήσουμε να κάνουν την προπόνηση τους χωρίς να μας παρασερνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παναγίωτη, απ'ό,τι έχω καταλάβει από το χαρακτήρα σου και την εμπειρία σου, δεν αγανακτείς χωρίς λόγο. Το πράγμα έχει αλλάξει από παλιότερα και πρέπει λίγο θυμηθούμε πώς ήταν πριν λίγους μήνες.
    Στις δεκάδες χιλιάδες χιλιομέτρων που έχεις καλύψει, σίγουρα έχεις ξαναπέσει και έχεις ξανανιώσει άσχημα, αποκτώντας και άλλα μπιφτέκια. Δεν είναι τίποτα αυτά για σένα.
    Καί όταν ηρεμήσεις εντελώς, θα καταλάβεις αν θέλεις να έρθεις να μου ξαναφωνάξεις "τσίκι-τσίκι, κάτσε κάτω!"
    Ως τότε, περαστικά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να πω κι' εγώ....

    α. εάν κατά την ημέρα πρέπει να είμαστε 100% συγκεντρωμένοι, τη νύχτα πρέπει 110%. (μάνος- dimzaf)
    β. πρέπει κάποιοι να κάνουν τους χωροφύλακες για αυτούς που δεν ξέρουν-καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν (παναγιώτης)
    γ. πρέπει να διαμορφώνουμε τη βόλτα με βάση το τι συμβαίνει κάθε στιγμή και να κάνουμε τις απαραίτητες διορθώσεις (φραγκίσκος)
    δ. μόλις ξεκινάμε... οι πρώτοι δεν εξαφανίζονται
    αλλά και οι πίσω δεν έρχονται με το πάσο τους(πέτρος)
    ε. πρέπει να υπάρχει ηρεμία, μικρότερες ταχύτητες και μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ μας μέχρι το vive (οι πρώτοι δεν το ξεσκίζουν (ξανά)) (μάνος-πέτρος)
    στ. πρέπει να γίνονται αλλαγές συχνές σε αυτούς που προπορεύονται ούτως ώστε να αλλάζουμε θέσεις και να μάθαίνουμε όλοι (δεν είναι τυχαίο ότι στις πρώτες σειρές δεν έχουμε συχνά πτώσεις. όχι... δεν οφείλεται μόνο στο ότι μπροστά είναι όλα τα τσαμπιόνια, αλλά και στο ότι οι μπροστά 'ροχαλίζουν' λιγότερο από τους πίσω) (χάρης)
    ζ. οι περισσότερο έμπειροι πρέπει να διδάσκουν τους λιγότερο και ας κινδυνεύουν να παρεξηγηθούν
    η. η ασφάλειά μας προέχει των πάντων (κράνη, ισχυρά φώτα, αντανακλαστικά γιλέκα, σταματάμε στα κόκκινα φανάρια (τουλάχιστον σ'αυτά εντός πόλης)
    θ. όλοι είμαστε ενθουσιασμένοι που θα κάνουμε ποδηλατάκι, αλλά θα πρέπει να μάθουμε να κρατούμε τον ενθουσιασμό μας για τις ανηφόρες και πάντως να προσέχουμε μήπως με τον ενθουσιασμό μας σκοτώσουμε τον διπλανό μας
    ι. περαστικά παναγιώτη

    (όπως είδατε το έκανα δεκάλογο..... τυχαίο; δε νομίζω....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μόλις γύρισα από την πισίνα, οπότε σας συγχωρώ όλους (χα-χα-χαάααάα).
    Ναί έχω ξαναπέσει.
    Αλλά ποτέ σε γκρούπ.
    Ακόμη και στο PBP, στο οποίο βρέθηκα σε άπειρα διαφορετικά γκρούπ(ς), τις δυό τρείς φορές που αισθάνθηκα ότι κινδυνεύω, ανέκρουσα πρύμναν.
    Γνωρίζω ότι ήταν λάθος μου να προαπαθήσω να κρατήσω την 6η-7η θέση, όπως είχαμε συνεννοηθεί πριν ξεκινήσουμε. Όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν ή κάθομαι στις πρώτες θέσεις ή πιάνω μιά 'γνωστή' ρόδα.
    Ανεξάρτητα από όλα θέλω να ζητήσω συγγνώμη αν παραφέρθηκα. Ειδικά τώρα που δεν έχω χάσει τα μπάνια μου και ο ώμος που φοβόμουν γυρίζει μιά χαρά, τίποτα δεν μας σταματά.

    Έτσι Σάββατο πρωί έχω να βγάλω τον νεώπα Δημήτρη μέχρι το Σούνιο. Φαντάζομαι ότι μπορούμε να πάμε μέχρι Ανάβυσσο μαζί. Μετά θα τον μαστιγώσω στην Καταφυγή.

    Μην μου εύχεστε άλλα περαστικά. Ήδη πέρασαν.
    Πάντως σας ευχαριστώ πολύ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επέστρεψα από ατομική τουμπανιστάν επίσκεψη στο φανάρι της σαρωνίδας, συνολικά 76 χλμ χωρίς να βάλω πόδι κάτω (και χωρίς να προκαλώ σε κανένα φανάρι).
    Λοιπόν, δεν ξέρω πώς ήταν εχτές, αλλά αισθάνομαι ότι πρέπει να συγχαρώ τον αρχιτέκτονα του κατασκότεινου σκηνικού στα λιμανάκια. Δεν παίζεται όποιος και να είναι ο καραγκιόζης! Το απόλυτο χάσιμο. Το φανάρι μου έσκιζε το πυκνό σκοτάδι και δε θέλω να ξέρω πώς ΔΕ θα φαινόμουν αν δε φορούσα εγώ το γιλέκο και το όνιξ μου το πίσω φανάρι του. Επικίνδυνο και για άλλους αποτρεπτικό. Όχι, όμως, και για έναν από τους θρυλικούς μπλέδες.
    Βγήκε ωραία, όμως. Το ευχαριστήθηκα. Μοναχική προπονησούλα με μωτ τριαντακάτι. Για μένα είναι καλά.
    @yannis: Άλλαξες υλικό στο σκελετό σου (έφυγε οριστικά το aluminas, απ'ό,τι καταλαβαίνω) και άντε να καταλάβω από τη φωτογραφία ότι είσαι εσύ. Κανόνισε να γίνεις αργός σαν το φίλο σου το τζέβε τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @DimZaf Καλοκαιρινή κοντομάνικη ή μακρυμάνικη; (Κάνε μου ένα τηλ. ή στείλε μου ένα email όποτε μπορέσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα κάνουμε κάτι καλο αύριο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή