Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Σάββατο και Κυριακή 28-29 Σεπτέμβρη

Αφορμή της 25ης Σπαρτακιάδας που θα γίνει το επόμενο Σάββατο ας κάνουμε κάτι σχετικό ως ψυχολογική (περισσότερο) προετοιμασία. 

Το Σάββατο λοιπόν στις 08.00 αναχώρηση από Ble για Ανάβυσσο-Αγ.Κων/νο-Συντερίνα κι επιστροφή παραλιακά σε ρυθμό αντοχής.
Non - Stop. (Άντε μία 2λεπτη για relans. Κοινώς...πιπί)

Φαγητό μαζί μας και 2 παγούρια νερό επιβάλλονται.
Τρώμε και πίνουμε στο γκρουπ τηρώντας τους κανόνες και δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο να μη δημιουργήσουμε ατύχημα.

Γκρουπαριστά θα πάμε, γκρουπαριστά θα ανέβουμε τα ανηφοράκια, γκρουπαριστά θα γυρίσουμε.
Όλα υπό τις οδηγίες του DS.



Κυριακή (για όσους ενδιαφέρονται) 08.30 στο Ble. Στροφάρισμα μέχρι Σαρωνίδα.
Αν προκύψουν άλλες ανάγκες/επιθυμίες (για Κυριακή) πείτε μου και θα κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις.

13 σχόλια:

  1. Γκρουπαριστά θα πάμε, γκρουπαριστά θα ανέβουμε τα ανηφοράκια, γκρουπαριστά θα πιούμε καφέ, γκρουπαριστά θα γυρίσουμε.
    Όλα υπό τις οδηγίες του DS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω ενα δυνατο 70αρι MTB αυριο σε λημερια που δεν εχω ξαναπαει,κι αφου τρωω πορτα απο Σπαρτακιαδα λογω ηλικιας λεω να παω εκει.Τα λεμε την Τεταρτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι super randonneur ?
      Έχω την αίσθηση ότι ο περιορισμός ηλικίας δεν ισχύει για εμάς...
      Πάρε τηλέφωνο σε 6938050180 και ρώτα ή μίλα με DcRoula σε facebook... Η αίτηση που πρέπει να ισχύει για εμάς είναι http://www.pepa.gr/index.php/topics/topic/694

      Διαγραφή
  3. παρών κι'εγώ για γκρουπαριστή προπόνηση πάντα υπό τις εντολές του ανεπανάληπτου (coach).
    Πιστεύω να μας αφήσει να ρουφίξουμε και μια τζούρα καφέ γιατί ποιός τον ακούει τον τάσο μετά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο καφές σε θερμός και θα ευχηθούμε πάνω στη σέλα... αστειεύομαι.. ότι θέλει ο λαός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα καφεδάκι στην Σαρωνίδα στην επιστροφή θα τον πίναμε, αλλά το πρόγραμμα το βγάζει ο Directeur sportif ...

      Α.. και πράσινος (εκτός απροόπτου - ξέρετε τι εννοώ)!

      Διαγραφή
  5. Πράσινος και εγώ.Τάσο εχω πει με τον Πέτρο,7πμ στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο καφές εξυπακούεται!
    Απλά (προτείνω) θα τον πιούμε μετά το νον-στοπ.
    Τα κουβεντιάζουμε το πρωί επιτόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Non - Stop. (Άντε μία 2λεπτη για relans. Κοινώς...πιπί)"

    Ζαφειρόπουλε, μ'αρέσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη μέρα, καταπληκτική παρέα, φανταστική διαδρομή!
    Σε ευχαριστούμε Zaf!

    ΑπάντησηΔιαγραφή