Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Καλό Πάσχα!

4 ήμερο μπροστά μας φίλοι μου...

Θεωρώ ότι 3 από τις 4 μέρες θα καταφέρουμε να κάνουμε κάτι. Ο καιρός θα είναι σύμμαχος.


Μ.Παρασκευή:
08.30 @ Ble. Σαρωνίδα-Λαγός-Καφές.

Μ.Σάββατο:
08.30 @ Ble.
Τελικός προορισμός κάπου στο Σούνιο και πίσω.
Είτε έτσι, είτε γιουβέτσι... θα μεσολαβήσουν Αγ.Κων/νος, Συντερίνα, Πλάκα, Λαύριο.


Κυριακή του Πάσχα:
Διαλλειματικές στη σούβλα και τα κάρβουνα.


Δευτέρα του Πάσχα:
"Σκοτώστε" τις αμαρτίες σας με μία ανάβαση Πεντέλης (Αγ. Πέτρο)
09.00 @ Σάικλιστ - Χολαργός.



53 σχόλια:

  1. Καλησπέρα παιδιά, χρόνια πολλά και καλή ανάσταση σε όλους!!!! Είμαι απ' αυτούς που έμειναν Αθήνα. Νομίζω ότι αύριο ο καιρός θα είναι σαν το σημερινό δηλαδή με πολλά μποφόρ.(6-7) το δίνουν, Αν θα μαζευτούμε αρκετοί κάτι μπορεί να γίνει. Για το Σάββατο προτείνω Σούνιο - Λαύριο - Πλάκα - Κερατέα - και πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή χτες φάγαμε αρκετό αέρα για αύριο μάλλον όχι. Σκοπεύω όμως να σας κάνω παρέα το Σάββατο και τη Δευτέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλώνω ότι η άνοιξη είναι άσχημη εποχή για ποδήλατο, διότι σήμερα μέσα σ'ένα μονοπάτι που μπήκα στη σύντομη έξοδό μου με το τρακτεράκι μου, κονόμησα κάτι τσουκνίδες στο αριστερό μου ποδαράκι.

    Για το φλέγον ζήτημα του τετραημέρου, συμφωνώ με τον αλέξανδρο ότι το Μεγάλο Σάββατο και η δευτέρα του Πάσχα είναι οι πρέπουσες μέρες για να γίνει λίγο ποδήλατο, αν και τη δευτέρα θα το σκεφτώ αν θα σας κάνω την τιμή.

    Συμφωνώ και με την κυρία ευκαρπίδου, ως προς τη διαδρομή του σαββάτου (σκέφτομαι να τολμήσω να λείψω παραπάνω ώρες αυτή τη φορά από το σπίτι), με τη διαφορά ότι προτείνω να γίνει αντίστροφα, ώστε να μην επαναλάβουμε το συνηθισμένο δρομολόγιο και να δώσουμε ένα διαφορετικό σκουμπρί στη μέρα μας. Δηλαδή, παραλιακά ως ανάβυσσο, στροφή για Άγιο Κωνσταντίνο, αλλά πριν μπούμε στο χωριό, αριστερά για συντερίνα, όπως το μπλε τσάλλεντζερ ανάποδα. Μετά δεξιά για την κορυφή της πλάκας, κατέβασμα προς λαύριο, στροφή προς σούνιο, στάση ίσως στο φούρνο που σας αρέσει, και μετά όλη τη μπαραλιακή προς το σπίτι, ώστε να κάνουμε περισσότερο πετάλι και να μην έχουμε όλην τη γκατηφόρα από την ανάβυσσο προς το σούνιο.
    Φχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε όλους!
    Έκανα το (ποδηλατικό) καθήκον μου Τρίτη και Πέμπτη...
    Από σήμερα και μέχρι τη Δευτέρα, θα είμαι εκτός Αθήνας. Αποφάσισα τελικά να μην πάρω μαζί ποδήλατο, αλλά μόνο αθλητικά παπούτσια...
    Οπότε για τις επόμενες μέρες, θα καταφύγω στο απλό τρεξιματάκι για να διατηρήσω τη φόρμα μου και για να καταπραΰνω τις τύψεις από την κατανάλωση οβελία...
    Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην όμορφη (χωρίς το 1/3 του πληθυσμού της) Αθήνα κι εγώ, δουλεύοντας. Ισως το σκάσω αύριο ίσως όχι.

    Εάν μείνω θα είμαι το πρωί στο Μπλε.

    Εάν δεν είμαι στην ώρα μου μην με περιμένετε.

    Εάν (πολλά εάν....) δεν σας δω από κοντά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ερημια στο Μπλέ σήμερ. Ερημια και στους δρόμους της Αθήνας, οπότε η βολτουλα στον Υμηττό, το καφεδακι στο Flame Rouge κι η ανάβαση στην Ακρόπολη ηταν απολαυση. Μικρή λεπτομέρεια: Στο πυροφυλακιο κατω απ τις κεραίες τα μποφορακια μ αναγκασαν να περπατησω...στο κατεβασμα.
    Καλά να περασετε ολοι και όλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το χθεσινό ξενύχτι με φίλους στο σπίτι με ανάγκασε σήμερα το πρωί να παλεύω με το ξυπνητήρι. Το νίκησα ..οπότε για μένα το ραντεβού πήγε περίπατο.

    Ένα διωράκι στη σέλα όμως το έβαλα με μία βόλτα μέχρι Ρίμπας και λίγο λαγό νηστίσιμο μαζί με τον Αλεξόπουλο.

    Ελπίζω να τα πούμε αύριο από κοντά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφου μου ηρθαν ετσι και δεν εφυγα (ακομα) ειπα να κατεβω μεχρι το BLE, δεν σας προλαβα καθως εφτασα 08.40 δεν σας εφτασα καθως ο αερας με πηρε και με σηκωσε (με βρηκε μονο και λυσαξε)
    Καπου στα λιμανακια ειδα ενα Τασιοπουλο (οχι Βαγγελη, τον αλλο) αλλα ουτε αυτον μπορεσα να ζυγωσω...
    Στη Βαρκιζα την εκανα με ελαφρα απο Βαρη γιατι δεν ηταν βολτα αυτο, τα παθη του ιησου... wind edition...
    Καλα να περασετε μια και δεν καταφερα να τα πουμε απο κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου κάναν κι εσένα ένα "φου" και σκιάχτηκες.

      Διαγραφή
  9. Αύριο όπως είχα πει θα κατέβω, με τον καιρό πολύ υποσχόμενο. Ελπίζω να έχω παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ που πριν λίγο είδα την ανάρτηση βγήκα σήμερα μεσημεριανή βολτίτσα έως Ribas και λέω αύριο να ακολουθήσω την παρέα όπου μας βγάλει. Έτσι χωρίς τύψεις θα εκδράμω το απόγευμα για την εορτή του Πάσχα να γουρουνίσω με την άνεσή μου. Από Δευτέρα εάν έχω επιστρέψει τα κεφάλια μέσα και τα πόδια στα πετάλια. Σε όσους δεν καταφέρω να δώσω τις ευχές μου από κοντά εύχομαι να περάσουν καλύτερα και να καταφέρουν να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες τους. Το Αναστάσημο φως ας λάμψει στις ψυχές μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εμένα αύριο πάλι στη μούρη θα με φάτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι νηστίσιμος;

      Διαγραφή
    2. Όχι. Είμαι κρέας με λίπος...
      Οπότε σίγουρα θα αμαρτήσεις...

      Διαγραφή
  12. Δημήτρη μου εσένα σε τρώμε στην πλάτη, αφού αυτήν βλέπουμε (από μακριάααααα) στους αγώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαζί με Τάσο... για την ώρα θα σας "πιάσουμε "στην Α.Μαρίνα. Φυσικά θα έχει καφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά, η εκλεκτή παρέα συνοδεύεται από εκλεκτό καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tο πρωί εάν προλάβω (οικογενειακές υποχρεώσεις), πιάνω στο Σταυρό τους βόρειους και κατεβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ωραία η παρέα ωραιος κι ο καφες, ωραιος κι ο καιρό, αντε ενα ντου τώρα να οργανωσουμε και τη σουβλα. Καλη ανασταση σε όλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ςςςςς (να μην αδικουμε τα σιγματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σσσσήμερα ήτο όντωσσς αρκούντωσς καταπληκτικά, καθώς όλα τα παιδάκια, μαζί με την κυρία ευκαρπίδου :) είχαν όρεξη για ποδήλατο. Μερικά είχαν λιγότερο χρόνο και γύρισαν πίσω νωρίς, αλλά οι περισσότεροι εκτελέσαμε τη διαδρομή που πρότεινα, χωρίς να βγούμε χαμένοι.
    Ο καιρός δροσερός, ο ουρανός και ο δρόμος καθαρός, αλλά ο άνεμος ζόρικος, παρ'ό,τι πεσμένος σε σχέση με χτες, φάνηκε να θέλει να μας ταλαιπωρήσει.
    Προσωπικά, μου φάνηκε η διαφορά από τις σύντομες σχετικά εξόδους μου του τελευταίου καιρού, αφού μέχρι να φτάσω σπίτι μέχρι και η σέλλα με ενόχλησε.
    Το φινάλε ήτο δυναμικό, με τριάδα αλεξανδρή, ζαφ και εμού να σπάνε διαδοχικά τον αέρα μέχρι τη βουλιαγμένης, όπου δέχτηκα το θείο δώρο να αλλάξει ο αέρας εκεί από τη βούλα και μετά. Ευτυχώς..
    Φχαριστώ για την ωραία παρέα, και εύχομαι καλή Ανάσταση, υγεία και δύναμη για τα επόμενα σε όλα τα καλά παιδάκια και τις οικογένειές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραία περάσαμε και σήμερα.
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σε όλους τους φίλους που δεν είδα σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία του λόγου σου λέει μετά...

      Διαγραφή
    2. Ειδικά όταν επαναλαμβάνεται...
      Τι το κάνει και μου βγαίνει σε διπλό?

      Διαγραφή
    3. Τί εννοείς ότι σου "βγαίνει σε διπλό";

      Διαγραφή
  21. Μας έλειψε η παρέα σας στα Goodys, αλλά πολύ καλή η παρέα έτσι κι αλλιώς, μας βγήκε πολύ καλά!
    Άντε τώρα να οργανώσουμε τη λιποδιάλυση τη Δευτέρα πρωί.Έχει πέσει μία πρόταση για Πεντέλη (κλασσική βραδινή Δευτέρας) με πέρασμα (και ραντεβού) στο Cyclist κατά τις 09.00...
    Παίζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ καλή η βόλτα μας σήμερα... με πολλά κέφια, μάλλον θα τα πούμε την Δευτέρα για Πεντέλη κατά τις 9.00 στο cyclist. Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα ήταν και σήμερα. όπως κάθε φορά εξάλλου...

    Είναι 4ο ? .... ίσως 5ο ? Πάσχα που είμαστε παρέα... και η παρέα έχει δέσει για τα καλά, είμαστε φίλοι πλέον, και όλο και καινούρια αξιόλογα πρόσωπα προστίθενται.

    Σήμερα θα γούσταρα πολύ να κάτσω για καφέ αλλά η ώρα πέρασε και έπρεπε να γυρίσω σπίτι για σφουγγάρισμα, άπλωμα, σίδερο ... και τα γνωστά μωρέ... Ξέρει ο Σιδηρόπουλος ...ρωτήστε τον.

    Λάθος επιλογή βέβαια, γιατί ο γυρισμός έμοιαζε με 1η Ανάσταση... με τον Κόσμο και τον Αλεξανδρή ... αφού οι γλώσσες μας ακούμπησαν στο πάτωμα...

    Για Δευτέρα και Πεντέλη είμαι 99% μέσα.


    Μέχρι τότε εύχομαι καλό Πάσχα με υγεία σε όλους σας(και όλες βεβαίως) και στις οικογένειές σας.

    Να μην ξεχάσουμε βεβαίως και τον Τάσο που έχει την τιμητική του αύριο. Χρόνια πολλά φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Τασούλη!!! Χρόνια πολλά κ καλά σε όλους κ όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά και καλά σε όλους,πολύχρονος Τάσο με τις καλήτερες ευχές για σ'ένα και την οικογένειά σου.
    Να'σαι πάντα γερός και δυνατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρονια σας Πολλα κύριοι, με υγεία.
    Ο Αγιος Πετρος μου ακουγεται πολύ καλός για αποτοξίνωση. Σκοπευω να ακολουθήσω όποιον άλλον το αποφασίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια Πολλά και από εμένα σε όλους.. Όλες.
    Τι αποφασίστηκε για αύριο Δευτέρα ισχύει το 9.00 από cyclist, αν ισχύει εγώ είμαι 99%μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εννοώ κάπου σημείο συνάντησης για καφέ μεταξύ βορείων-νοτίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νομίζω πως το 09.00 στο cyclist για Πεντέλη έχει ήδη κάποιες συμμετοχές και μπορεί να κλειδώσει.
    Εάν υπάρξει άλλη πρόταση για νότια μπορεί να βγει παράλληλα, μόνο που δεν βγαίνει εύκολα σημείο συνάντησης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Θα μου πει κανείς κομπιουτεράς γιατι μου βγαίνουν διπλά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολυχρονος Τασουληηη!!!Εγω ειχα ξεχασει πως εχω ταξει μηχανοβολτα στο εταιρο club οποτε θα ειμαι εκει και ισως βγω καμια απογευματινη οποτε αν μπορει κανεις μου λεει!

    Πετραν μαλλον ηπιες πολυ και τα....γραφεις διπλα! χαχααχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η Πεντέλη έχει ήδη ''κλειδώσει'' από χτες το μεσημέρι.(το έχω βάλει και στο αρχικό ποστ) Ένα ραντεβού υπάρχει για αύριο κι αυτό είναι στο Σάικλιστ στο Χολαργό @ 09.00

    Όσοι πιστοί ...προσέλθετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αργά το βράδυ διαπίστωσα πως είχα πίσω λάστιχο. Το έφτιαξα αλλά με πήρε η ώρα μαστορεύοντας κι άλλες παπαριές.
    Αποτέλεσμα ήταν το ξύπνημα στις 07.00 να πάει περίπατο.
    Κρίμα... Την επόμενη φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την επόμενη φορά θα είναι τόσο καλά??

      Διαγραφή
    2. Την επόμενη φορά θα είναι τόσο καλά??

      Διαγραφή
  36. Καλοί μου φίλοι και ακριβές προσωπικότητες του χώρου..
    Σας ενημερώνω ότι η απογευματινή περιπολία της περιοχής, που εκτέλεσα μοναχούλης μου και με αντίθετη φορά, ολοκληρώθηκε με επιτυχία και οι εντυπώσεις μου περιγράφονται ως εξής:
    α. ήρθε η άνοιξη, και η απογευματινή ποδηλασία (φως, χρώματα, θερμοκρασίες) είναι πλέον γλυκούλα όσο και η πρωινή
    β. φχαριστήθηκα το άλογό μου
    γ. η δεξιά λωρίδα στη μεσογείων και την κηφισίας είναι ελεεινή.
    Χρόνια πολλά σε όλους μας, και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλα και καλα σε όλους!
    Χαίρομαι που περάσατε καλα! Τώρα διαβάζω τα... Κατορθώματα σας :)
    Και του χρόνου να ειμαστε όλοι καλα!
    Χρόνια πολλα Τάσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους.
    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας. Να με χαίρεστε και να σας χαίρομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δύο "Tasos" έχουμε; Χμμμμ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή