Η λέξη-κλειδί σε όλα τα παραπάνω, είναι η λέξη ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Επειδή τις τελευταίες φορές χάνεται συστηματικά ο έλεγχος και η συγκεκριμένη προπόνηση (σε αντίθεση με τις υπόλοιπες, π.χ. του ΣΚ) εξελίσσεται σε επικίνδυνο αγώνα, θα τεθούν συγκεκριμένοι περιορισμοί:
- Στις πρώτες 3 δυάδες επιτρέπονται ΜΟΝΟ ΜΕΛΗ του Ble Cycling Club. Αν δεν είστε μέλος, παρακαλούμε πηγαίνετε σε μια από τις επόμενες δυάδες, χωρίς να αναγκάσετε κάποιον να σας το ζητήσει. Αν είστε μέλος, ΜΗΝ κάθεστε πίσω, ελάτε στις πρώτες 3 - 4 δυάδες.
- Οι πρώτες αυτές δυάδες, αλλάζουν μεταξύ τους ανά 5 - 10 λεπτά. Η πρώτη πάει 3η ή 4η, όχι τελευταία!
- Μετά τα φανάρια, ξεκινάμε ομαλά και σταδιακά, και βεβαιωνόμαστε ότι το group είναι ενωμένο πριν πιάσουμε το σωστό ρυθμό.
- Για τα φανάρια, θα το πω μια ακόμα φορά: Αν μας δει τροχονόμος να περνάμε με κόκκινο, θα μας σταματήσει και θα έχουμε ιστορίες... Μη θεωρείτε ότι επειδή δεν έχουμε πινακίδες δεν έχουμε πρόβλημα... θα έχουμε! Αν το group είναι μεγάλο, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις (στην κρίση των δύο που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή στην 1η δυάδα) που για λόγους ασφαλείας πρέπει να μην σταματήσουμε. Σε κάθε περίπτωση, εφόσον το group φροντίζει να μένει ενωμένο (δείτε δυο bullets πιο κάτω), ότι κάνει η κεφαλή του group θα πρέπει να κάνει και η ουρά (αν περάσουμε, περνάμε όλοι).
- Ο ρυθμός ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να είναι πάνω από 29 km/h μ.ω.τ. μέχρι τη Σαρωνίδα. Ας σταματήσουμε (όλοι) να κάνουμε επίδειξη στα λιμανάκια και στα άλλα ανηφοράκια. Κρατήστε ένα στρωτό ήρεμο ρυθμό (15 - 17 km/h) στα ανηφοράκια. Στις ευθείες, πάμε σβέλτα, αλλά ΟΧΙ "πάτα-πάτα κι άλλο!"
- ΟΛΟΙ - από την πρώτη μέχρι την τελευταία δυάδα - φροντίζουμε να μένει το group ενωμένο. Δεν αφήνουμε κενό από το μπροστινό μας. Αν κατά λάθος δημιουργηθεί κενό, δεν επιταχύνουμε ξαφνικά για να το κλείσουμε, αλλά ομαλά, σταδιακά!
Τέλος, πρέπει να έχουμε φώτα μπρος-πίσω και γιλέκο. Μπορεί να κάνουμε (κάθε φορά) τα "στραβά μάτια" για κάποιον που "ξεχνάει" το γιλέκο του, αλλά άνθρωπο χωρίς φώτα, χωρίς κράνος και με μαύρα ρούχα ΔΕΝ θα ξαναδεχτούμε στο group.
Όλα τα παραπάνω έχουν στόχο δύο και μόνο δύο πράγματα που αποτελούν βασικούς στόχους της ύπαρξης του Ble Cycling Club
- Την απόλαυση της ποδηλασίας
- Την ασφάλεια
Καλημέρα Φραγκίσκο !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα καλά τα λές αλλα πρόσεξε το λίγο αυτό "...ότι κάνει η κεφαλή του group θα πρέπει να κάνει και η ουρά (αν περάσουμε, περνάμε όλοι). "
Δεν είμαστε σε αποστολή αυτοκτονίας.
Αν περάσει το κεφάλι του γκρούπ ένα κόκκινο δέ περνάμε "ντε και καλά" όλοι !
Νομίζω ήθελες να πείς κόβουμε λίγο, ελέγχουμε για ΙΧ κ πεζούς και περνάμε εφόσον μπορούμε ωστε να μην αποκοπούμε με το κεφάλι...
Έχεις (εν μέρει) δίκιο ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που εννοούσα είναι ότι (εφόσον δεν κάνει κάτι αυτοκτονικό η κεφαλή) πρέπει να περνάμε όλοι, ακόμα κι αν την ώρα που περνάνε οι μεσαίοι ή οι τελευταίοι ΑΛΛΑΞΕΙ το φανάρι.
Η λογική είναι ότι εφόσον το πρώτο κομμάτι του γκρουπ έχει ήδη "κλείσει" τη διασταύρωση, είμαστε πλέον ορατοί και ασφαλείς να περάσουμε όλοι (μαζί) τη διασταύρωση.
Την στιγμή που είναι σφιχτό το γκρούπ σαν τρένο και όχι σκόρπια πιστεύω είναι πιο ασφαλές να περάσουν όλοι όταν αλλάξει το φανάρι στην μέση του γκρούπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν κλασσικός γερό-γκρινιάρης θάθελα να ξανατονίσω γιά χιλιοστή φορά τα ίδια πράγματα. Πριν από όλα να πώ το πιό απλό :
ΑπάντησηΔιαγραφή- Πολλοί από εμάς το περασμένο Σάββατο κάναμε το pre-ride του μπρεβέ της Αττικής. Γι αυτούς που δεν ήταν μαζί μας ας τονίσω τα εξής : 1) Το γκρούπ των 25+ ατόμων δεν ήταν ομοιογενές. Καμμιά 10αριά τερμάτισαν στις 7 ώρες, ο κύριος κορμός των Μπλέδων στις 8,5 ώρες, ο γράφων με τον Νίκο στις 9ω20' χαλαρά κι ο νέος Παναγιώτης Μποζίκης στις 10ω επίσης χαλαρότερα. 2) Κι όμως το γκρούπ αυτό έφτασε στο Σούνιο με μωτ 30+ χλμ/ώρα. Και δεν έσπασε πουθενά πριν την Καταφυγή κι ανέβηκε στα Λιμανάκια με 16 χλμ/ώρα και και και .....
-Θα το ξαναπώ γιά χιλιοστή φορά. Σαν Μπλέδες επαναλάμβουμε τις παιδικές ασθένειες, τις είχα επισημάνει πολλές φορές και στα πρώτα χρόνια του Cyclist. Όσοι ήλθατε την Κυριακή στον ΠροαCτιακό του θα είδατε την διαχείριση ενός γκρούπ 100+ ( ίσως παραπάνω από 130 ) από τον Αίολο. Ε' λοιπόν ανεβήκαμε τα Λιμανάκια με 12 χλμ/ώρα. Στην Ανάβυσσο όλο αυτό το 'τέρας' έφτασε με 26-27 χλμ/ώρα.
Γιά τα φανάρια το μόνο που μπορώ να επισημάνω είναι ότι, πριν την Βάρκιζα είμαστε υποχρεωμένοι να σταματάμε σε όλα τα φανάρια και μάλιστα να μένουμε πίσω από όλα τα αυτοκίνητα της δεξιάς λωρίδας.
Κι αυτό όχι από τον φόβο του 'οργάνου', αλλά γιά την δική μας ασφάλεια και κυρίως γιά την εικόνα που παρουσιάζουμε σε τρίτους και ως ποδηλάτες και ως μέλη της Μπλέ.
Δεν ξέρω αν θα τα πούμε την Τετάρτη, αλλά την Κυριακή σίγουρα. Στον Σχινιά.
Ο γερο-γκρινιάρης έχει δίκιο κι έχει και αποδείξεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς σταματήσουμε λοιπόν τις παιδικές ασθένειες! Καιρός να ωριμάσουμε!
Δεν θα είμαι μαζί σας αύριο (θα είμαι κάπου στη βροχερή Φρανκφούρτη) αλλά είμαι αισιόδοξος, ότι θα τα πάτε καλά!
Όσοι έλαβαν μέρος στη ΦΠΑ βόλτα του Σαββάτου, ας περάσουν από την ειδική σελίδα που ανοίχτηκε
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://brevetolatres.blogspot.gr/p/blog-page_17.html
να μας πουν τις εντυπώσεις τους!
Ραφαηλακης με Περικλή Π.
ΑπάντησηΔιαγραφή18:30 Αναχώρηση από μέγαρο Μουσικής
18:40 Από ζαχαροπλαστείο Κωνσταντινίδη στην Συγγρού .
Επιστροφή για τους βόρειους από Βουλιαγμένης με προορισμό Χαλάνδρι –Μελίσσια – Πεντέλη.
Σήμερα έχει ρεπό....
ΔιαγραφήΜαύρος.
Τα γράφουμε, τα ξαναγράφουμε, τα στέλνουμε και σε ΠιΜι στον αρχηγό, τα γράφει και αυτός.... αλλά δεν βλέπω "φως". Τα ίδια και τα ίδια. Δεν θέλω να ακούγομαι πικρόχολος αλλά έτσι είναι. Οι παιδικές ασθένεις έχουν εντυπωθεί καλά....
Καλές πεταλιές σε όλους σήμερα.
Πέτρο, υπάρχουν δύο διαφορετικές στάσεις.
Διαγραφή-Η μιά είναι να μιλάς. Σιγά-σιγά γίνεσαι γραφικός και με τον χρόνο ενοχλητικός.
-Η άλλη είναι να κάθεσαι στην γωνιά σου. Αφήνεις τα πόδια, συνοδεύεις τον εαυτό σου κι αυτούς που μένουν.
Δεν μ' αρέσει σαν στάση, αλλά δεν γίνεται κι αλλιώς. Αυτό που έγινε με την Σαμπρίνα και επακόλουθα με τον Παύλο την περασμένη Τετάρτη το θεωρώ απαράδεκτο. Και απ' την δική μου μεριά...., έπρεπε να περιμένω αφού δεν τους είδα πίσω.
Ο Αλέκος αφήνει κάθε Τετάρτη το γκρούπ στα Λιμανάκια. Κι όμως στο περυσινό pre-ride ήταν μαζί μας στο Σούνιο με 31 μέση τότε.
Και κλείννοντας τονίζω ότι δεν πρέπει να θεωρούμε ότι φταίνε κάποιοι τρίτοι. Τον ρυθμό πάντα τον καθορίζουμε εμείς κι εμείς λοιπόν έχουμε την ευθύνη.
Κλείνοντας....., Κόσμο όρμα.
ΔιαγραφήAπαραίτητες διευκρινίσεις για το Παναγιώτης (και να μην βγεις) και το Χρήστο (μπας και βγεις):
Διαγραφήαπόψε θα είμαι απούσα λόγω δουλειάς...
Τα λέμε Κυριακή στα control και από βδομάδα για ποδήλατο!
CIAO
Sab δυστυχώς δεν θάμαι γιά ποδήλατο σήμερα, ούτε γιά τρέξιμο όπως υπολόγιζα.
ΔιαγραφήΔυστυχώς στην περιοχή μου ( κι όχι μόνο ) έχουν ξεμυτίσει μαύρα φίδια, που πλέον σκοτώνουν. Οπότε υποχρέωσή μου είναι να μην μένω απαθής.
Μετά την παραίνεση του αρκιβού κοκκαλιάρη, δε μπορώ παρά να κάνω ό,τι μπορώ.
ΔιαγραφήΜακάρι να σας βλέπω συχνότερα από μέσα οκτωβρίου.